Hop til indhold

Svært overvægtig chi med (nok) akut bugspytkirtelbetændelse


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

Hvor er din moster bare sej! Det er hårdt at få en lille tykling til at tabe sig, og specielt tiggeri kan være super svært at modstå. Hvor er det bare sejt gået!

 

Og så skal hun da oprette en bruger? Så vi rigtig kan følge med!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 72
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 5 weeks later...

Update:-)

 

Jeg har i dag besøgt fedeberg, og han er slet ikke fed mere:5up: Han er også blevet trimmet, og er så fin og livlig. Mosteren siger at han terroriserer hende om aftenen og vil lege:lol:

 

Hun overholder hans diæt 100%, og han vejer nu omkring 4 kg. Jeg vil tro at han snart er som han skal være.

 

Jeg forsøgte at tage nogle billeder, men han er ikke til at få til at stå stille, men håber i kan se hans figur nu.

 

Han har hverken fedtpuder på brystet eller på ryggen længere, og hans ribben er ved at snævre ind på plads.

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Han ER jo en stor chi, store poter, stort hoved osv., så han ville jo være nærdød hvis han vejede 1,5 kg:shock:

 

Men moster er blevet sådan helt foder-nørdet:-) Og snakker om vitaminer, olie, fedtprocenter og afføringens form og farve:lol:

 

Hvor er det bare godt at høre! Det lyder til at du rigtig har fået hende omvendt :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Har han så ikke fået en noget flottere gang når han er i bevægelse. Jeg husker så tydeligt, da det gik op for mig, at Laura var for rund og bevægede sig som en ældgammel cocker.Hun var 7 1/2 og kom på skrump og ligner nu en fin hund, der kan svæve over jorden, hvis noget er interessant for hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 months later...

Jeg har lovet min moster at give en update:-)

 

Det går stadig rigtig godt med fedeberg:-) Han er frisk og legesyg, og driver nogle gange min moster lidt til vanvid:lol: Han skal kontrolvejes her en af dagene, og måske skal der reguleres en smule på kosten.

 

Han har ikke længere problemer med sin PL, og hans tænder er blevet så fine efter han har ændret kost:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...