Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. topic svarede på Therese's Ascha i Hvalpe
    Ihh.. Tillykke :banan:
  2. en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Sgu da åndssvagt.. Dét må du lige få lavet om
  3. en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Hej hej
  4. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Se, her er jeg rigtig meget enig.. Det var ca. det her jeg forsøgte at formulere lidt kluntet tidligere..
  5. en besked i et emne svarede på Therese i Golden Retrievers
    Udstillingslinjer, ja?
  6. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Nej, på ingen måde. Og jeg synes sagtens, at man som administrator kan bestemme, at man ikke vil se den slags dyremishandling på sit forum. Og så selvfølgelig oplyse om det ved indmeldelse og slette brugere, der alligevel kommer med sådan nogle udmeldinger. Men hvis der fx. kommer en hundehandler herind, så ville jeg nok have svært ved at hyggesnakke med vedkommende i en anden tråd bagefter, fordi jeg jo ved hvad det betyder både for hvalpene, hvalpekøberne og forældredyrene at man vælger sådan. Men hvis hundene har okay forhold, der ikke strider imod dyreværnsloven og man "bare" ejer sindssygt mange hunde og sælger sindssygt mange hvalpe, så kan jeg jo godt som person mene, at det er en dum måde at køre sin kennel på. Men hvis hundene ellers har det godt Så har folk vel lov til at gøre som de vil. Ej, jeg ved det ikke. Nu tager jeg en tur i banken og så kommer jeg tilbage og har forhåbentligt fundet ud af hvad jeg mener
  7. en besked i et emne svarede på Therese i Golden Retrievers
    Basal lydighed er da også en fin ting at have med, hvis man skal bruge hunden til hyggetræning. Det er vel sådan nogle ting man kigger på, når man ikke skal bruge hunden til jagt
  8. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Som udgangspunkt, ja. Intet debatforum uden uenigheder - ellers ville det godt nok være jævnt kedeligt Men selvfølgelig er der nogle normer, når man lever i et samfund og selvfølgelig skal man ikke bare accepterer alting i rummelighedens navn. Hvis der eksempelvis kommer herind og fortæller noget, der grænser til dyreplageri eller noget andet, som ville overskride de fleste menneskers grænser for hvad der er okay, så skal man selvfølgelig ikke bare sidde det overhørig - det gør jeg i hvert fald ikke. Men ift. debatterne synes jeg helt klart at forskelligheder er en god ting... Så fornemmer egentligt at vi er ret enige
  9. en besked i et emne svarede på Therese i Golden Retrievers
    Jeg har haft kigget lidt på denne her kennel: Kennel FarmXena Det er jo udstillingslinjer, men i hvert fald Xena har da klaret sig okay på prøver. Nu ved jeg godt nok ikke hvad en brugsprøve består af, men det kan vel ikke være super ringe, hvis man består? Jeg har ikke snakket med dem, men det virker som om de går meget op i at avle sunde hunde - sådan ud fra hvad jeg lige kan læse på hjemmesiden og på hundeweb. Men som sagt ved jeg det jo ikke helt præcist, jeg synes bare personligt det kunne være et kig værd
  10. en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Hej hej Puk... Du ser rigtig fin ud Velkommen til dig og din mor
  11. Er glad for du lige pointerer, at du ikke var nøgen
  12. Hahaha... Ja, hun kunne sgu godt lære ham nogle tips... Kæft, hun er tosset
  13. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
  14. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Pst... Audrey-mor fisker efter at du skal forklare :blink:
  15. Hvor er de dog kære
  16. Næ, de skal bare have en sækkepude
  17. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Nå ja, men altså.. Hvis en Chihuahua kan skide i en kattebakke, kan den vel også bo i et kaninbur
  18. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Mente nu bare, at der nogle gange komme nogen ind, der bare skriver en masse sort snak, som egentligt kan være ganske underholdende til tider.
  19. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Hm nå? Synes da vi har set nogle herinde, der bare lavede en masse fis og ballade
  20. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Og så opfatter man måske situationen forskelligt. Altså, hvad én person mener er en troll, er ikke nødvendigvis det samme som en anden mener er en troll. Det ser vi jo fx. tydeligt i tråden om hund nr. 2.
  21. Kan godt forstå det er træls. Men der er rigtig mange brugere herinde og for mit vedkommende "sorterer" jeg lidt, for man kan simpelthen ikke læse alt. Hvis du gerne vil have at flere læser dine tråde, så kan jeg anbefale dig at deltage i nogle af løst-snak trådene og i nogle af debatterne - så er det nemmere at blive "husket" og så vil flere også læse dine tråde Men han ser sørme dejlig ud, en rigtig glad fyr Var han ikke rigtig glad for vandet? Haha.. Min Bobo ville ikke være til at styre, hvis han kom med på stranden Og han er også retriever.
  22. Dyyyyygtig :klap:
  23. Haha, nej.. Det kan da virkelig ikke være rigtigt Og ham Rottweileren gør det med alting.. Han har engang været ved at vælte med ned af en stol, fordi han skulle forbi og så maste han så meget, at stolen tippede - han er farlig at være i nærheden af Hehe.. Hun har regnet det ud, hende Ozzie.. Det er altid de andres skyld :5up:
  24. Haha.. Kender en Rotte, der også gerne vil rende mellem benene på folk.. Og hvis man ikke er hurtig nok til at sprede dem, så maser han bare hovedet ind imellem ens ben Det ser lidt komisk ud, for han er en ordentligt basse, så jeg kan altså ikke helt nå jorden med det ene ben, når han gør det. Så jeg står og balancerer på et ben, det kan også godt resultere i nogle styrt, når han skubber sådan Og kan lige se det for mig, at I kommer gående der og så vader hun lige ind i et skilt
  25. ARJ Sitto! Hvornår er det sket?

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.