Hop til indhold

Diverse problemer med HF


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 730
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Jeg er virkelig træt af at H-F er så utroligt langsomt!

Jeg har altid gang i noget andet samtidig med at jeg er på H-F, for jeg gider ikke sidde og glo ud i luften i flere minutter, medens siderne loader. Det er ikke min forbindelse det er galt med, for jeg har 50 Mbit, og det er i øvrigt det samme på min arbejds-PC.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er virkelig træt af at H-F er så utroligt langsomt!

Jeg har altid gang i noget andet samtidig med at jeg er på H-F, for jeg gider ikke sidde og glo ud i luften i flere minutter, medens siderne loader. Det er ikke min forbindelse det er galt med, for jeg har 50 Mbit, og det er i øvrigt det samme på min arbejds-PC.

 

jeg har samme problem!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er virkelig træt af at H-F er så utroligt langsomt!

Jeg har altid gang i noget andet samtidig med at jeg er på H-F, for jeg gider ikke sidde og glo ud i luften i flere minutter, medens siderne loader. Det er ikke min forbindelse det er galt med, for jeg har 50 Mbit, og det er i øvrigt det samme på min arbejds-PC.

Det er håbløst langsomt :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er håbløst langsomt :rolleyes:

 

jeg har samme problem!

 

Jeg er virkelig træt af at H-F er så utroligt langsomt!

Jeg har altid gang i noget andet samtidig med at jeg er på H-F, for jeg gider ikke sidde og glo ud i luften i flere minutter, medens siderne loader. Det er ikke min forbindelse det er galt med, for jeg har 50 Mbit, og det er i øvrigt det samme på min arbejds-PC.

Jeg forstår det ikke - mit opfører sig aldrig sådan. Det er lige så hurtigt som alt andet hos mig :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan bruge 2 minutter (!) på at loade een side - og så klikker jeg på et link - og så er siden der med det samme ... det er meget svingende - men kender bestemt godt problemet med, at HF er langsomt.

Det svinger også meget her. Nogle gange loader siden hurtigt, andre gange føles det som in the old days med dial up modem :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er det -på iPad, det er tusind år siden jeg sidst har været på fra computer, også meget svingende, nogle gange virker det fint og andre gange går det såååå langsomt, og det sker jævnligt at jeg afbryder og trykker opdater, fordi den simpelthen går helt i stå når den er ved at åbne en ny side.. :roll: Det er ikke et problem jeg har andre steder end på H-F...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er desværre meget svært at rette på da mange oplever det forskelligt, og når der kigges på serveren ses der ikke problemer med hastigheden.

 

Hvis I kører med en stor cache i jeres browser over 50 mb, så skal i prøve at slette de midlertidige filer i jeres browser, det hjælper ofte.

 

Er det næsten altid ved den samme handling, eksempelvis når i anvender tilbage knappen at det sker i meget store tråde?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har nu i går og i dag ikke kunne uploade billeder... Er det noget jeg gør forkert eller har jeg bare uploadet for meget, eller hvad er det der sker? :(vDen laver bare et rødt kryds efter at have forsøgt at uploade det (Og det ligner egentlig at den uploader det fint)

 

(Jeg var faktisk så dum at jeg lavede et screenshot for at uploade det for at vise fejlen... :lol: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har nu i går og i dag ikke kunne uploade billeder... Er det noget jeg gør forkert eller har jeg bare uploadet for meget, eller hvad er det der sker? :(vDen laver bare et rødt kryds efter at have forsøgt at uploade det (Og det ligner egentlig at den uploader det fint)

 

(Jeg var faktisk så dum at jeg lavede et screenshot for at uploade det for at vise fejlen... :lol: )

 

Jeg har samme problem

Link til indlæg
Del på andre sites

Har også problemer med at HF loader langsomt. Men ikke hele tiden, og ikke i bestemte tråde, der er ingen som helst mønstre i det. Der er ingen forskel på om det er store tunge tråde, eller helt korte tråde. Ingen bestemte handlinger, det sker når som helst. Min browser sletter cache og alt hver gang jeg lukker den ned, så det er heller ikke det der er problemet. Og det er kun på HF jeg har problemet. Men når det kører som det skal, så kører det fint!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...