Hop til indhold

Canis konkurs?


Siri
 Share

Recommended Posts

Er der nogen af jer, der har hørt noget ift. om Canis er gået konkurs?

Jeg kan se at det ene firma er registreret som konkursbo her: Brønnøysundregistrene - Nøkkelopplysninger fra Enhetsregisteret

 

Og i et andet firma er der åbnet konkurs (hvad det så end betyder): Brønnøysundregistrene - Kunngjøringer

 

Der er så et tredje Canis A/S hvor der ikke er registreret noget på.

 

Ved I noget? Jeg havde faktisk nogle bøger jeg skulle bestille, men nu er jeg lidt betænkelig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Synd!

 

Jeg havde ikke ligefrem tænkt konkurs og jeg synes det er virkelig synd for det var et godt initiativ.

Dog har jeg selv opsagt mit abb. for længst, idet jeg oplevede at adfærdsstoffet blev en mindre og mindre del af bladet og Mortens del af stoffet større og større. Da de så begyndte at skrive med større skrifttyper, sikkert for at fylde bladet, stoppede jeg.

 

Ved sin begyndelse var bladet et helt fantastisk blad, det eneste af sin art med meget virkelig godt adfærdsstof.

Link til indlæg
Del på andre sites

Synd!

 

Jeg havde ikke ligefrem tænkt konkurs og jeg synes det er virkelig synd for det var et godt initiativ.

Dog har jeg selv opsagt mit abb. for længst, idet jeg oplevede at adfærdsstoffet blev en mindre og mindre del af bladet og Mortens del af stoffet større og større. Da de så begyndte at skrive med større skrifttyper, sikkert for at fylde bladet, stoppede jeg.

 

Ved sin begyndelse var bladet et helt fantastisk blad, det eneste af sin art med meget virkelig godt adfærdsstof.

Enig!

Jeg opsagde mit abonnement da jeg modtog et nummer hvor 7 sider af 31 sider tekst var uddrag af en to år gammel bog. Det er rigtig trist at der ikke er et dansksproget blad om træning og adfærd:(

Link til indlæg
Del på andre sites

må være noget nyere man kun kan handle til det land man bor i. Jeg har også tidligere handlet hos de udenlandske versioner af adlibris.

Kan man ikke stadig handle på de norske og svenske sider?

 

Jeg mindes at der var meget stor forskel på udvalget af hundelitteratur. Flest på den svenske, lidt færre på dennorske og næsten ingen ting på den danske.

Der kan skiftes mellem de forskellige lande ved at skribve /no eller /se eller /dk efter www.adlibris.com - Please choose your country

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan man ikke stadig handle på de norske og svenske sider?

 

Jeg mindes at der var meget stor forskel på udvalget af hundelitteratur. Flest på den svenske, lidt færre på dennorske og næsten ingen ting på den danske.

Der kan skiftes mellem de forskellige lande ved at skribve /no eller /se eller /dk efter www.adlibris.com - Please choose your country

 

Nej den danske hopper over på saxo.com, som er noget dyere end adlibris (på de bøger jeg havde kig på)..

så jeg var forbi bogpriser.dk og tjekke priser ud, nu har jeg nemlig bestilt to bøger fra canis forlaget jeg har ønsket mig, nu turde jeg bare ikke vente længere nu...

 

ved man om det er forlaget der er gået konkurs, eller hele canis, inkl instruktør uddannelse mv?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...