Hop til indhold

Hvad har du sidst købt til din hund? :-)


Gæst Joey-Salome
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ih hvor er det godt at høre jeg ikke er den eneste der forkæler sin vovse  hehe!

 

Jeg har sidst købt en Hugglehounds bamse hos Tjarliebox og nogle godbidder, en nye hundeseng og nogle nye tæpper til hans transportkasse 

Vi er kæmpe fan af Hugglehounds bamser herhjemme :banan: jeg synes ser de mega fine, og så er de virkelig holdbare. Vores hunde plejer at ødelægge pivet i alle bamser, men hugglehounds holder altså :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er kæmpe fan af Hugglehounds bamser herhjemme :banan: jeg synes ser de mega fine, og så er de virkelig holdbare. Vores hunde plejer at ødelægge pivet i alle bamser, men hugglehounds holder altså :5up:

 

Lige præcis! De er mega gode! Charlie er også tosset med sin 💪 normalt bliver bamser fra blandet andet Kong ødelagt på enten timer eller dage - "Bugsy" fra Hugglehounds har nu levet i 4 uger og ikke et eneste tegn på slid, andet end jord fra haven 😜 de er alle penge værd!

Link til indlæg
Del på andre sites

[ATTACH=CONFIG]128302[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]128303[/ATTACH]

 

Så kan vi vidst godt klare os på vådfoder og tubeguf kontoen det næste stykke tid :klap: det kom idag fra zooplus. Imorgen skulle der gerne komme 18kg tørfoder derfra også :-)

 

Whauuu, der er godt nok fyldt op i lageret :-D imponerende selv om det er til 4 hunde...

Hvad bruger du alle de dåser til, fodrer du ikke med BARF?

Link til indlæg
Del på andre sites

Whauuu, der er godt nok fyldt op i lageret :-D imponerende selv om det er til 4 hunde...

Hvad bruger du alle de dåser til, fodrer du ikke med BARF?

Nej jeg er gået væk fra barf. Liva havde alt for mange opkastninger på det og det var svært at holde hendes mave ordentlig kørende, så vi var ofte oppe om natten fordi maven rumlede, og hun skulle så også ud og spise græs og kaste op. :( Camy havde også opkastninger - det kunne jeg ikke lige finde et mønster i, men hun gør det ikke på tør-/vådfoder.

 

Så nu får de tørt og vådfoder blandet sammen. Og så får de dog stadig rå ben 1-2 gange ugentligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kom Acana foderet hjem! Deres nye variant med lam. Tøserne var utrolig interesseret da posen blev åbnet - de fik en smagsprøve som røg ned med det samme, og uden betænkningstid. Det samme gjaldt aften- og natmåltidet. Så jeg tror det er godkendt :x: heldigt nok når jeg købte 18 kg... :lol: den lokale dyrehandel tager 599kr for 11,4 kg Acana. Den danske zooplus tager 499kr for samme mængde eller 18 kg for 649kr! Det er godt nok billigt! Og så er det inkl fragt! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor har du købt dem henne? De ser dejlige ud og ville helt klart være noget for Anton.

 

Jeg købte en skinddeal med KarinaG herindefra, vi fik 4 skind til 1299,- inkl forsendelse, de blev sendt til hende og så fik vi to hver, de er så lækre og enorme!! :hjerte:

 

her er link http://www.skindoguld.dk/shop/sheep-deal-72c1.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Oginokkerne har fået nye lamsebamseskind :lun:

 

[ATTACH=CONFIG]128409[/ATTACH]

 

De ser godt nok superlækre ud!

 

Jeg har købt en freedog sele og en Ruffwear front range sele til Wilma. 1 kg tørrede oksesener og 750 g tørret and, samt en ny lille kattebold til spidsen af min targetstick, da nogen havde napset den anden!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan åbenbart lide dem nok til at investere en formue i dem :vedikke: ligenu har kun Wilma en, men vi ved jo alle, at jeg dermed er tvunget ud i at købe til de to andre også :roll:

:lol: jeg har heldigvis nået en alder hvor jeg godt kan håndtere at mine hunde er klædt individuelt! ....det er f.eks. helt skørt at give Charles en sele på.

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: jeg har heldigvis nået en alder hvor jeg godt kan håndtere at mine hunde er klædt individuelt! ....det er f.eks. helt skørt at give Charles en sele på.

 

Jeg tror aldrig min OCD bliver gammel nok til at håndtere det? Til de daglige gåture kan jeg dog lige klare, at Karla og Johna har identiske halsbånd på og Wilma Freedog selen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...