Hop til indhold

Billedtråd juli 2012


Missing
 Share

Recommended Posts

Gæst celinamoon

Nu kommer der lige noget billedspam fra hundelegestue idag :mrgreen: (og igen er billederne ikke bedste kvalitet, ved ikke lige hvad jeg har fucket op denne gang :hmm:)

DSC02151.jpg

DSC02079.jpg

DSC02083.jpg

DSC02087.jpg

DSC02091.jpg

DSC02099.jpg

DSC02100.jpg

DSC02124.jpg

DSC02135.jpg

DSC02137.jpg

DSC02141.jpg

DSC02147.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 457
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gracie og jeg er på hundeferie på Helnæs med en masse søde hundefolk, deriblandt også H-F'ere

Vi har nydt det gode vejr fra i går indtil her ved 18-tiden i dag, hvor himmel og hav pludselig stod i et, og det buldrede og bragede.

 

Her et billede fra i går aftes.

165989_3712435483372_539457021_n.jpg

 

Og fra i dag, hvor jeg for første gang i år var ude og bade.

524226_3714528335692_787610720_n.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Voodoo når han iagttager noget så ihærdigt, at han MÅ læne sig bagover :lol: Og Voodoo som kan stå som en yndig lille prinsesse.

 

IMG_2700 copy.JPG

 

Og Voodoo som bare kan se sød ud :lun:

IMG_2697 copy.jpg

IMG_2690 copy.jpg

IMG_2695 copy.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto
Tak - Motor er endda helt ren, men han ville ikke have det dokumenteret :vedikke:

Nej for så har du jo på billed at han rent faktisk KAN være ren? Det dur jo ikke. Så længe du ikke har det dokumenteret, så kan du ikke bevise at han kan være andet end dejlig mudret og beskidt. :mrgreen: Men vi vil gerne have Motor billeder, beskidt eller ej. Han er nemlig lige så smuk som Voodoo. ELSKER billeder af de to! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

halfdan ELSKER at skrabe, og jeg har jo læst, at de ikke må, men han ligner bare en der skriger lykkeligt af grin imens, så jeg kan ikke rigtigt få mig selv til at stoppe ham. har dog aldrig oplevet ham stønne eller pruste, det lyder ellers festligt :lol:

 

 

Ace gejler max op, hvis der er fremmede hunde omkring og tror måske også han lige skal brumme lidt af dem bagefter, derfor er der kommet stopkommando på... han skal ikke blive for smart :fyfy:

Men det er maxsjovt og han synes sgu selv han er en fanden karl :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

halfdan ELSKER at skrabe, og jeg har jo læst, at de ikke må, men han ligner bare en der skriger lykkeligt af grin imens, så jeg kan ikke rigtigt få mig selv til at stoppe ham. har dog aldrig oplevet ham stønne eller pruste, det lyder ellers festligt :lol:

 

Hvor har du læst det, og hvorfor må de ikke? Cicero skraber også på livet løs og er meget stolt af sig selv - og han tøsetisser endda stadig, det er lidt morsomt ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er altså noget særligt over Halfdan :hmm: Han har sådan et udtryk der siger "livet er skønt, jeg er fantastisk, hvad er problemer for noget?":mrgreen:

 

det er ret præcist hans tilgang til verden - simple dog :hjerte:

 

Ace gejler max op, hvis der er fremmede hunde omkring og tror måske også han lige skal brumme lidt af dem bagefter, derfor er der kommet stopkommando på... han skal ikke blive for smart :fyfy:

Men det er maxsjovt og han synes sgu selv han er en fanden karl :lol:

 

jaja, den slags skrab kender jeg, og der forstår jeg godt en stopkommando, halfdans er mere sådan uuuhhh, seee hvad jeg kan, sikke en fest, hvor er jeg god - og han gør det egentlig mest, når der ikke er andre hunde, han skal jo helst ikke have klinket noget :lol: (mega pædagogisk ukorrekt hundemor)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor har du læst det, og hvorfor må de ikke? Cicero skraber også på livet løs og er meget stolt af sig selv - og han tøsetisser endda stadig, det er lidt morsomt ;-)

 

arj, det er måske også en simplificering, at de ikke må. men bare, at det netop kan gejle dem op på den ikke så positive måde, sådan som marie beskriver. pumpe testosteron rundt, så de bliver grrrgrrr-oppustede-klar-på-ballade. jeg har læst det herinde ved flere lejligheder, bl.a. fra irene hvis jeg ikke husker helt galt (men jo selvfølgelig med specifik hund i specifik kontekst).

Link til indlæg
Del på andre sites

arj, det er måske også en simplificering, at de ikke må. men bare, at det netop kan gejle dem op på den ikke så positive måde, sådan som marie beskriver. pumpe testosteron rundt, så de bliver grrrgrrr-oppustede-klar-på-ballade. jeg har læst det herinde ved flere lejligheder, bl.a. fra irene hvis jeg ikke husker helt galt (men jo selvfølgelig med specifik hund i specifik kontekst).

 

Flipsen kan køre sig selv op til det sindsyge.... han moonwalker også meget og når han har fået lov og vi så møder en hund sidst på turen, så flegner på den :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

arj, det er måske også en simplificering, at de ikke må. men bare, at det netop kan gejle dem op på den ikke så positive måde, sådan som marie beskriver. pumpe testosteron rundt, så de bliver grrrgrrr-oppustede-klar-på-ballade. jeg har læst det herinde ved flere lejligheder, bl.a. fra irene hvis jeg ikke husker helt galt (men jo selvfølgelig med specifik hund i specifik kontekst).

 

OK, hvis Ciceros skraben gik over i nogen form for provokation/aggression overfor andre hunde, ville jeg også stoppe det. Men fordi han står og hygger sig med det mutters alene kan vel ikke gøre noget :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

OK, hvis Ciceros skraben gik over i nogen form for provokation/aggression overfor andre hunde, ville jeg også stoppe det. Men fordi han står og hygger sig med det mutters alene kan vel ikke gøre noget :vedikke:

 

du skal ikke spørge mig, jeg er jo damen der har afvist alle gode råd og lader hunden skrabe som den lyster :lol: (men altså jo, noget med, at den sparer fandenskarl-hed sammen og rigtigt gør sig klar til når den skal møde andre hunde - vist nok? ved ikke, hjemme hos os må man altså gerne)

Link til indlæg
Del på andre sites

OK, hvis Ciceros skraben gik over i nogen form for provokation/aggression overfor andre hunde, ville jeg også stoppe det. Men fordi han står og hygger sig med det mutters alene kan vel ikke gøre noget :vedikke:

 

 

Ace bliver også kun stoppet, hvis det bliver for meget eller han er i nærheden af andre hunde vi ikke kender så godt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ayo har ikke haft den mest fotogene dag i dag :lol:

 

IMG_3992.JPG

 

IMG_4003.JPG

 

Men et enkelt kom der da ud af det :hjerte:

 

IMG_3985.JPG

(Se hendes fine blafrehår hun er ved at få sig ved ørerne :mrsgreen:)

 

Og så lige af hhv fodersøg og hendes nyfunde golfbold, dén er sjov at trille med :-D

 

IMG_3981.JPG

 

IMG_3987.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...