Alt der er opslået af Therese
-
kan man have en yndlingshund?
Jeg har ikke oplevet at have en favorit.. Vi har indtil nu haft fire meget forskellige hunde, som jeg alle sammen har holdt af for noget forskelligt.. Der har været en af de hunde, som jeg har arbejdet og trænet meget mere med end de andre, så det har i perioder fyldt mere.. Men jeg synes ikke, at det har betydet at jeg har holdt mindre af de andre..
-
Sjove/pudsige hundenavne
Jeg har engang set en hund til salg ved dansk dyreværn, som hed Mester.. Synes det er et genialt navn Og prikken over i'et var helt klart, at det var en lidt ældre hanhund.. Det gav et billede af en vis, gammel hund, synes jeg.. Så det fuldendte det helt perfekt
-
Sjove/pudsige hundenavne
- Sjove/pudsige hundenavne
Jamen det er da også det oplagte valg :lol:- Sjove/pudsige hundenavne
Mine bedsteforældres forrige hund hed Bølle.. Det er et mega sødt navn, synes jeg- Sjove/pudsige hundenavne
Især når man kalder på ham eller? Folk må jo tro du er skør, når du står og kalder på en bøf- Hej til alle
Selvfølgelig - og det ER her også.. Men jeg synes bare ikke, at der er nogen grund til at starte på dén diskussion igen..- Hej til alle
Ja, her er jeg så enig.. A-team, lad nu for pokker være med at puste mere til ilden! Hvis jeg var dig, ville jeg lade det ligge nu og bare respektere, at nogle mennesker (inklusive mig selv) ser anderledes på alt det her end dig og så.. Ja, lade være med at kommentere mere på det.. Det fører ikke noget godt med sig.. Så lad det nu bare ligge- Hundefar, Vaflen og bolden
Ja ikke? Han har ellers sådan en pæn, rød farve, så det er lidt en skam- Hundefar, Vaflen og bolden
Ej sorry... Det lød vist lidt mere flabet end det var ment Ved jo bare godt hvilken farve Pablo har, det var derfor jeg troede det var Victoria først.. Hehe.. Fordi han var så lys på det billede...- Hundefar, Vaflen og bolden
Øh hej? Det var mig, der ved nede at besøge dig sidste år? Hehe.. Jeg ved altså godt hvordan Pablo ser ud - det er netop derfor jeg spørger- Hundefar, Vaflen og bolden
Er det bare mig eller er han helt vildt lys på de billeder? Hehe.. Troede faktisk først det var Victoria, du havde med... Men så kom jeg til at se under maven og kunne så regne ud, at det var det nok ikke Nå, men det ser ud til at han har hygget sig rigtig meget.. Hvis du en dag kommer herop omkring, må du lige svinge ind omkring Randers.. Så tager vi en tur ned til søen... Hehe.. Er sikker på Bobs og Pabs kunne have det rætti sjovt i vandet- Tricks tråden
Så kæresten bruger ikke belønninger? Så tror jeg slet ikke der bliver et problem- Hold afstand tak
Det sker vist for os alle sammen engang imellem- Tricks tråden
Det tror jeg Belønningen er jo stadig en godbid eller hvad I nu bruger. Det eneste der er anderledes, er måden man viser at hunden har gjort det rigtige. Tror sagtens hunde kan kende forskel på "dygtig" og et klik og vide at begge ting er tegn på, at der kommer en belønning.- Hej til alle
Du kan ikke slette selve indlægget.. Men du kan slette teksten i indlægget, hvis du fortryder.. Dog kun i kort tid efter at indlægget er skrevet..Ved ikke lige hvor lang tid der går, men på et eller andet tidspunkt kan man ikke redigere mere i indlægget- Hej til alle
Så så dame.. Nu visker vi tavlen ren og starter på en frisk i denne her tråd.. Slut med alt det andet snak, okay?- Hundeloven ikke længere under justitsministeriet
Krydser sgu fingre for at jer med hunde enten på forbudslisten eller observationslisten snart kan blive fri og få lov til at leve det liv sammen med jeres hunde, som I gjorde før uden at skulle bekymre jer om hvad der sker i fremtiden.. Hvornår er det de kigger på det igen? Er det til næste år?- Hej til alle
- Påstand eller fakta?
Er Boxere på den der observationsliste eller hvad??- Tricks tråden
Jo, det kan det da sagtens være Tror det kommer lidt an på hvor let hunden har ved at gør. Bobo fx. skulle helt klart belønnes for bare at lave en eller anden lyd.. Hehe.. For han er ikke en gøende race og det falder ham ikke som sådan naturligt..- Har det betydning for blandinger
- Vores dejlige Amr. Collier
Okay, det kan jeg stadig ikke se. Jeg kan ikke komme i tanke om nogle indlæg, hvor a-team kommer med påstande eller anklager om andre mennesker eller opdrættere. Men ja, det kan da godt ske, at jeg læser det anderledes end dig- Vores dejlige Amr. Collier
Det har jeg ikke set nogle eksempler på.. Hvis det er ting der er foregået på et andet forum, så har jeg ikke rigtig tænkt mig at kommentere.. Aner jo ikke hvad der er sket..- Vores dejlige Amr. Collier
Ej, nu får jeg sgu helt ondt af a-team... Jeg er ikke enig i hendes måde at avle på, men det kan altså heller ikke være særlig sjovt at blive "overfaldet" på den her måde.. Jeg forstår godt folks behov for at kommentere på hendes måde at avle på og etikken omkring det, men synes godt nok den her debat er blevet lidt for personlig for mit vedkommende Så jeg vil bare nøjes med at sige velkommen til dig, a-team. Håber at du vil deltage i debatterne herinde på lige fod med os andre og forhåbentligt lære noget nyt - Sjove/pudsige hundenavne