Hop til indhold

Diverse problemer med HF


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 730
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nej jeg var også lidt i tvivl om den skulle aktiveres, men lad os give den et forsøg, og viser det sig at den ikke er relevant så fjerner vi den igen.

 

Kan den mon ændres så man kan rette/fjerne et like/dislike? Altså, bare så hvis man fx rammer den forkerte knap.... Før kunne man jo fjerne sit like igen hvis man fortrød:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

kan vi på nogen måde få adskildt likes'ne på profilen? :vedikke: det er ret irriterende når man ikke kan se hvem der har liket, fordi man selv har liket så mange at det forsvinder i mængden af informationer på siden.

 

Det er nu rettet til sådan at det kun er modtagne Tak som vises på profiloversigten.

 

Samtidig er knapper, Tak, Like og Dislike nu flyttet op på samme linie som rapportering mv.

 

ScreenShot002.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det mon muligt at justere lidt i like-notifikationerne? Før i tiden kunne man inde i notifikationerne se hvilket indlæg der blev liket (de første par ord af indlægget). Nu står der godt nok hvilken tråd, men bare et link.

 

Tak, jeg har tænkt det samme, men jeg kunne simpelthen ikke huske, hvordan det plejede at stå :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det mon muligt at justere lidt i like-notifikationerne? Før i tiden kunne man inde i notifikationerne se hvilket indlæg der blev liket (de første par ord af indlægget). Nu står der godt nok hvilken tråd, men bare et link.

 

De er ikke helt designet ens, men jeg skal se på om det kan lade sig gøre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har fået en ny funktion på forum, det er nu muligt at nævne hinanden i bl.a. indlæg ("twitter agtigt"), og det vil udløse en email og eller en påmindelse til vedkommende om at de er blevet nævnt i en given tråd.

 

Som det er nu, vil der sendes en email, men den kan deaktiveres hvis man ikke ønsker det.

 

Jeg kan desværre ikke sige så meget mere om det lige nu, da det er helt nyt for mig, men jeg kan huske at det er bragt på banen tidligere som ønsket funktion, og nu er den her så :-)

 

Hvis du vil nævne et medlem i et indlæg, skal du anvende koden:

@brugernavn

Hvis du vil nævne trådstarter, er koden:

@OP:

(skal slutte med colon i dette tag)

 

I finder diverse indstillinger til denne funktion i jeres kontrolpanel (klik på indstillinger øverst på siden)

 

Ang. oversættelser af de sidste nye funktioner, så modtager jeg gerne forslag til:

- Likes

- Dislikes

- Mentioned

- Tagged

- Quotes

 

... og sikkert flere når jeg lige får kigget det bedre igennem, da det er en købt funktion til forum, ved jeg derfor ikke alt om funktionerne endnu.

 

Husk at forum lukker kl. 21 i dag - da selve forum softwaren skal opdateres, og det er en større sag, jeg forventer at det tager ca. 2 timer med nedetid.

 

Indlæg opdateret kl 22:19 (koden til trådstarter blev fortolket, så den manglede :-) )

Redigeret af Admin
Kode til infomer trådstarter
Link til indlæg
Del på andre sites

Rart at se, at en lille detalje som billedet øverst på siden er ændret :-D Det virkede forkert at have et billede af "månedens hund" stående, når det var næsten et år siden sidste vinder ;-)

 

Godt set, og du har helt ret - jeg havde set på det så længe og vænnet mig til det, at jeg helt havde glemt det :-D

Men nu skulle det være.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...