Ascha Skrevet Oktober 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2012 .... at hun kan nå wc-rullen og sofabordet. :slem: Jeg undskylder for kvaliteten af billederne (jeg er lidt uvenner med mit nye kamera) men synes lige at I skulle se hvor meget rod en hvalp kan lave på 5 minutter hvor man lige er optaget af andet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret Oktober 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2012 Hvor er hun sød! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Oktober 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2012 Der en der hygger sig Stadig rigtig sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Oktober 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2012 Åååhr, dygtig Shandie (forventer voldsom skriftlig r*vfuldf nu!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Oktober 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2012 :lun: Nååååå Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Oktober 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2012 Nååårh, hvor er hun sød - det der kan du da ikke skælde ud, vel? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret Oktober 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2012 Hahahahhaa, bisse :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Oktober 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2012 Sådan en bølle! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Oktober 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2012 Sikke en bølle Og hvor ER hun bare blevet stor allerede! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret Oktober 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2012 Nårh, hvor er hun sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Oktober 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2012 Smuksakken blev lidt træt ovenpå al den kreativitet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Oktober 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2012 Bølle-bandit. Åh, hvor er hun dog køn :hjerte: (med de udtryksfulde øjne og bølgede lange ører. Nuiiii ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Oktober 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2012 Sikke hun har hygget:mrgreen: Men skøn er hun da:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Oktober 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2012 You are doomed - med de øjne vil hun altid kunne løbe om hjørner med dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2012 Årh så sød og fræk:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Oktober 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2012 åhr, søøøød, som hun kigger der, "se mor, er det ikke fint det jeg har lavet -helt selv!" Men hvor er hun blevet stor! der er jo ben over det hele... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Oktober 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2012 Hold da op, en fest hun har:lol: Man kan jo ikke blive sur når hun kigger med de øjne:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Oktober 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2012 Det er jo ikke helt fair, at noget der ser såååå sødt ud kan lave så meget rod... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 Det er jo ikke helt fair, at noget der ser såååå sødt ud kan lave så meget rod... Nej, skindet bedrager - tænk at en "pige" der ser så sød ud, kan være sådan en lømmel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 Nuuurh, en lille yndighed :hjerte: Men er der ikke lidt rodet i dit hjem? :hmm: ;-) Havde helt opgivet at få hende at se, jeg troede alle billederne var på fjæsbogen, så tak for kigget :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Oktober 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 Ja, hun vokser hurtigt og nej, jeg kan ikke blive sur på hende. Det er nu ikke så meget hendes øjne men mere at hun kan se oprigtigt overrasket ud, over at der er ting hun ikke må, og så kan jeg jo ikke lade være med at grine af hende. Og Umulia: jeg er ikke på facebook. Er bare hverken god til at tage billeder eller til at huske at få dem taget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dina Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 Ja, hun vokser hurtigt og nej, jeg kan ikke blive sur på hende. Det er nu ikke så meget hendes øjne men mere at hun kan se oprigtigt overrasket ud, over at der er ting hun ikke må, og så kan jeg jo ikke lade være med at grine af hende. Hahahahahahaha - fedt trick! Hun er godt nok vokset siden sidst. Men hun er lige smuk og charmerende. Hun er bare så dejlig! :hjerte::hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Oktober 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 Hahahahahahaha - fedt trick!Hun er godt nok vokset siden sidst. Men hun er lige smuk og charmerende. Hun er bare så dejlig! :hjerte::hjerte::hjerte: Knap så smuk (men det kommer jo igen) men klart mere charmerende. Og nu bider og skriger hun også mindre end da du så hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 Hun er skøn...en af drømmeracerne (hvis hun ikke lige havde været en jagthund) og så dygtig hun er. Man kan jo ikke andet end elske kræet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 Hun er godt nok køn og med dejlige blide øjne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts