Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvor er du bare sej!

Og dejligt, at din mand støtter dig - nyt tøj man kan passe er bare pissevigtigt, for at man selv kan se vægttabet ...

 

Ja, jeg har egentlig selv været tilbageholdende med at købe nye kjoler, fordi de er rimelig dyre, og hvis jeg planlægger at tabe 40 mere er det jo lidt spild... Men når folk mere begynder at kommentere på at jeg går i for stort tøj, end at jeg har tabt mig så var det bare nødvendigt at få nye kjoler :lol: Og de her burde være nok for sommeren, sammen med det jeg havde liggende fra da jeg var denne størrelse før.

 

Det er nu det spændende begynder, det er i hvert fald 10 år siden jeg har haft samme vægt som nu, så det er en helt ny verden, om ganske få størrelser kan jeg købe tøj i en forholdvis normal butik :lol:

 

Jeg startede med at bruge 54/56 da jeg startede mit vægttab, og nu bruger jeg 48/50.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hr. Mand synes vi skulle fejre at jeg har nogetminus 30 kilo fra min højeste vægt :lun: Så han har givet mig to nye kjoler! Dejligt at have tøj der passer :lol: Undskyld "sol i ansigtet"-fjæset :lol:

 

[ATTACH=CONFIG]127513[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]127512[/ATTACH]

Hvor er du sej, altså! Og ser skide godt ud i dine nye kjoler :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm.. Bum Bum.. sidder i sommerhus og er rastløs over mit hår. Overvejer at svinge forbi den lokale frisør (som jeg ikke kender kvaliteten af!) og blive studset og få mig en gang pandehår igen. Men er pandehår go eller no-go?

Jeg har for nyligt haft pandehår. Var sindssyg glad for det. Og folk kommenterede det kun pænt :-)

Eneste grund til jeg ikke har mere, er fordi jeg ikke har fået taget mig sammen til at komme til frisør igen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm.. Bum Bum.. sidder i sommerhus og er rastløs over mit hår. Overvejer at svinge forbi den lokale frisør (som jeg ikke kender kvaliteten af!) og blive studset og få mig en gang pandehår igen. Men er pandehår go eller no-go?

 

Pandehår er totalt in! Jeg ville ønske jeg så godt ud med pandehår, men jeg ligner virkelig bare en røv når jeg har det :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor er de fede! Tillykke med dem ^_^ hvor er de fra?

Tak :) De er importeret fra en guldsmed i Israel.

 

Vi havde oprindeligt forelsket os i "De faldt i hak" ringene fra Mette Laier, men vi blev desværre ikke helt så forelskede i prisen. Så er disse lidt mere prisvenligr og en god "runner up". Glæææææder mig til vi skal have dem på :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

okay det her ser lidt underligt ud :lol: men det er ca sådan jeg tænker det vil se ud til mig :hmm:

06E97762-A7BF-4C06-BAA1-93A27B2A9E6D.jpg

 

Nu:

838DD6E1-F21B-489F-A233-6F233AE8E6AB.jpg

 

Prøv det.

Worst case scenario, kan du jo altid farve det igen :-)

 

Jeg gik blond sidste år, og er stadig glad for det.

 

Såvidt jeg husker er din rigtige hårfarve brun og ikke den sorte?

 

Jeg har en del udvoksninger nu, men lader dem være i nogle måneder for ikke at skade håret for meget. Har striber så det er ikke så voldsomt :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøv det.

Worst case scenario, kan du jo altid farve det igen :-)

 

Jeg gik blond sidste år, og er stadig glad for det.

 

Såvidt jeg husker er din rigtige hårfarve brun og ikke den sorte?

 

Jeg har en del udvoksninger nu, men lader dem være i nogle måneder for ikke at skade håret for meget. Har striber så det er ikke så voldsomt :-)

 

min rigtige hårfarve er sådan mørkebrun, men nej ikke sort. Vil også rigtig gerne have striber så det får liv ala det første billede :5up: ELSKER hendes hårfarve :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit er sådan her. Måske er det mere en lys brun end blond? Ved det ikke helt. Har i hvert fald været glad for skiftet. Det er et blødere look :

 

(Sorry for dårligt lys og bølger - mine krøller er blevet ret genstridige, så lidt tid efter at have glattet kommer de igen. Og det er svært at nå deromme! :lol: )

20150724_221959.jpg

20150724_222030.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...