Gæst Malou-jan Skrevet Oktober 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2012 Kan hunde godt tåle gulerødder:-)? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Oktober 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2012 Ja! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Oktober 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2012 Ja da - Alle mine kan da og spiser ofte en del. Måske derfor jeg har et par, der er registreret under betegnelsen Orange roan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Oktober 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2012 Jada :5up: Izzie har ædt mange i løbet af sit 3 snart 4 årige liv :mums: Det er bare ren guffeluffe :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malou-jan Besvaret Oktober 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2012 OK. Så skal jeg ikke være bekymret:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Oktober 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2012 Maya fik en del frossende gulerødder da hun var i gang med at skifte tænder og hun elskede dem. Nu er hun blevet lidt sær, det kun nogen gange de smager godt og så spiser frøknen dem kun når de skrallet :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Oktober 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2012 Charlie spiser kun økologiske gulerødder Tal lige om krævende hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MsNoir Besvaret Oktober 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2012 Charlie spiser kun økologiske gulerødder Tal lige om krævende hund Det kan jeg faktisk godt forstå. Udenlandske gulerødder er skyldet i petroleum. Så derfor skræl dem altid først, inden de blive våde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MsNoir Besvaret Oktober 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2012 Vores store hund elsker kartofler, skrællet, kogt, eller rå, er lige meget. Hvis hun kan komme til det, henter hun dem selv. :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Oktober 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2012 Vores store hund elsker kartofler, skrællet, kogt, eller rå, er lige meget. Hvis hun kan komme til det, henter hun dem selv. :stupid: Det er ikke så godt med rå kartofler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Oktober 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2012 Det kan jeg faktisk godt forstå. Udenlandske gulerødder er skyldet i petroleum. Så derfor skræl dem altid først, inden de blive våde. Charlie spiser ikke skræl - heller ikke gulerodsskræller uanset økoniveau Skrællet, øko og skåret i mundrette bider, så det guf :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
HNP Besvaret Oktober 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2012 Min spiser maaange gulerødder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Oktober 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2012 Iso mener at gulerødder er lidt giftige, omend lidt sjove at tygge i - så hun gnaver dem til småfnidder og spytter ud... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret Oktober 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2012 Bananna elsker gulerødder, og får jævntlig en at tygge på. Hun er virkelig sød når hun spiser gulerødder, og det siger sådan en dejlig lyd. Bantus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louisen Besvaret Oktober 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2012 Taiki spiser med glæde 1-2 gulerødder om dagen. Jeg køber danske, økologiske rødder som lige skrubbes med handske for det værste jord. De bedste er de små skolegulerødder, eller mini-gulerødder, som bruges til madpakken. Han er ikke så glad for alm. str. gulerødder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Oktober 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 når jeg laver fyld til kong og marvben plejer jeg også at putte blendede gulerødder i - de har også en god (dvs stoppende) effekt på kræet når han har diarre.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Oktober 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 Rex "spiser" gulerødder som Iso:rolleyes: De er altså nok giftige.. for nogen hunderacer;) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PMJ Besvaret Oktober 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 Gipsy får et tilskud af tørrede, revne gulerødder for ikke at gå rundt og være oversulten. Det giver godt nok lidt mere afføring, men hellere det end stress på grund af sult eller en fed hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Potemis Besvaret Oktober 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 Her stoppede vi med at give cookie gulerødder efter jeg måtte fjerne en stor fuldstændig optrevlet gulerod, delvist fra sofaen og delvist fra det langhårede gulvtæppe! Da hun bare tyggede dem i stykker på gulvet var det fint nok, men her satte jeg altså grænsen.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Iso mener at gulerødder er lidt giftige, omend lidt sjove at tygge i - så hun gnaver dem til småfnidder og spytter ud... Det gør Johna også - Karla spiser dem og rydder op efter sig selv... Johna laver bare gulerodsflis über alles Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lord Byron Besvaret November 3, 2012 Rapporter Share Besvaret November 3, 2012 Her i huset er gulerødder bedre end kødben og hvis det er i en ordentlig størrelse ja så ligger man og gnaver som om det er et kødben p.s det er ikke hunden eller hånden der er lillemed guleroden der er stor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret November 3, 2012 Rapporter Share Besvaret November 3, 2012 Vores gamle eeeelskede gulerødder!.. Cavalierne har opdaget det ikke er kød = uspiseligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts