Hop til indhold

Små gule bamser


Hopsa
 Share

Recommended Posts

  • Svar 176
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tak for alle søde kommentarer!!

 

Af ren nysgerrighed, hvad koster sådan en hvalp?

 

De er godt nok flotte og det er nogle smukke forældre også, af gode linjer. Så billige er de nok ikke!

 

Tænk hvis man betalte kilopris for de voksne hunde, med tanke på hvad shibaerne ligger i rent prismæssigt, ville det være en mindre formue I kunne få så! :mrgreen:

Jeg prissætter ikke hvalpene efter at forældrene har titler eller at jeg har parret i udlandet eller at jeg gør mere end nogle osv. Hvalpene sølges ikke som udstillingshunde men familiehunde og jeg mener ikke at disse familier skal betale ekstra fordi jeg er målrettet ift. mine hundes eksteriør (blandt andet).

 

Åh mit hjerte smelter!

Hvor er de bare fine og de bliver finere og finere :lun:

 

 

Virkeligt flot arbejde, Hopsa:hjerte:

Tak Marie, det var sødt af dig :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for alle søde kommentarer!!

 

 

Jeg prissætter ikke hvalpene efter at forældrene har titler eller at jeg har parret i udlandet eller at jeg gør mere end nogle osv. Hvalpene sølges ikke som udstillingshunde men familiehunde og jeg mener ikke at disse familier skal betale ekstra fordi jeg er målrettet ift. mine hundes eksteriør (blandt andet).

 

 

Tak Marie, det var sødt af dig :bighug:

hvad så hvis en køber senere hen kunne tænke sig at udstille for sjov, må de gerne det?
Link til indlæg
Del på andre sites

hvad så hvis en køber senere hen kunne tænke sig at udstille for sjov, må de gerne det?

 

De må udstille alt det de gider og jeg hjælper dem så meget de vil ha' det, går gerne i ringen hvis der er brug for det og synes sørme da bare det er hyggeligt at kunne ses med 'mine' hvalpe og deres forældre så ofte som muligt. Deres hunde vil givet vis osse klare sig glimrende, det er bare ikke sådan at jeg kører mit opdræt frem på udstillingsresultater og derfor sælger jeg ikke 'udstillingshunde', da der er en del andet jeg prioriterer langt højere hos kommende hvalpekunder... så mere er der nu ikke i det ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

De må udstille alt det de gider og jeg hjælper dem så meget de vil ha' det, går gerne i ringen hvis der er brug for det og synes sørme da bare det er hyggeligt at kunne ses med 'mine' hvalpe og deres forældre så ofte som muligt. Deres hunde vil givet vis osse klare sig glimrende, det er bare ikke sådan at jeg kører mit opdræt frem på udstillingsresultater og derfor sælger jeg ikke 'udstillingshunde', da der er en del andet jeg prioriterer langt højere hos kommende hvalpekunder... så mere er der nu ikke i det ;-)

Det er en super god indstilling, synes jeg :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det egentlig kutyme i mange racer, at hvalpene koster forskelligt alt efter forældredyrene? Berner sennen koster altid det samme, uanset om forældrene er nogle skravlede individer fra dansk opdræt, eller om de er udstillingsstjerner, der begge er hentet hjem fra lang-pokker-i-vold - bare for at hente et par yderligheder frem. Kender ingen opdrætter, der har forskellige priser på hvalpene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det egentlig kutyme i mange racer, at hvalpene koster forskelligt alt efter forældredyrene? Berner sennen koster altid det samme, uanset om forældrene er nogle skravlede individer fra dansk opdræt, eller om de er udstillingsstjerner, der begge er hentet hjem fra lang-pokker-i-vold - bare for at hente et par yderligheder frem. Kender ingen opdrætter, der har forskellige priser på hvalpene.

 

Aner ikke hvad der foregår i andre racer :-)

Men der skal da nok være forskel hos nogle.

Link til indlæg
Del på andre sites

I går blev hvalpene introduceret til fast føde - de syntes det var en glimrende ide :5up:

Hen over weekenden er de blevet ret aktive, de kan høre nu og så skal stemmerne afprøves. De er osse rimelig godt gående og trækker pænt væk fra flokken når de skal tisse, med mindre Prima altså vender bunden i vejret på dem, så har de ikke så meget at skulle have sagt ;-)

 

aa_MG_4689.jpg

 

aa_MG_4681.jpg

 

aa_MG_4662.jpg

 

aa_MG_4703.jpg

 

aa_MG_4724.jpg

 

aa_MG_4734.jpg

 

aa_MG_4734.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg kan se dem alle. der er godt nok sket meget lige pludselig! er du ved at have en god fornemmelse af deres små personligheder?

 

Ja når først de begynder at kunne bevæge sig rundt går det rigtig stærkt, de er simpelthen så sjove nu.

Deres individuelle forskelligheder bemærker man temmelig hurtigt, jeg har nærmest en fornemmelse af dem fra de fødes, men selvfølgelig udvikler de sig og træder mere og mere i karakter. Nogle har stort behov for at mærke de andre, nogle søger oftere hen for sig selv, nogle puster sig op og andre gider ikke tage sig af det. Da de spiste i dag bemærkede jeg at en havde fået ejerfølelse over fadet, der er så mange små ting som man kan sidde og observere hvis man er nok sammen med sådan et kuld og i øvrigt har interesse for hunde og deres sprog og udvikling :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...