Hop til indhold

Kedelig overraskelse hos dyrlægen


Doberfan
 Share

Recommended Posts

Det kommer nok lidt an på hvor meget flueknepper man er i den retning og for mit vedkommende er det en del :genert: men det skal jeg jo være, mit job taget i betragtning, så jeg synes at jeg er rimelig undskyldt :engel: Men alt andet lige, når Doberfan spørger til hvad det hedder på dansk, så er den engelske udgave jo ikke korrekt vel? :genert: Og så har jeg vist trasket nok rundt i det... :vuf:

 

Jooh mon ikke du har ;-)

 

Doberfan er dansker der bor i USA og jeg var ikke et sekundt i tvivl om at hun nok godt kunne regne ud hvordan det ord ville lyde med dansk udtale. Derfor så jeg det ikke bydende nødvendigt osse at stave det for hende.

 

I øvrigt har jeg ingen anelse om hvad dit job er, så.... hva' lawer du?

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 81
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Her er et link med lidt information om sygdommen, hvis nogen er interesserede. Det er på engelsk.

 

Heart Failure In Your Dog - Cardiomyopathy

 

Desværre lyder det næsten fuldstændig ordret som det min dyrlæge fandt og fortalte om. Men nu må vi se på onsdag, og så sætte igang med behandling hvis det bliver bekræftet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jooh mon ikke du har ;-)

 

Og den sætning skulle til fordi? :hmm:

 

Doberfan er dansker der bor i USA og jeg var ikke et sekundt i tvivl om at hun nok godt kunne regne ud hvordan det ord ville lyde med dansk udtale. Derfor så jeg det ikke bydende nødvendigt osse at stave det for hende.

 

:vedikke:

 

I øvrigt har jeg ingen anelse om hvad dit job er, så.... hva' lawer du?

 

Jeg er lægesekretær.

 

Hvis der er mere til denne debat, mon så ikke vi skal tage den på pb? Det hører ikke rigtig til her, synes jeg...

Link til indlæg
Del på andre sites

Og den sætning skulle til fordi? :hmm:

 

 

 

:vedikke:

 

 

 

Jeg er lægesekretær.

 

Hvis der er mere til denne debat, mon så ikke vi skal tage den på pb? Det hører ikke rigtig til her, synes jeg...

 

Jeg har intet mere at tilføje, så vil bare beklage at du har tolket mit skrevne anderledes end det var ment..

Link til indlæg
Del på andre sites

Dyrlægen har lige ringet, alle blodprøverne viste normale værdier, og hans bugspytkirtel er stabil, så det er alt sammen gode tegn.

 

Er spændt på hvad ultralyden viser i morgen - ikke vildt nervøs, men vil alligevel gerne have det overstået.

 

Dejligt at der ikke var noget at komme efter i blodprøven:5up:.

 

:x::x::x: for i morgen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det virkede! :banan: :klap2:

 

Ultralyden viste ingen tegn på cardiomyopathy. :-D

 

Han har stadig en uregelmæssig hjerterytme, som muligvis KAN være normalen for ham, selvom de aldrig før har bemærket den.

 

Dyrlægen ville lige tjekke nogle tal og sammenligne med ultralyden lige for at være 200% sikker, og han ringer til mig senere i eftermiddag.

 

Men indtil videre går vi ud fra, at han er rask, så må vi bare lige tjekke hjertelyden lidt oftere end normalt.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...