Hop til indhold

Tillykke verdens bedste hunden min!


Buddha
 Share

Recommended Posts

Eeeeeeeeeeeeegon har fødselsdag og det har han jo og det er i dag! :tillykke:

 

Hele 3 år. Han er og bliver verdens dejligste, mærkeligste og sjoveste, jeg tænker altid at NU kan man da ikke elske den hund mere men det kan man ligesom altid alligevel .... nu fandt han så en tom hundepose i min jakkelomme :lol: Ja ok, det smager jo også dejligt.

 

Benny vil gerne sige TILLYKKE og TAK fordi du har været sådan en god storebror, fordi du altid passer på mig, for at du altid gider lege og at for du gider være sammen med mig når vi skal være alene. Og tak fordi du næsten aldrig giver mig ballade.. selvom jeg godt ved at jeg er lidt irriterende engang imellem.

 

Egon bliver også snart berømt, han er nemlig at finde ved Politikens Fotografer udstillingen som vises sammen med World Press Fotos. How about that :-D Det er nok også noget af det Egon kan bedst, se helt vild ud på billeder..

 

Herfra ikke så mange nye billeder da min computer er til reparation. Men et lille et fra den anden dag, Egon med julelys i øjnene, han står og spejder op i træet for at se om der mon i dag skulle falde en lille hare ned :mrgreen:

 

Og 2 små videoer, første er hvor dygtig han er ved at blive til selvkontrol (er måske svært at se men jeg kaster godbidder mod ham):

 

 

Næste er .. bare lidt sjov, vi havde begge glemt at han jo ikke kan tåle at blive rørt på poterne:

 

 

Og sidste er en lidt morgensur Egon som har fundet en skat og viiiiiiirkelig gerne vil hen på græs med den i stedet for at gå hjem, selen er trukket helt op i nakken på ham fordi han gik så langsomt hehe:

 

 

 

 

 

I aften får han hundelagkage og tusindvis af kys :hjerte:

hare.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...