Hopsa Skrevet Juni 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2012 Min gamle ven blev 9 år i går i dag kom solen frem så jeg kunne tage lidt billeder af ham. Han er far til de to gule på billederne, jeg håber de kan holde lisså længe som ham Dem her kommer jeg der i mod til at bande langt væk om nogle uger Men de var egentlig meget fine på et billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Tillykke med ham da:-D smukke gammelfar:lun:... Og hold da op et fedt fjoget udtryk på det andet sidste billed:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Tilykke til far gråskæg:tillykke: og de ser vel nok fine ud alle sammen:klap:sikke gode billeder:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Charlotte1970 Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Tillykke med ham, sikke fin han er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Stort tillykke! Og sikke en fin alder - og han ser stadig frisk ud Der er nu bare noget charmerende over gråmulede hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sagall Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Tillykke med dagen... og sikke nogle dejlige billeder... hvad kamera og linse bruger du ?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Wauw, du er bare så knald dygtig til at tage billeder. Det virkelig en fornøjelse at se. og stort tillykke med din fine gråmule :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Kæmpestort tillykke med de 9 år til Saga:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 En stor forsinket TILLYKKE til den smukke ældre herre fra Molly Bolly Bomstærk, her 12 år og 2 dage... Molly er den blue roan og hendes barnebarn har snuppet noget fra hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 KÆMPE stort tillykke med ham! Han er virkelig flot for alderen Og ser bare så dejlig frisk ud :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst boble Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 aaaaiiieee hvor er du bare HELDIG!!!! min GD'er blev kun 5½ år:megaked: blever helt sentenmerntal når jeg ser sådan en pragtfuld gråskæg som din:hjerte: hjertelig tillykke med ham :tillykke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Smukke gråmule Og frisk og klar på leg - Stort tillykke med de 9 år :tillykke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Årh hvor er han fin Sådan en gråmule.... Går lige i hjertet, altså :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Stort tillykke med dagen til smukke gråmulen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kaya & Mette Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Tillykke med ham! Så smuk med den grå maske Det kunne være sjovt at se ham som ung... Kan man lokke et billede ud af dig? :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juni 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Tusind tak skal I alle sammen ha' både for lykønskninger og ros af billeder Tillykke med dagen... og sikke nogle dejlige billeder... hvad kamera og linse bruger du ?? Canon 5d mrk II med Canon 70-200 2.8 aaaaiiieee hvor er du bare HELDIG!!!! min GD'er blev kun 5½ år:megaked: blever helt sentenmerntal når jeg ser sådan en pragtfuld gråskæg som din:hjerte: hjertelig tillykke med ham :tillykke: Tak, jo jeg føler mig heldig men det handler jo meget om linjer. Der ligger mange gamle hunde bag ham, hans egen mor blev 9½ og hans egen bror lever osse stadig. Hvor bor du egentlig henne, jeg tænker på det hver gang jeg ser det du skriver ved din profil. Der boede en GD nede for enden af den vej jeg bor på for nogle år siden, og det hedder det samme nemlig Tillykke med ham! Så smuk med den grå maske Det kunne være sjovt at se ham som ung... Kan man lokke et billede ud af dig? :blink: Det kan man godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juni 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2012 Endnu en gan gtillykke til den smukkeste Saga han er simpelthen bare SÅ fantastisk!! Og Harald den bandit :hjerte: Og Prima, lækkerlækkerlækker!! Mon det egentlig er gået op for dig, at vi herhjemme er FAN af dine hunde og dybt dybt forelskede :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Juni 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2012 Sikke en lækker gråmule, han holder sig da bare fantastisk flot et forsinket tillykke herfra Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juni 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2012 Endnu en gan gtillykke til den smukkeste Saga han er simpelthen bare SÅ fantastisk!!Og Harald den bandit :hjerte: Og Prima, lækkerlækkerlækker!! Mon det egentlig er gået op for dig, at vi herhjemme er FAN af dine hunde og dybt dybt forelskede :hmm: Hæhæ joooh jeg har fået en lille fornemmelse *kender du det når man for anden dag i træk kører til Sverige for at parre sin tæve med en lækker hanhund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lene og Athena Besvaret Juni 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2012 Stort tillykke med Saga, han ser stadig fantastisk ud :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Hæhæ joooh jeg har fået en lille fornemmelse *kender du det når man for anden dag i træk kører til Sverige for at parre sin tæve med en lækker hanhund *Kender du det, når det er sådan noget man ikke fortæller Peter, så han ikek går amok i vilha'vilha'VIL HA'!!! Vi har faktisk snakket om at tage en tur over og besøge dig, når hvalpene er kommet... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret Juli 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2012 Dejlige billeder. Det er bare så skønt at se en gammel hund der er blevet grå i ansigtet men stadig har lyst til at lege og løbe rundt! De andre grander er også dejlige selvom de ikke har grå snuder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juli 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2012 Tak skal du ha', Kim Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts