Hop til indhold

Er Hunde-Forum et forum for hunde?.


Ascha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 296
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg føler mig ikke ramt, slet ikke på et forum, det er spild af energi, men ret skal være ret, jeg har ikke bedt nogle om at skride.

Jeg har ikke bedt nogen om at forlade forum, jeg har foreslået at det måske var tid til at holde en pause.

 

Så ergo, du sider og lyver om mig, hvilket er total dårlig stil!

 

Jeg kan ikke kontrolere at folk vælger at mistolke mine indlæg, det er på deres egen regning!

Men igen, er det jo sjovt at nogle må have en mening, andre må ikke.

 

Men jeg har da ligså meget bedt folk om at skride som du har, så hvorfor er det at når JEG siger det samme som dig så støtter du folk HELT op omkring hvor forkert det er af mig, men når du siger PRÆCIST det samme så er det helt okay?!?!?

 

Jeg lyver ikke, folk kan læse tråden som de vil, og hvis de er uenige så må de være det, alt er jo helt tilgængeligt for dem! Så sidder jeg jo og lyver om migselv også, du godeste!

Link til indlæg
Del på andre sites

Men jeg har da ligså meget bedt folk om at skride som du har, så hvorfor er det at når JEG siger det samme som dig så støtter du folk HELT op omkring hvor forkert det er af mig, men når du siger PRÆCIST det samme så er det helt okay?!?!?

 

Jeg lyver ikke, folk kan læse tråden som de vil, og hvis de er uenige så må de være det, alt er jo helt tilgængeligt for dem! Så sidder jeg jo og lyver om migselv også, du godeste!

 

Men jeg skrev jo ikke det var forkert af dig. Jeg jokede så lidt med at jeg havde ret til at være herinde, for jeg havde skrevet om aslan :mgreen:

 

Jeg opfordrede folk til at sætte dig på ignore som en løsning, FREM for at forlade forum. Vi har forskellige meninger, og det kommer vi aldrig uden om.

Nogle folk har også mig på ignore, og det er okay, hvis jeg tricker dem så meget. Det er jo netop en god løsning, og vi kan ikke lige godt med alle!

Link til indlæg
Del på andre sites

Engang i en debat om hunde, der besørger på kirkegårde, var jeg ret direkte og skrev at mine både tisser og skidder på kirkegårde og jeg kan ikke se det slemme i det - fik mange karmabeskeder på det indlæg hvor der stod 'jeg lader også min hund tisse / hømme på kirkegårde, men tør ikke skrive det i tråden'

 

:ae: jeg er elendig til at formulere, så vær ikke bekymret - ville bare frem til, at Aslan måske har lidt ret (i at folk ikke vil stå frem, for orker ikke de svar, der kan komme)

 

Så kom vi væk fra at her er så hyggeligt!

 

Hvis brugere vitterligt ikke tør komme frem med det de mener, men giver karma til den der tør, hvor er det så lige der er rart og hyggeligt? Det var ikke et spørgsmål til dig, bare et spørgsmål :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men jeg skrev jo ikke det var forkert af dig. Jeg jokede så lidt med at jeg havde ret til at være herinde, for jeg havde skrevet om aslan :mgreen:

 

Jeg opfordrede folk til at sætte dig på ignore som en løsning, FREM for at forlade forum. Vi har forskellige meninger, og det kommer vi aldrig uden om.

Nogle folk har også mig på ignore, og det er okay, hvis jeg tricker dem så meget. Det er jo netop en god løsning, og vi kan ikke lige godt med alle!

 

Okay, så misforstod jeg bare dine indlæg, det må du undskyld :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kom vi væk fra at her er så hyggeligt!

 

Hvis brugere vitterligt ikke tør komme frem med det de mener, men giver karma til den der tør, hvor er det så lige der er rart og hyggeligt? Det var ikke et spørgsmål til dig, bare et spørgsmål :vedikke:

 

naturlig mekanisme, synes jeg, nogengange orker man bare ikke at stikke hånden i hvepsereden. for mit eget vedkommen, kan jeg i hvert fald sige, at det ikke er fordi jeg ikke tør, men som regel enten fordi andre siger det bedre end mig selv, jeg ikke orker diskutere mit måske urimeligt standpunkt, eller jeg ikke vil lede tråden ud på et sidespor. i forhold til så mange andre fora, som jeg færdes på, er her rimeligt frit slag for både nye og gamle brugere, til at sige deres mening - og onlinefora er ellers NOTORISKE for at være lede kællinger over for folk, der er nye eller har afvigende holdninger.

Link til indlæg
Del på andre sites

NU skal jeg til lægen :shock:

 

Oversat til hundsk: Metakommunikation er f.eks. den kommunikation der opstår når hunde "aftaler" at lege gennem forskellige legeoplæg som playbow mv. Dermed aftaler de at det næste sprog der tales, kun er for sjov også selvom leg kan se meget voldsomt ud. Så på hundsk betyder metakommunikation en indbyrdes forståelse om at den næste kommunikation ikke gælder som alvorlig. Dens alvor blev ophævet af den forudgående kommunikation.

 

Du forstå bedre på hundsk?

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Men vil du hellere har de forsvandt, end satte en på ignore?

Jeg vil ikke ha' at nogen forsvinder. Og kunne aldrig finde på at sætte nogen på ignore, for mig svarer det lidt til at gå til en sammenkomst hvor man bevidst ignorerer en anden deltager... Det jeg reagerede på er, at det ikke er ret pænt, og ikke ret Aslan-lignende, at opfordre folk til at ignorere én som du selv åbenbart har set dig gal på...

 

Jeg tror problemet er NU VI ANGRIBER mig, at jeg som moderator ALTID har skullet formulere mig meget præcist, det har drejet som om 2 år hvor jeg gang på gang har skulle ligge en dæmper på mig.

Nu kan jeg sige min mening. Det har folk svært ved at acceptere. (trods at jeg faktisk formulere mig PÆNT, så vælger i at mistolke det som om jeg er en frygtelig person???? )

Okay, jeg har faktisk ikke rigtigt lagt mærke til hvem der er moderator og ikke. Men det er da kedeligt hvis den Aslan vi tidligere har læst, og kommet til at holde af som debattør, viser sig at ikke ha' været den rigtige Aslan...

 

Min mening er, istedet for at man lader een bruger gå sig på nerverene, så hellere sætte denne på ignore og så hygge sig.

Jeg ønsker ikke at skippermor sider i en tråd og siger at hun har lyst fordi een siger "de hører ikke til her" for selvfølgelig hører hun til her, ligeså meget som dig, mig og folk der KUN interessere sig for hunde.

For min egen del, så er der ingen der går mig på nerverne.

Forum er delt op, der er en off topic del, lad være med at åbne den.

 

Bruger man den der dagens indlægs dims, så bed admin om at sætte det op til en afstemning om hvor vidt off topic skal være i den dims.

 

Ligesom man gjorde da man flyttede karma fra højer hjørne og ned under billedet!

Jeg bruger hele forum, også OT-delen. Som jeg skrev tidligere, så bruger jeg lige pt. mest OT-delen, da jeg ikke har ret meget at skrive om selv. Og så er vi ellers enige, jeg tror også det ville være en god idé at holde OT udenfor dagens/nye indlæg. Selv om jeg selv er en flittig gæst i OT-delen! Menhvis der er nogle der har så meget i mod den, synes jeg da vi skal prøve at finde en løsning på det, frem for at ignorere hinanden - det er da mest hyggeligt hvis vi alle kan være her, og se og høre hinanden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er folk som er forsvundet ud af hundetrådene og bevæget sig over i hyggesnakken, og det kan man selvfølgelig ikke tage fra dem, er der ikke noget hund at snakke om jamen så er det jo bare sådan det er; Men jeg synes stadig det er SYND!

 

 

 

Som jeg har skrevet kan man ikke tvinge folk til at skrive om deres hund, men jeg mener stadig at størstedelen af ens aktivitet på et hundeforum, skal og bør være omkring hunde... Hvis det ikke er det skulle man måske kigge efter et forum hvor man kunne vise sin baby, sin kat eller sin hest frem og snakke om de ting der rør sig i sit liv omkring et specifict emne... Herinde handler det hovedesageligt om hunde, og at hunde fylde ren masse i vores liv... Og fylder hunde intet i dit liv, så kunne det jo være, som Aslan før har skrevet at man nok bare ikke høre til herinde! Og det har btw intet at gøre med om man har 10 hunde eller ingen hunde... Man kan sagtens være herinde uden at have hund, måske planlægger man at få hund eller man kan ikke have hund selv og nyder bare at se andres hunde... Folk er alle forskellige og der skal være plads til os alle..

 

Men faktum er, at vi er på et HUNDEforum.. Og hvis du vil have hjælp til din baby eller din kat, så er det bedste sted at få det nu engang på et forum for det emne!

 

Som det har været forslået, kunne man f.eks. gøre sådan at hyggesnak ikke poppede op på oversigten, men at man selv skulle ned og hente emnet op for at kunne se hvad der foregik dernede :)

 

Lige til det markerede: For mit vedkommende handler det ikke BARE om at få råd til hest/kat/baby/mad whatever jeg nu kaster mig ud i, det handler om at snakke om det med JER der er herinde. Det er JERES meninger jeg er interesserede i fordi jeg efterhånden føler jeg "kender" mange af jer. Følger også med i babytrådene, fordi jeg gerne vil se jeres babyer, ikke bare nogle random babyer. Og det vil jeg altså have lov til!

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld jeg er lige sprunget nogle sider over - men hvilket forum er det?

 

 

Og sådan til tråden. Åha altså. ALLE har vel oprettet en løst snak på tråd på det ene eller det andet tidspunkt, derfor kan man da godt indse, efter en tråd som denne, at det måske er lidt rigeligt af dem? Jeg er ligeglad, fuldstændigt, men jeg kan også et godt trick: hvis man ikke forstår overskriften, kan man holde musen på den uden at trykke, så kan man læse de første par linier i indlægget, så kan man hurtigt finde ud af om den er noget for en eller ej :)

 

Jeg må ikke linke vel? Eller er reglen ændret?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke lige tid til alle 247 indlæg, så jeg er nok lidt bagefter. Her kommer det alligevel: jeg er her kun pga. hundesnak, træning og adfærd. Nogle gange falder jeg over noget der var mere interessant end jeg lige havde forestillet mig, alletiders. Løst snak og alt det andet vedkommer ikke mig, men det generer mig heller ikke. Det sker at jeg har svært ved at finde et hunderelateret emne i dagens indlæg, men så kan jeg bare lave noget andet. Jeg synes faktisk at der er sket en rigtig dejlig udvikling i retning af at det meget personlige i diskussionstråde er minimeret. Der var engang en tendens til at man, midt i en spændende diskussion, skulle slæbe sig igennem 27 indlæg hvor gode venner skamroste hinanden eller aftalte køreplaner som vel ikke vedkommer så mange andre. Så - tak for det:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor?

 

Fordi jeg kommer med løsningforslag?? Der kan gøre at folk bliver på forum?

 

Ja jeg er en frygteligt person! Slemme slemme slemme Aslans mor :mrgreen:

 

Du, og din mor ved bedst selv om du er en frygtelig person :mrgreen: - nej, det er tonen du anvender, du virker aggressiv og det har jeg ikke set fra dig før, jeg kan ikke kende dig og kan ikke lide din tone. Du oplever det måske, som at du bare siger din mening, men når din mening bliver udtrykt som den gør, fremstår du som flabet og aggressiv for mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...