Hop til indhold

hvem der bare var hundeklipper.....


Charlotte1970
 Share

Recommended Posts

Fiine Jessie! Jeg er sikker på at hun bliver rigtig glad, når hun først opdager hvor fri hun er.

 

Hvor er det dejligt at hun kunne blive klippet helt ned, og wow! i kg er godt nok også meget!

 

Det bliver spændende at høre hvordan hendes ejere reagerer når de ser hende. Hvor er det altså godt at I kunne gøre det, både at du Charlotte "turde" selvom du kun passer hende, og at du ville bruge en hel dag på det Missing. Hun har da været en heldig kartoffel i dag hende Jessie :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 106
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Og det er da positivt at der "kun" var det ene sår.. Havde frygtet lidt at I ville komme ind til en helt rød og svampet hud, fordi den har været så indelukket. Jeg håber det sår hurtigt bliver pænt og fint igen :)

 

Der var også flere små, men det på halen er stort. Er glad for der var en dyrlæge til at kigge på det hele!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja som Charlotte siger, så var der en del sår. Men det var "småting". Det på halen var rigtig stort og grimt. Det er smurt med salve og søde Jessie har fået smertestillende til i dag.

 

Jeg synes også hun er virkelig køn i det klip (og indrømmede, at var hun min, så blev hun holdt i det hele tiden :lol:)

 

Jeanette: Ja det var ved min dyrlæge.

 

Jeg vil se, om jeg kan nå at lægge billeder op inden jeg skal i gang med maden :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åååååhhhh sikken smuk hund, der var indeni....... :lun::hjerte:

 

Det er nok for sent nu, men I burde nok have taget hele den afklippede ham med hjem og pakket den ind i fint papir og givet den til ejerne...

De slipper næsten for nemt.. :evil: --Jeg håber at det koster kassen for dem!

 

 

Det er med hjem!! En pose med knuder og en med resten...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Åååååhhhh sikken smuk hund, der var indeni....... :lun::hjerte:

 

Det er nok for sent nu, men I burde nok have taget hele den afklippede ham med hjem og pakket den ind i fint papir og givet den til ejerne...

De slipper næsten for nemt.. :evil: --Jeg håber at det koster kassen for dem!

 

Det kommer der næppe noget konstruktivt ud af, når de finder ud af, hvor slemt det stod til går alvoren nok op for dem...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ejer er informeret, og blev det allerede i går. Tror ikke de var klar over hvor slemt det var. Det var jeg heller ikke før hun lå på briksen!

 

Jessie har det super nu, jeg har fået lov til at klø hende på inderlårene. Hun nød det!!! Der er fuld fart på hende nu, og tror vi bliver nødt til at finde en hundeskov der kan løbes i. Man skulle ikke tro hun har været i narkose i over 3 timer i dag!!!

 

Det bedste er hun ikke puster og stønner pga varmen mere.

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Ejer er informeret, og blev det allerede i går. Tror ikke de var klar over hvor slemt det var. Det var jeg heller ikke før hun lå på briksen!

 

Jessie har det super nu, jeg har fået lov til at klø hende på inderlårene. Hun nød det!!! Der er fuld fart på hende nu, og tror vi bliver nødt til at finde en hundeskov der kan løbes i. Man skulle ikke tro hun har været i narkose i over 3 timer i dag!!!

 

Det bedste er hun ikke puster og stønner pga varmen mere.

 

Hvor er det bare dejligt at høre! Iiiih, hvor må hun bare være lettet! Hvor var det godt, at I kunne gøre det for hende, og at du gjorde det, selvom hun ikke er din :)

 

Du fortjener total god karma - både herinde og i virkeligheden!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jessie før

 

jessiefull.jpg

 

 

jessie1.jpg

 

 

Forben før

 

forben.jpg

 

 

 

Jessie kom i narkose og vi kiggede på hende

 

 

Der var knuder i skægget. De var i den mindre skala

 

mund.jpg

 

 

Inde i ørerne var der filtknuder. Helt nede i øregangen. Her er den hevet op og frem

 

oreknude.jpg

 

 

Trædepudefiltknude (og DEN var svær at få løs)

 

traedepudeknude.jpg

 

 

Bagben (her er der klippet en del med saks allerede)

 

bagben.jpg

 

 

Tilfældig filt

 

filt-1.jpg

 

 

Filt, hvor der sad pind fast

 

filtpen.jpg

 

 

Død flåt fra filt (der var også døde biller, og nogle levende flåter)

 

doedflaat.jpg

 

 

 

Snoooooork

 

snork.jpg

 

 

Efter :lun:

 

efter.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg undrer mig alligevel over , at ejerne har kunne holde ud at kæle og ae, med sådan en uplejet hund.

Mine bliver også vildt filtrere , så klipperen må i brug, men hvis de har nogle der strammer, kan det jo straks ses på deres opførsel.F.eks hvis en pind har filtret bagbensbehæng og lårbehæng sammen. Eller de lange hår ved hanhundenes kønsorganer. Så reagerer de straks.

Men smukkepigen her har vel vænnet til, at der ingen hjælp kommer.-

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...