Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. en besked i et emne svarede på Therese i Til minde om...
    Hun HAR haft det helt vildt dejligt - det er jeg heller ikke i tvivl om. Og selvfølgelig venter hun på dig :ae: Da vi fik aflivet vores drenge, aftalte jeg med dem, at de skulle tage godt imod alle de hunde, der kom derop. Så de passer på hende :ae: Er sikker på at Buster og Indy lige nu løber og leger, han kunne også godt flytte fødderne, så de kunne få nogle heftige kapløb. Og King vil garanteret vise hende alle de gode snuse steder og ligge i ske med hende om natten og varme hende med hans lange pels, når det bliver for koldt. Og Charlie vil vise hende, hvor man graver sine kødben ned, hvis man er smart, så de andre ikke kan finde dem - det er han mester i Er sikker på de alle sammen passer på hinanden deroppe, så vi kun skal koncentrere os om at glæde os til at se dem igen
  2. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Nå nå nå Jamen, så er vi vel enige..
  3. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Men det er nok et fortolkningsspørgsmål. Altså, jeg kan godt se, hvad du mener med, at man godt kan kategorisere amstaffen som farlig ift. stor kropszone (hvis de har det?) stor styrke osv. Men jeg synes bare ikke det er selve hunden, der er farlig. Den er vel først farlig, hvis den ender hos en ejer, der ikke forstår at kende hans hunds grænser. Der er mange hunde, der kan være farlige, hvis de bliver pressede nok. Så det handler vel om at forholde sig til, hvor ens hunds grænser går. Men jeg tror egentligt ikke vi er grundlæggende uenige Vi læser bare ordene forskelligt..
  4. Hahaha.. Det holdt da næsten en hel måned Men tillykke med den :5up:
  5. Rigtig, rigtig flot Ser ud som en rigtig glad dreng!
  6. H*n er godt nok lækker
  7. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg citerer lige mig selv:Det er bare ikke mit indtryk, at to hunde kan komme ud af en regulær slåskamp uden at en af dem kommer til skade
  8. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Men hvis hunden vil slås - og altså ikke kun skræmme - så tvivler jeg på, at det ikke ender med at nogen bliver bidt. Og så har du da ret i, at der er mange ting, der spiller ind på hvor farlig en hund potentielt er. Og jeg vil slet ikke argumentere imod at man skal sætte sig ind i racen for at kunne forebygge situationer, hvor hunden bliver så presset, at den vil bide. Man skal selvfølgelig være opmærksom på hvor meget ens hund kan tåle. Men det er overhovedet heller ikke det jeg mener Det er bare ikke mit indtryk, at to hunde kan komme ud af en regulær slåskamp uden at en af dem kommer til skade. Jeg har set hunde to gange, der angriber fordi de virkelig vil slås og begge gange kom de involverede hunde til skade. Og jeg ved da godt, at to tilfælde ikke er meget at bygge min erfaring op omkring, men efter at have set hvordan det foregik, har jeg virkelig svært ved at tro, at hunde kan komme ud af en slåskamp uden at en eller anden kommer til skade.
  9. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Men det kan de da? Hvis én hund vil slås med en anden hund, så er der da stor sandsynlighed for at de går derfra med skrammer? Det handler ikke om at cockeren er ligesom amstaffen, men om at hunde der er aggressive og har tænkt sig at bide ikke nøjes med at nappe.
  10. Åh nej, det gad jeg virkelig godt overvære! :banan:
  11. Sådan er det vist desværre blevet. Folk mener, at de er i deres gode ret til at kommentere og blande sig, hvis hunden bare ligner en af de forbudte racer en lille smule. Eller i det hele taget har folk rigtig travlt med hvad andre gør.
  12. Det var mere fordi hun var den eneste Nå, men jeg har ikke noget konstruktivt at bidrage med ift. de der fordomme, så jeg siger bare smuk hund, velkommen til og vi ses
  13. Det er sgu da heller ikke ret svært at leve op til? Hehe
  14. Men det gør Sara måske?
  15. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Og det gælder vel egentligt for de fleste hunde - for ikke at sige alle? Hvis de rigtigt vil slås, slipper man ikke derfra uden skrammer. Bare lige for at nogen ikke skal få den ide, at amstaff er meget farligere end andre hunde
  16. en besked i et emne svarede på Therese i Diverse
    Jeg kunne godt tænke mig at høre hvorfor Bobo er så stresset over at køre bil og hvad jeg kan gøre for at hjælpe ham. Og om han virkelig er så bange for at blive forladt som han virker til nogle gange.
  17. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Nej, så er det selvfølgelig ikke i orden. Slet ikke.
  18. Jeg er enig. Og personligt synes jeg ikke, at det virker som et problem, at man stemmer på dem, man bedst kan lide. Det er jo ikke engang de samme, der deltager hver gang? Eller er det bare mig, der ikke kan genkende folks hunde? Nå, men i hvert fald synes jeg vi skal tilbage til den gamle måde og så må man jo tage den derfra, hvis der bliver et problem med, at det er de samme, der vinder hver gang.
  19. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Ja. Bobo kunne også finde på det med at lægge poterne på ryggen, hoppe og danse og nappe lidt i den anden hund for at få den til at lege. Og det kan sikkert godt virke voldsomt, hvis hunden er følsom, men han vil kun lege. Og det er jeg jo som ejer ansvarlig for at stoppe, hvis den anden hund ikke bryder sig om det.
  20. Løbetid er heller ikke et problem for os, Bobo er kastreret
  21. Tænkte bare på at komme til Silkeborg Men Århus er fint med mig
  22. Er vi i Århus? Både dig og S kommer fra Silkeborg ikk?
  23. Det er den 1 på onsdag i næste uge.. Så det må passe meget godt med at weekenden i uge 31 er 4 og 5 august..
  24. Jeg aner ikke engang hvilken uge vi er i nu
  25. Jeg vil muligvis også gerne med, men det afhænger lidt af transportmulighederne

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.