Hop til indhold

Det var ikke en del af planen... :-(


Charlotte1970
 Share

Recommended Posts

Luca er tilbage som enehund!

 

Jeg har kæmpet en kamp for at få papir på Jessie, men hendes ejere fortrød, og efter 14 dages kamp måtte jeg opgive. Jessie er tilbage. I det mindste har de bestilt en adfærdsterapeut. - Ikke at det er Jessie den er gal med, men dem. Jeg har fået lov til at børste hende uden problemer. Fået hende til at gå pænt, givet hende den ro hun havde brug for! Det gør mig så ondt hun skal tilbage. De elsker hende helt sikkert, men ikke mere end de lod hende "gro til" i pelsknuder.

 

Hele problematikken kommer sig af, der ikke var skrevet noget ned fra starten. De fortalte de ikke kunne have hende og vi tog i mod. Langsomt begyndte de at tække i land, og ville pludselig have Jessie i deres navn et år. Det sagde jeg nej til. Vi skal ikke af med hunde der har boet her et år. Efter det nej gik det ned af bakke.

 

 

Hele familien her i huset er berørt. Det er virkelig hårdt ikke at vide om man er købt eller solgt. Samtidig er det vores venner (eller var) og det er det nok blevet endnu mere følsomt af.

 

 

Suk og hold k... jeg vil savne hende! Luca er der heldigvis ingen der kan tage!!

 

Husk altid at have papirarbejdet i orden, også selvom det er venner. Det har vi så lært på den hårde måde!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jessie er den største taber i det her. Desværre.

Du må simpelthen bide i det sure æble og se at blive gode venner igen med "vennerne". Jeg er helt sikker på, at de på et tidspunkt, måske før du aner det, vil fortryde og så står du parat igen til at modtage Jessie.

 

Og når papirerne er i orden, SÅ dropper du de "venner".

Link til indlæg
Del på andre sites

Du må simpelthen bide i det sure æble og se at blive gode venner igen med "vennerne". Jeg er helt sikker på, at de på et tidspunkt, måske før du aner det, vil fortryde og så står du parat igen til at modtage Jessie.

 

Og når papirerne er i orden, SÅ dropper du de "venner".

 

Jeg har skrevet vi er der for Jessie... Aner ikke rigtig hvad jeg skal stille op. Kan kun se at Jessie blev møg forvirret over at blive hentet. - Igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har skrevet vi er der for Jessie... Aner ikke rigtig hvad jeg skal stille op. Kan kun se at Jessie blev møg forvirret over at blive hentet. - Igen.

Måske du også skulle ringe og fortælle, at du også er der "for vennerne". Og det er du sikkert på en måde også, selvom du er ulykkelig og vred lige nu. Det er en sørgelig situation for både dig og Jessie, men du må prøve at holde en god forbindelse, synes jeg. De får sikkert brug for dig igen, tsk tsk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske du også skulle ringe og fortælle, at du også er der "for vennerne". Og det er du sikkert på en måde også, selvom du er ulykkelig og vred lige nu. Det er en sørgelig situation for både dig og Jessie, men du må prøve at holde en god forbindelse, synes jeg. De får sikkert brug for dig igen, tsk tsk.

 

Bare rolig jeg har ikke brændt mine broer.. Jeg er ret sikker på hvis det ikke går igen igen, er det os de kommer til. Bagdøren er åben. MEN på andre betingelser!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har Luca ligget i sin kurv i 3 timer, hun savner tydeligt Jessie. Det er næsten ikke til at holde ud. Hun ville ikke med ud og gå tur, og aftensmaden står stadig.

 

I formiddags lå de side om side. Jessie med hovedet på Lucas bagdel. - Det er i hvert fald ikke kun menneskerne i huset der savner "den unge"

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt ærlig, det er da toppen af tænkeløse og ansvarsforflygtende ejere, der bestemt ikke fortjener at have hund.Fatter ikke hvad de har tænkt på, da de overlod hende til dig. Savner hende- vrøvl- de har jo tydelig vist, de ikke gider passe hende eller tænke på hendes helbred og velbefindende.

Sikke da en skuffelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...