Hop til indhold

Er helt knust


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Aftentur...Victoria lagde en dej på græsset, og da hun rejste sig igen rendte der en æggehvide-agtig masse ned ad hendes ben fra skeden..hun virkede dog ikke synderligt generet af det..så vi gik videre...men midt på turen fik hun travlt med at komme hjemad...efter et kvarter hjemme så hun meget stresset ud, og der kom en portion væske med et lille rund hinde, og en sort snasket ting...studerede den ikke nærmere, men skyndte mig at skylle det ud...Victoria virkede heller ikke synderligt interesseret i det og har lagt sig på sofaen igen...

 

 

 

Så nu er hun i gang med et eller andet...skal nok opdatere jer med om der sker mere...

 

Puha, det kan sgu ikke være sjovt for dig, Brian. :ae: Men godt at Victoria ikke virker mere påvirket af det.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 354
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nej nej nej...:megaked:

 

det er store hvalpe med udviklede kløer, hale og ører...troede sgu jeg var forberedt...har lagt den første i håndvasken...den er heldigvis død

 

:ae: jeg håber virkelig for dig, at det er hurtigt overstået. og at vic ikke bliver for påvirket bagefter. ring til nogen, hvis du har brug for det, det lyder for hårdt at være alene om :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej nej nej...:megaked:

 

det er store hvalpe med udviklede kløer, hale og ører...troede sgu jeg var forberedt...har lagt den første i håndvasken...den er heldigvis død

 

Det lyder godt nok til at være en hård omgang. Jeg er ikke sikker på, at jeg ville kunne gøre det. Har du ikke nogen, som du kan bede om at komme, så du ikke er alene om det :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Den første sorte klat var ihvertfald ikke en hvalp...de her er store...

 

Men Victoria har det godt...tror de kommer lidt efter lidt nu

 

Har snakket med min bror...han er klar hvis jeg har brug for ham...lige nu føler jeg bedst kan selv...

 

Det er store hvalpe, sådan en størrelse der kunne sove i min hånd hvis den fik fingrene også...ved det er bizart, men tog billede, for jeg er sgu ik sikker på jeg helt selv kan tro det her når det er overstået...

 

men er glad for lige at have jer ved hånden for humøret svinger helt vildt...har lige stået med en død hvalp i min hånd...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Camilla Sjelhøj

åh altså Brian havde godt nok gået og håbet du havde sluppet for det her :cry: er virkelig ked på dine vegne, har rigtig ondt af dig... tænker rigtig meget på dig held og lykke til dig og vic...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tante Lilla

Det er værre for dig end for hunden. Husk det. Hun kommer hurtigt over det. Vær obs på eventuelt infektion bagefter, hun skal nok ha' en antibiotila kur, hvis hun ikke er igang med det.

Og pris dig selv for at være en fornuftig og ansvarligt hunde ejer, der ikke sætter hvalpe til verden, som P.t. ingen fremtid har.

Lortelov. - Undskyld mit franske.

Tag billeder og send dem til VKO.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...