Alt der er opslået af Therese
-
Nogen flotte muskelhunde herinde?
det var dejligt
-
Nogen flotte muskelhunde herinde?
Hvor er hun skøn Og hun er blevet taget pænt imod, kan jeg se på dit andet billede
-
Nogen flotte muskelhunde herinde?
Tillykke :banan: Men... Hvor er billedet?
-
Nogen flotte muskelhunde herinde?
Ja, det kunne sagtens ske
- ÅH nej
-
Hej med jer !
Hej og velkommen til Skønne hunde du har :hjerte:
-
Nogen flotte muskelhunde herinde?
Nåh ja, læste bare hendes indlæg.. Men nej, så vil jeg give dig ret
-
Hvad bliver din race brugt til?
Elsker det 2. og det 5. billede :klap:
-
Luxen blev overfaldet idag.
Ja, det er sgu da træls.. Godt der ikke skete noget med ham :ae:
-
Nogen flotte muskelhunde herinde?
Der stod heller ikke noget med racen
- Augustbilleder
- Bange??
-
Nogen flotte muskelhunde herinde?
I et album Og han er godt nok flot :hjerte:
- ÅH nej
-
En lille præsentation af os :)
Hej og velkommen til Hun er godt nok sød :hjerte:
-
Jubiii... Er bare så glad
Hvor fedt :banan: :banan: :banan:
-
Avl uden tavle...
For mig at se handler det ikke om at køre hende længere ned i skidtet. Det handler om at kunne se hvad der ville være bedst for både barnet OG moderen. Jeg kan ikke forestille mig, at det ville være godt for nogen af dem, at barnet blev født hos en mor, der af en eller anden grund er så dårlig, at hun ikke kan børste hendes egne tænder. Og det er altså ikke noget, der forsvinder bare fordi man knipser med fingrene. Og så behøver man jo ikke sige, at man synes de er dårlige mennesker - det behøver man da ikke mene, bare fordi de ikke egner sig til at være mor. De kan da være fantastiske mennesker alligevel!
-
Avl uden tavle...
Jeg synes sgu, det er helt i orden at prøve at forklare en veninde, der ikke engang magter at børste sine egne tænder, at et barn er en dårlig ide. Det kan ikke være sundt for nogen af dem og lige præcis i den situation ville en dårlig veninde i mine øjne være en person, der bare lod som ingenting.
-
Høring om frakendelse af retten til dyrehold og og om forbud imod dyresex
Sad lige præcis med samme tanke! :5up:
- Bange??
-
Mit minde om Sitto
Den er flot! :5up:
-
Ikke lige sådan jeg havde forestillet mig
Hvor er det forfærdeligt.. Føler med dig/jer :ae: :ae:
- Dogmehunde...
-
Dogmehunde...
... *leder desperat efter et musehul!* Ej, det er bare fordi.. Jeg er ret sikker på, at jeg har set en udsendelse om sådan nogle der engang, og hvis man så ikke liige læser alle reglerne, men kun skimmer dem, såh... Hilsen Therese - nu som blank *l
-
Dogmehunde...
Yderst sære og meget, meget firkantede regler!