Hop til indhold

Diverse problemer med HF


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 730
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Vil bare lige nævnte at jeg også får en viruspåmindelse når jeg skifter sider på HF, og jeg har AVAST som virusprogram.

 

Jeg får forsat notifikation om at AVG har fjernet en trussel, når jeg logger på HF samt ved hver skift mellem tråde/sider.

 

Overskrifterne på trådene er væk og der kommer besked om at siden ikke kan findes, hvis jeg vil sende pb til dig.

 

Der er ikke nogen filer der er ændret nu, i skal nok lige prøve at slette midlertidige filer og cookies fra HF så burde der ikke være nogen problemer.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

hej admin i min profil når man vælger hvilken hunde race man har. min er en blanding hund . og i stedet for der kun står blandings hund vil jeg gerne vælge de to racer den er så det står i stedet. det er chihuahua og det er så russisk toy terrie der ikke findes under alle de hunde racer man ka vælge :( ka den race muligvis komme med sammen med alle de andre?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
hej admin har lavet et nyt indlæg for en time siden. og når man trykker øverst på forum siden , under nye indlæg , står det der slet ikke? og tror det er der de fleste kigger. hvordan ka det være det ikke står der ?

 

Det er fordi du selv har skrevet det - og derfor har læst det.

"Nye indlæg" er tråde, hvor der er indlæg, som du ikke selv har læst endnu - derfor står det der ikke.

 

Når der er en, der svarer i tråden, vil den dukke op på din læste indtil du har læst det indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hej admin har lavet et nyt indlæg for en time siden. og når man trykker øverst på forum siden , under nye indlæg , står det der slet ikke? og tror det er der de fleste kigger. hvordan ka det være det ikke står der ?

 

Det er fordi du selv har skrevet det - og derfor har læst det.

"Nye indlæg" er tråde, hvor der er indlæg, som du ikke selv har læst endnu - derfor står det der ikke.

 

Når der er en, der svarer i tråden, vil den dukke op på din læste indtil du har læst det indlæg

 

Hvis du i stedet går ind under "Dagens indlæg", ser du alle nye indlæg, også dem du har læst. Det er altid der, jeg går ind. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Okay nu bliver jeg altså nød til at finde ud af hvad det er jeg gør forkert...

 

Jeg kan ikke længere uploade billeder ved at vælge "vælg filer", vinduet popper op, men "vælg filer" kan ikke trykkes på? :vedikke: Hvis jeg trykker på "almindelig upload" kan jeg uploade billeder et af gangen, men det tager jo en halv krig.

 

 

Er der andre der oplever dette, eller ved hvad jeg skal gøre for at få det til at virke igen? Jeg tænker at der måske er et eller andet program jeg ikke har fået installeret?

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay nu bliver jeg altså nød til at finde ud af hvad det er jeg gør forkert...

 

Jeg kan ikke længere uploade billeder ved at vælge "vælg filer", vinduet popper op, men "vælg filer" kan ikke trykkes på? :vedikke: Hvis jeg trykker på "almindelig upload" kan jeg uploade billeder et af gangen, men det tager jo en halv krig.

 

 

Er der andre der oplever dette, eller ved hvad jeg skal gøre for at få det til at virke igen? Jeg tænker at der måske er et eller andet program jeg ikke har fået installeret?

 

Jeg har samme problem :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay nu bliver jeg altså nød til at finde ud af hvad det er jeg gør forkert...

 

Jeg kan ikke længere uploade billeder ved at vælge "vælg filer", vinduet popper op, men "vælg filer" kan ikke trykkes på? :vedikke: Hvis jeg trykker på "almindelig upload" kan jeg uploade billeder et af gangen, men det tager jo en halv krig.

 

 

Er der andre der oplever dette, eller ved hvad jeg skal gøre for at få det til at virke igen? Jeg tænker at der måske er et eller andet program jeg ikke har fået installeret?

 

Jeg har præcis samme problem!

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay nu bliver jeg altså nød til at finde ud af hvad det er jeg gør forkert...

 

Jeg kan ikke længere uploade billeder ved at vælge "vælg filer", vinduet popper op, men "vælg filer" kan ikke trykkes på? :vedikke: Hvis jeg trykker på "almindelig upload" kan jeg uploade billeder et af gangen, men det tager jo en halv krig.

 

 

Er der andre der oplever dette, eller ved hvad jeg skal gøre for at få det til at virke igen? Jeg tænker at der måske er et eller andet program jeg ikke har fået installeret?

 

Jeg har samme problem :vedikke:

 

Jeg har præcis samme problem!

 

Jeg oplever også samme problem. Så det er vidst et generelt HF problem.. :hmm:

 

Jeg har meldt det til admin et par gange:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sidder her med en sprit ny computer og et internet der er smæk på. Uanset hvilken side jeg besøger åbnes den i løbet af et splitsekund,.... bare ikke HF. Her tager det en krig at åbne en side. Jeg troede jeg kunne blive fri at sidde og vente på "venter på hunde-forum" eller "hunde-forum svarer ikke" med nyt gear, men sådan skulle det åbenbart ikke være. Hvorfor er det så langsomt?.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Okay nu bliver jeg altså nød til at finde ud af hvad det er jeg gør forkert...

 

Jeg kan ikke længere uploade billeder ved at vælge "vælg filer", vinduet popper op, men "vælg filer" kan ikke trykkes på? :vedikke: Hvis jeg trykker på "almindelig upload" kan jeg uploade billeder et af gangen, men det tager jo en halv krig.

 

 

Er der andre der oplever dette, eller ved hvad jeg skal gøre for at få det til at virke igen? Jeg tænker at der måske er et eller andet program jeg ikke har fået installeret?

 

Jeg har samme problem :vedikke:

 

Jeg har præcis samme problem!

 

Jeg oplever også samme problem. Så det er vidst et generelt HF problem.. :hmm:

 

Jeg har meldt det til admin et par gange:vedikke:

 

Bliver der gjort noget ved dette? :-)

 

Det tager en krig at lægge billeder ind.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sidder her med en sprit ny computer og et internet der er smæk på. Uanset hvilken side jeg besøger åbnes den i løbet af et splitsekund,.... bare ikke HF. Her tager det en krig at åbne en side. Jeg troede jeg kunne blive fri at sidde og vente på "venter på hunde-forum" eller "hunde-forum svarer ikke" med nyt gear, men sådan skulle det åbenbart ikke være. Hvorfor er det så langsomt?.

 

Jeg oplever præcist det samme som dig, og har ikke disse problemer andre steder end her på hunde-forum :genert: Hvad skyldes det, admin?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...