Hop til indhold

Grande fejrer 9 års dag i solen


Hopsa
 Share

Recommended Posts

Min gamle ven blev 9 år i går :lun: i dag kom solen frem så jeg kunne tage lidt billeder af ham.

Han er far til de to gule på billederne, jeg håber de kan holde lisså længe som ham :-D

 

07-12.jpg

 

06-10.jpg

 

05-15.jpg

 

04-20.jpg

 

03-17.jpg

 

09-8.jpg

 

08-10.jpg

 

02-20.jpg

 

Dem her kommer jeg der i mod til at bande langt væk om nogle uger :roll:

 

01-20.jpg

 

Men de var egentlig meget fine på et billede :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

aaaaiiieee hvor er du bare HELDIG!!!! min GD'er blev kun 5½ år:megaked: blever helt sentenmerntal når jeg ser sådan en pragtfuld gråskæg som din:hjerte: hjertelig tillykke med ham :tillykke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak skal I alle sammen ha' :bighug: både for lykønskninger og ros af billeder :-)

 

Tillykke med dagen... og sikke nogle dejlige billeder... hvad kamera og linse bruger du ??

Canon 5d mrk II med Canon 70-200 2.8

 

aaaaiiieee hvor er du bare HELDIG!!!! min GD'er blev kun 5½ år:megaked: blever helt sentenmerntal når jeg ser sådan en pragtfuld gråskæg som din:hjerte: hjertelig tillykke med ham :tillykke:

Tak, jo jeg føler mig heldig men det handler jo meget om linjer. Der ligger mange gamle hunde bag ham, hans egen mor blev 9½ og hans egen bror lever osse stadig.

Hvor bor du egentlig henne, jeg tænker på det hver gang jeg ser det du skriver ved din profil. Der boede en GD nede for enden af den vej jeg bor på for nogle år siden, og det hedder det samme nemlig ;-)

 

Tillykke med ham!

 

Så smuk med den grå maske :lun: Det kunne være sjovt at se ham som ung... Kan man lokke et billede ud af dig? :blink:

Det kan man godt ;-)

 

Stranden.jpg

 

Saga12.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Endnu en gan gtillykke til den smukkeste Saga :lun: han er simpelthen bare SÅ fantastisk!!

Og Harald den bandit :hjerte:

Og Prima, lækkerlækkerlækker!!

 

 

Mon det egentlig er gået op for dig, at vi herhjemme er FAN af dine hunde og dybt dybt forelskede :hmm: :mrgreen:

 

Hæhæ joooh jeg har fået en lille fornemmelse ;-)

 

 

*kender du det når man for anden dag i træk kører til Sverige for at parre sin tæve med en lækker hanhund :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hæhæ joooh jeg har fået en lille fornemmelse ;-)

 

 

*kender du det når man for anden dag i træk kører til Sverige for at parre sin tæve med en lækker hanhund :mrgreen:

 

 

*Kender du det, når det er sådan noget man ikke fortæller Peter, så han ikek går amok i vilha'vilha'VIL HA'!!! :mrgreen:

Vi har faktisk snakket om at tage en tur over og besøge dig, når hvalpene er kommet...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...