Alt der er opslået af Therese
-
Træningstræf i midt/østjylland i uge 31
Rams, hvis jeg kommer med, vil jeg super gerne have et lift! Du skal selvfølgelig nok få lidt for ulejligheden med at komme og hente mig, hvis det er
-
"Plads til alle"
På papiret og sådan ikk? :blink:
-
Træningstræf i midt/østjylland i uge 31
Gryn, det kan være jeg kan få aftalt, at vi kører af sted i bil, så vi kun skal med bussen hjem. Sig til, hvis du skal have et lift.
-
Ignorerliste
Haha.. Du er ret glad for den der, hva :blink:
-
Træningstræf i midt/østjylland i uge 31
Nårh. Men jeg har ikke klippekort, så det må blive kontant
-
Træningstræf i midt/østjylland i uge 31
Jeg aner overhovedet ikke hvor det er Og skal også lige finde ud af noget med at komme med en bus - det er ikke så nemt, når man er fattig Nogen der jævnligt tager bussen til Århus, som har en ca. ide om prisen?
-
"Plads til alle"
I det hele taget er det jo skørt, at det overhovedet skal være nødvendigt at anmelde mobbe-pb'er - sådan noget burde da slet ikke blive sendt.. Vi er da voksne mennesker :hmm: Og uanset hvor uenige man er, synes jeg simpelthen ikke man kan tillade sig at sende hade-beskeder. Heller ikke selvom det er hundehandlere eller andet "godtfolk." Uanset hvad er de stadig mennesker og man bør have så meget pli, at man ikke mobber folk ud af et forum.
-
Træningstræf i midt/østjylland i uge 31
Altså, jeg er gerne hundepasser, figurant osv. Hvad der nu lige er behov for Men øh... Hvor er vi henne af i verden? Og hvilken dato?
- En lille sejr
-
De særlige talenter
Jeg havde så meget lavet et trick ud af det der hip-hop nummer!
-
Træningstræf i midt/østjylland i uge 31
Hehe.. Jamen, det kan da godt være jeg skal tage med og være hundeholder Og MM, må være dejligt med tre så forskellige hunde, plus den ekstra for tiden... Så kan man altid træne med en, der passer til ens humør
-
Dogue de Bordeau-dreng og hans menneske siger "Hej"
Haha.. Hvis jeg møder jer, vil jeg bare gerne have lov til at ae lidt på dens rynker
-
Puk passer godt på de nye familiemedlemmer
Virkelig kært
-
Træningstræf i midt/østjylland i uge 31
Hvis det bare var et almindeligt træf, var jeg bare kommet uden Bobo.. Men træningstræf uden hund... Arh? Men næste gang kan jeg forhåbentligt!
-
Træningstræf i midt/østjylland i uge 31
Tror altså jeg melder fra på det her træningstræf.. Det der med bil og og sådan.. Det vil ikke helt som jeg vil!
-
Kald det kærlighed
Hahaha.. Præcis!
-
Kald det kærlighed
Tror altså også man ret hurtigt bliver ensom, hvis man tisser på sine gæster
-
Kald det kærlighed
Undskyld :ae: :ae: Så er Voodoo ham med den sorte snude
-
Kald det kærlighed
Haha geniale billeder :klap: Og nu har jeg regnet ud hvordan man kan se forskel.. Motor er ham med den brune snude?! Hurra :banan:Har i lang tid siddet og kigget efter et kendetegn hver gang du har postet billeder og nu fandt jeg det endelig Men det betyder så også, at du nu kun kan poste billeder hvor man kan se mindst én snude :blink:
-
Collie x bordercollie
- Collie x bordercollie
- Collie x bordercollie
Nå, det lagde jeg slet ikke mærke til Men ja, det gør han vist.. Men pyt.. Så længe det ikke er andet, så kunne jeg godt nuppe ham alligevel- Collie x bordercollie
Årh, han er flot :hjerte:- "Plads til alle"
Mig At jeg så kun kører på cykel, er vel ikke noget vi behøver snakke så meget om- Dulletråden
Wow, hvor er du god - Collie x bordercollie