Hop til indhold

så var der noget galt alligevel...


korvis
 Share

Recommended Posts

  • Svar 222
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så kommer desværre den sidste, og meget kedelige update i denne tråd... Frostie er her ikke mere... :cry:

 

Efter de positive oplevelser hos Anne Line gik det faktisk ok med Frosties ben. Men desværre fik hun tilbagefald igen. Det stod også klart at Frostie bare havde det rigtig dårligt, og at der sandsynligvis var mere og andet end benene det var galt med.

 

Det er stille og roligt gået ned ad bakke, og da jeg kom hjem efter at ha' været ude at rejse i to uger, reagerede Frostie nærmest ikke på at se mig igen. Det var et hårdt slag, men viste mig også hvor dårligt hun faktisk havde det...

 

Efter at ha' gået og tænkt og overvejet i lang tid, havde Frostie og jeg i går en dag hvor jeg bare kunne mærke at "dette er vores sidste dag sammen"... Da vi skulle gå i seng kom Frostie og la' sig helt tæt op ad mig, og ville bare nusses i søvn - noget hun aldrig før har gjort, ikke på den måde. Det føltes næsten som om hun bad mig om hjælp...

 

Derfor tog jeg den meget tunge beslutning at ringe til dyrlægen i morges. Kl. 16.30 var Frostie borte, og det hele foregik på en meget fredelig og værdig måde. Jeg valgte den dyrlæge hvor Frostie fik akupunktur, da hun kun har positive oplevelser derfra. Og hun fik da også sine elskede godbidder af den søde dyrlæge, og lå selvfølgelig og tiggede ind i det sidste.

 

Det har været enormt svært at ta' beslutningen, da Frosties "dårligdomme" har været meget diffuse. Men der er ingen tvivl om at hun havde det meget dårligt til sidst, og var virkelig ked af det, så jeg føler mig overbevist om at det var det rigtige jeg gjorde.

 

R.I.P min aller smukkeste, dejlige og højt elskede Frostie-pige...

 

:megaked: :megaked: :megaked: :megaked: :megaked: :megaked: :megaked: :megaked: :megaked: :megaked:

 

IMG_3167.jpg

 

Åh nej, åh nej, åh nej.... Sidder her på arbejde med tårerne løbende ned af kinderne :megaked:

 

Det er jeg så frygtelig ked af at høre Anna - Sov godt lille, smukke Frostie :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak allesammen. Jeres tanker varmer virkelig. I dag skal jeg nok bare tude, men jeg ved jo at det bli'r bedre snart... Det føles så tomt og underligt uden Frostie i huset, selvom jeg også har en unghund og to katte der fylder en del. Men nu begynder jeg faktisk at kunne føle en form for lettelse. Det er ikke det helt rigtige udtryk, for Frostie har aldrig føltes som en belastning. Men jeg kan føle nu, at jeg har haft en meget syg og dårlig hund i huset... Svært at forklare i ord, men når jeg nu kun har en rask hund kan jeg mærke på forskellen, at Frostie virkelig har været dårlig...

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak allesammen. Jeres tanker varmer virkelig. I dag skal jeg nok bare tude, men jeg ved jo at det bli'r bedre snart... Det føles så tomt og underligt uden Frostie i huset, selvom jeg også har en unghund og to katte der fylder en del. Men nu begynder jeg faktisk at kunne føle en form for lettelse. Det er ikke det helt rigtige udtryk, for Frostie har aldrig føltes som en belastning. Men jeg kan føle nu, at jeg har haft en meget syg og dårlig hund i huset... Svært at forklare i ord, men når jeg nu kun har en rask hund kan jeg mærke på forskellen, at Frostie virkelig har været dårlig...

 

Slevfølgelig er du lettet - over at hun ikke lider mere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Slevfølgelig er du lettet - over at hun ikke lider mere.

 

Ja, det er nok det. Selv om man ikke konstant har gået og tænkt på hvor synd det har været for Frostie, så har det jo alligevel ligget i baghovedet hele tiden... Hver gang man har kigget på hende så har det jo givet et lille sting i hjertet, hun lignede jo slet ikke sig selv mere...

Link til indlæg
Del på andre sites

Men der er ingen tvivl om at hun havde det meget dårligt til sidst, og var virkelig ked af det, så jeg føler mig overbevist om at det var det rigtige jeg gjorde.

Du gjorde det eneste rigtigt for Frostie. En god hundeejer VED, når hunden skal hjælpes for allersidste gang.

 

Det er bare så hårdt bagefter. :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst malula

åh, hvor er det trist læsning.

Ville ønske der var noget jeg kunne sige, der kunne lette dit humør en smule.

Det er så utroligt hårdt at tage sådan en beslutning!

Men hvor er det godt, at du trods alt har været så opmærksom på hendes væremåde at du har vidst hvad hun ønskede!

Og tvivl ikke på at du gjorde det rigtige - hun er dig med garanti meget taknemmelig nu, hvor hun løber og leger med alle de andre glade hunde!

Det bedste og varmeste tanker til dig :bighug:

Hvil i fred, Frostie

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...