Hop til indhold

Unormale hunde navne.


Aslan
 Share

Recommended Posts

  • Svar 95
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Spilop's hunde har fede navne :klap:

 

 

Måske man skulle stjæle Zuper til næste hund så man kunne kalde " Zuper Zita" :mrgreen:

 

Jeg kender en hund der hedder tærte - det synes jeg er så sejt!

 

Vi har også en jack russel i området der hedder Eddie - og det er altså en tæve!

 

Hehe Eddie til en tæve..der nogle der har set for meget Fraiser:mrgreen:

Kender også en newf. Stor sort matrone som hedder Sveske :lun:

 

Hvor kært :lun: " kom så Sveske"

Link til indlæg
Del på andre sites

Mødte en hvid bullterrier i hundeskoven engang v navn Viola - et okay navn, passede bare minus til sådan en hund. Ejeren var et ordenlig brød af en mand, han var i følgeskab af lille viola og en næsten lige så lille pige... Gætter på det er pigen, der har valgt navn der.

 

Kæresten og jeg var ved at flække af grin, da den store mand står der og råber "KOM SÅ Viola":genert: Viola ville sådan set hellere på tur med Rex end høre efter

Link til indlæg
Del på andre sites

Der hvor mine forældre bor, er der en ældre mand med en sød labrador, der hedder Jesper.

 

Nu har jeg ikke noget imod navnet og synes ikke det er specielt sjovt, men når man så tilføjer, at ALLE hans hunde har heddet Jesper og været labrador, så synes jeg det bliver lidt skørt :lol: Men så er det selvfølgelig til at huske :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Raspuntina. Det var en mops.

 

Så var der Psykopaten, der blev kaldt for Palle. En sankt bernhards hund, som bare altid var glad, fjollet og lidt dum. "Hejhejhejhej savle savle savle savle mad mad mad mad dame dame dame - hov en fugl!! hejhejhejhej savle" var sådan cirka det, man kunne se at hunden tænkte.

 

Og så selvfølgelig labradoren ved navn "Kat".

Link til indlæg
Del på andre sites

Der hvor mine forældre bor, er der en ældre mand med en sød labrador, der hedder Jesper.

 

Nu har jeg ikke noget imod navnet og synes ikke det er specielt sjovt, men når man så tilføjer, at ALLE hans hunde har heddet Jesper og været labrador, så synes jeg det bliver lidt skørt :lol: Men så er det selvfølgelig til at huske :lol:[/quoteMen så er vi iatfald 2 der er skøre .........alle mine hunde har heddet endten Tot eller Knold ( bortset fra Racer)

Link til indlæg
Del på andre sites

Carla kuld hvalpe fik alle børnetime-navne, ligesom Super Carla selv. De hed: Asta, Ruth og Sonja.

 

Min næste hund bliver en han og jeg tænker allerede på navne. overvejer: lillebror, Karlsson og Mumi.

 

Spot har en søn ved navn Snusmumrikken (fra mumitroldene) og en ved navn REM.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der hvor mine forældre bor, er der en ældre mand med en sød labrador, der hedder Jesper.

 

Nu har jeg ikke noget imod navnet og synes ikke det er specielt sjovt, men når man så tilføjer, at ALLE hans hunde har heddet Jesper og været labrador, så synes jeg det bliver lidt skørt :lol: Men så er det selvfølgelig til at huske :lol:

 

Min gudmor havde altid en korthåret gravhund ved navn Bitten. Hunden var praktisk talt udødelig. Indtil jeg fandt ud af at det ikke altid var samme hund :mrgreen:

 

 

 

 

Min mors forrige hund hed 'Hui' - altså Hund på vendelbomål... En rød cocker..

 

 

Jeg har haft en lab-blanding ved navn Fonzie (aka. The Fonz - Fonzie Fuzzy Anton - og hvad han ellers blev kaldt!) og en terrierblanding ved navn Suzy Skvatrøv :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der hvor mine forældre bor, er der en ældre mand med en sød labrador, der hedder Jesper.

 

Nu har jeg ikke noget imod navnet og synes ikke det er specielt sjovt, men når man så tilføjer, at ALLE hans hunde har heddet Jesper og været labrador, så synes jeg det bliver lidt skørt :lol: Men så er det selvfølgelig til at huske :lol:

 

Jans mormor og morfar havde altid Engelske settere, de hed allesammen Jette.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der hvor mine forældre bor, er der en ældre mand med en sød labrador, der hedder Jesper.

 

Nu har jeg ikke noget imod navnet og synes ikke det er specielt sjovt, men når man så tilføjer, at ALLE hans hunde har heddet Jesper og været labrador, så synes jeg det bliver lidt skørt :lol: Men så er det selvfølgelig til at huske :lol:

 

Jeg kan slet ikke forstå sådan noget. Jeg kendte engang en hundeejer hvis hunde, altid schäfere, fik samme navn. Hvordan skelner man lige hvilken hund man taler om bagefter? Og de kan ikke allesammen "være" det givne navn.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan slet ikke forstå sådan noget. Jeg kendte engang en hundeejer hvis hunde, altid schäfere, fik samme navn. Hvordan skelner man lige hvilken hund man taler om bagefter? Og de kan ikke allesammen "være" det givne navn.
Man kan da sagtens skelne mellem sine hunde - også selvom de hedder det samme , her hos mig har der været Tot d 1 - gammel Tot ( som hed sådan fordi han blev over 14 år ) og så er der nuværende Tot, det er ikke noget problem.
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan slet ikke forstå sådan noget. Jeg kendte engang en hundeejer hvis hunde, altid schäfere, fik samme navn. Hvordan skelner man lige hvilken hund man taler om bagefter? Og de kan ikke allesammen "være" det givne navn.

 

Synes det virker lidt upersonligt, det er så bare min mening.

Ingen af vores hunde kommer til at hedde det samme.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan slet ikke forstå sådan noget. Jeg kendte engang en hundeejer hvis hunde, altid schäfere, fik samme navn. Hvordan skelner man lige hvilken hund man taler om bagefter? Og de kan ikke allesammen "være" det givne navn.

 

Jeg har det ligesådan :-D Jeg har haft en Buster, en King, en Charlie og nu en Bobo - og jeg får aldrig en hund, der hedder sådan igen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan slet ikke forstå sådan noget. Jeg kendte engang en hundeejer hvis hunde, altid schäfere, fik samme navn. Hvordan skelner man lige hvilken hund man taler om bagefter? Og de kan ikke allesammen "være" det givne navn.

 

Jeg gjorde det med min kat Lilo, da den første Lilo blev kørt over, for vi havde jo Stitch. Men hvor jeg fortrød det, for det var jo ikke LILO. Den første blev så benævnt gamle Lilo, selvom hun kun blev 2 år, Lilo som vi stadig har er efterhånden snart 7.

Det giver en masse bøvl, når man snakker om dem som har heddet det samme.

 

Det var godt nok værre en gang vi var til fødselsdag hos min svigerdatter, hvor hendes farmor spørger min svigerdatters far: Var det den første Dorte, til det de sad og snakkede om. :shock:

Dorte kunne have haft en storesøster, der desværre døde som helt lille, men navnet havde de så givet videre til vores svigerdatter. Det kunne jeg bare ikke have.

Link til indlæg
Del på andre sites

Da vores gamle hund derhjemme fik hvalpe, kaldte jeg dem for Erle, Perle, Pif, Paf og Puf. Men hvad de senere kom til at hedde, ved jeg ikke.

 

Vores marsvin vi havde for nogle år siden hed Sjip og Sjap, opkaldt efter Chip og Chap fra Anders And, men min mor udtalte det altid sådan da jeg var barn.

Hvad ens mor siger er jo rigtigt, ikke ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Der hvor mine forældre bor, er der en ældre mand med en sød labrador, der hedder Jesper.

 

Nu har jeg ikke noget imod navnet og synes ikke det er specielt sjovt, men når man så tilføjer, at ALLE hans hunde har heddet Jesper og været labrador, så synes jeg det bliver lidt skørt :lol: Men så er det selvfølgelig til at huske :lol:

 

Min mormors tæver har altid heddet Sabine, hanhunde hed Busser, og hendes undulater hed altid Trine :lol:

 

Ja, Pajko hedder jo Pajko. Det er han vidst den eneste hund jeg kender, som gør... Ellers er der SMMs Haps. Genitalt navn :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Min gudmor havde altid en korthåret gravhund ved navn Bitten. Hunden var praktisk talt udødelig. Indtil jeg fandt ud af at det ikke altid var samme hund :mrgreen:

 

 

 

 

Min mors forrige hund hed 'Hui' - altså Hund på vendelbomål... En rød cocker..

 

 

Jeg har haft en lab-blanding ved navn Fonzie (aka. The Fonz - Fonzie Fuzzy Anton - og hvad han ellers blev kaldt!) og en terrierblanding ved navn Suzy Skvatrøv :mrgreen:

 

Jans mormor og morfar havde altid Engelske settere, de hed allesammen Jette.

 

Jeg kan slet ikke forstå sådan noget. Jeg kendte engang en hundeejer hvis hunde, altid schäfere, fik samme navn. Hvordan skelner man lige hvilken hund man taler om bagefter? Og de kan ikke allesammen "være" det givne navn.

 

Min mormors tæver har altid heddet Sabine, hanhunde hed Busser, og hendes undulater hed altid Trine :lol:

 

Ja, Pajko hedder jo Pajko. Det er han vidst den eneste hund jeg kender, som gør... Ellers er der SMMs Haps. Genitalt navn :-D

 

Okay, det er tydeligvis mere udbredt end jeg lige troede :lol: Jeg synes det er lidt spøjst, og kunne ikke lige selv forholde mig til tanken om en "ny" Oskar eller en ny hund med samme navn som mine forældres tidligere hunde :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...