Hop til indhold

Vi vandt sgu!


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

Klubmesterskab i dag i DcH Risskov. Bella og jeg stillede i vores første C-klasse, og den sidste tids nykker taget i betragtning, var jeg lidt skeptisk.

 

Hun har ikke villet springe og apportere den sidste tid, og feltsøget har også haltet lidt.

 

Vi var kun 7 i klassen, men den ene sprang fra på dagen.

 

Vi fik 10 i dæk, spring (yay!!!!), rundering og genstande.

 

Lineføring gav 7,5. Førerfejl med stram line, og hun havde et langsomt stop.

 

Stå gav 9,6. Hun satte sig på plads før kommando:(

 

I sid fik vi 7,5. Lige da vi påbegyndte opmarchen, begyndte A-hundene på fremadsendelser 8-10 meter væk. Bella var rigeligt interesseret i det, så hun måtte have en ekstra pladskommando.

 

Apport fik vi sneget op på 6. Jeg lavede indkald da hun havde samlet op. Som sagt nægtede hun indtil igår at hente apporten, og da hun gjorde det, afleverede hun til græsset en meter fra mig. Så jeg valgte at sætte indkald på og hun afleverede stående. Og så tyggede hun i apporten.

 

I feltet havde hun et godt søg, men tissede:oops:, så den gav 9.

 

Ialt fik vi 131,65 point, mod andenpladsen med 119 point. Bella var sød og samarbejdsvillig hele dagen, og hun var en fornøjelse at have med:hjerte:

 

I øvrigt fik jeg den "sjove" pris for at have forsøgt at bestikke dommeren ved at love ham at han måtte se mine bryster på toilettet senere:genert:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Det med at vise bryster eller love at gøre det, er "my thing":engel: Dog er jeg faktisk holdt op med at vise dem, men det gjorde jeg tit i mine unge dage. Var ikke så nærig med dem:-) Og de var altså med bh på dengang:genert:

 

p.s. Hvordan går det ellers med apporteringerne, har du kunne bruge nogle af de råd vi gav herinde?

 

Jeg har kunnet bruge det rigtig meget, og var egentlig ked af at jeg blev nødt til at springe nogle trin over i kædningen for at få hende til at løbe ud efter den i dag. Men det er noget vi skal arbejde rigtig meget med her vinteren over:-) Og TAK for hjælpen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Og tak allesammen:-) Jeg er virkelig stolt af min lillefis! Hun er den første hund jeg træner, og hun var med sine halvandet år den yngste hund i dag. Jeg er stolt og glad for at vores hårde arbejde har båret frugt, og så er jeg bare så vild med hendes stævne-opførsel! Hun er en lille stjerne, og den bedste hund jeg kunne drømme om:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...