Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Canis konkurs?

Featured Replies

Besvaret

Er der nogen af jer, der har hørt noget ift. om Canis er gået konkurs?

Jeg kan se at det ene firma er registreret som konkursbo her: Brønnøysundregistrene - Nøkkelopplysninger fra Enhetsregisteret

Og i et andet firma er der åbnet konkurs (hvad det så end betyder): Brønnøysundregistrene - Kunngjøringer

Der er så et tredje Canis A/S hvor der ikke er registreret noget på.

Ved I noget? Jeg havde faktisk nogle bøger jeg skulle bestille, men nu er jeg lidt betænkelig.

Besvaret

Ej, det kan de da ikke være bekendt... Hvor skal man så købe interessante bøger på de nordiske sprog :-(

Besvaret
  • Forfatter
Ej, det kan de da ikke være bekendt... Hvor skal man så købe interessante bøger på de nordiske sprog :-(

Don't know! Det er virkelig surt!

Besvaret

Wow - havde jeg ikke lige set komme. Sad faktisk her forleden og overvejede om jeg skulle genbestille abb. på bladet. Godt jeg ikke fik fulgt op på dén indskydelse :lol:

Men ok, kan se at de havde et underskud på omkring 150.000 K i 2012 regnskabet, så er det vel ikke så underligt.

Besvaret

Synd!

Jeg havde ikke ligefrem tænkt konkurs og jeg synes det er virkelig synd for det var et godt initiativ.

Dog har jeg selv opsagt mit abb. for længst, idet jeg oplevede at adfærdsstoffet blev en mindre og mindre del af bladet og Mortens del af stoffet større og større. Da de så begyndte at skrive med større skrifttyper, sikkert for at fylde bladet, stoppede jeg.

Ved sin begyndelse var bladet et helt fantastisk blad, det eneste af sin art med meget virkelig godt adfærdsstof.

Besvaret
  • Forfatter

Ja, det er virkelig ærgerligt! Kan dog se, at der er et selskab som stadig er aktivt, mens to er under konkurs. Håber sådan at kursusvirskomheden er delt fra det andet, så kurser kan køre videre.

OVervejede faktisk at bestille abb. på bladet!

Besvaret
Synd!

Jeg havde ikke ligefrem tænkt konkurs og jeg synes det er virkelig synd for det var et godt initiativ.

Dog har jeg selv opsagt mit abb. for længst, idet jeg oplevede at adfærdsstoffet blev en mindre og mindre del af bladet og Mortens del af stoffet større og større. Da de så begyndte at skrive med større skrifttyper, sikkert for at fylde bladet, stoppede jeg.

Ved sin begyndelse var bladet et helt fantastisk blad, det eneste af sin art med meget virkelig godt adfærdsstof.

Enig!

Jeg opsagde mit abonnement da jeg modtog et nummer hvor 7 sider af 31 sider tekst var uddrag af en to år gammel bog. Det er rigtig trist at der ikke er et dansksproget blad om træning og adfærd:(

Besvaret

Øv ja jeg sagde også mit abonnement op på bladet da jeg synes de blev mindre og mindre intressant og mindre og mindre læsestof og flere reklamer.. Men en skam.. de bedste hundebøger køb jeg har gjort har været igennem Canis :-(

Besvaret
Jeg har lige set i det sidste nye nr af " Hunden " at der er en annonce fra et forlag der hedder Trofast - kender det ikke men det kan da være de har de bøger du søger : www.tro-fast.dk

Tro-fast har et noget andet sortiment end Canis.

Besvaret

Jeg har længe brugt http://www.adlibris.com. Den norske eller svenske. Her er udvalget større, leveringstiden kortere og prisen stort set det samme

Redigeret af PMJ
indsat link

Besvaret
Jeg har længe brugt www.adlibris.com - Please choose your country. Den norske eller svenske. Her er udvalget større, leveringstiden kortere og prisen stort set det samme

Jeg har lige prøvet på den norske side. Men da jeg skulle til kassen, kunne jeg ikke vælge land til leveringsadressen. Der stod Norge og ikke andet?

Besvaret

må være noget nyere man kun kan handle til det land man bor i. Jeg har også tidligere handlet hos de udenlandske versioner af adlibris.

Besvaret
må være noget nyere man kun kan handle til det land man bor i. Jeg har også tidligere handlet hos de udenlandske versioner af adlibris.

Kan man ikke stadig handle på de norske og svenske sider?

Jeg mindes at der var meget stor forskel på udvalget af hundelitteratur. Flest på den svenske, lidt færre på dennorske og næsten ingen ting på den danske.

Der kan skiftes mellem de forskellige lande ved at skribve /no eller /se eller /dk efter www.adlibris.com - Please choose your country

Besvaret
Kan man ikke stadig handle på de norske og svenske sider?

Jeg mindes at der var meget stor forskel på udvalget af hundelitteratur. Flest på den svenske, lidt færre på dennorske og næsten ingen ting på den danske.

Der kan skiftes mellem de forskellige lande ved at skribve /no eller /se eller /dk efter www.adlibris.com - Please choose your country

Nej den danske hopper over på saxo.com, som er noget dyere end adlibris (på de bøger jeg havde kig på)..

så jeg var forbi bogpriser.dk og tjekke priser ud, nu har jeg nemlig bestilt to bøger fra canis forlaget jeg har ønsket mig, nu turde jeg bare ikke vente længere nu...

ved man om det er forlaget der er gået konkurs, eller hele canis, inkl instruktør uddannelse mv?

Besvaret

Det ser ud til at Canis i det store og hele overlever :-) pyha! Ved ikke lige, hvordan man snildt linker fra en tablet, men der er positiv opdatering på deres facebook side - denne er også copy-pasted ind i debat tråden som Siri linker til længere oppe. Indlægget befinder sig på side fire :-)