Gæst Sommerfugl Skrevet Juni 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2013 Jeg har via andet forum erfaret at den omtalte kennel Vesterborg fra DDH har skiftet kennelnavn til Amazing, på den måde kan ejeren pludselig sælge hvalpe igen, da kommende købere ikke aner hvem de køber af!!!! Så se jer for og del gerne informationen videre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Juni 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2013 ..... og du er en konkurrent til denne kennel?. Ej, jeg bliver bare altid lidt skeptisk når en helt ny bruger dumper ind og vil smudse andre til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2013 Kennel Vesterborg er desværre en hvalpefabrik af de værre, så vidt jeg er informeret... Så det er såmænd ganske fin info at vide, at de har skiftet navn... Men derudover, så har Ascha da ret i, at det altid er lidt ufint i kanten at starte sin"forum karriere" ud med en sviner af nogle andre... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret Juni 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2013 man kan da for det mindste have nosser nok til at stå frem med hvem man selv ér. Det kræver selvfølgelig også at man har noget konkret at komme med, istedet for en oplysning der er hentet på et andet forum, fra en tråd der nu er slettet. Men ja ja da. Furbie-tid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sommerfugl Besvaret Juni 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2013 Blot info til dem der kan bruge det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sommerfugl Besvaret Juni 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2013 Men hold da endelig hånden over den kennel hvis I vil. Synes det er enorm vigtig viden for kommende hvalpekøbere!!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret Juni 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2013 der er ingen der holder hånden over nogen. Latterlig beskyldning at komme med. Det eneste der ønskes er at beskyldninger og lignende bakkes op af noget konkret, og så ville det da være rart om den slags kom fra en person, og ikke én eller anden tilfældig, nyoprettet, anonym bruger, som sidder bag skærmen et ukendt sted. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louisen Besvaret Juni 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2013 Noget helt konkret er, at Kennel Vesterborg er smidt ud af DKK pga. fusk med stambøger. Jeg kender dem ikke, det er information man kan slå op på nettet. Nej, jeg gider ikke finde et link, hvis du (som læser dette nu) er for doven, så er jeg også. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sommerfugl Besvaret Juni 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2013 Hvis man gider google kennel Vesterborg så ser man hvad det er for sted Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret Juni 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2013 tja. Kennel vesterborgs hjemmeside eksisterer ikke mere, ejheller billeder af stedet. Tilbage er vage beskrivelser på andre sider fundet via google, som iøvrigt varierer meget, lige fra den ene yderlighed til den anden, det meste af det er allerede et par år gammelt. Jeg kender ikke kennelen udover dét. Hvis man gider google kennel Vesterborg så ser man hvad det er for sted Hvis man gider oprette en ny, og anonym bruger, blot for at fortælle at vesterborg har skiftet navn, og at det åbenbart er forfærdeligt, så gider man også komme med noget konkret. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Juni 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2013 Nu googlede jeg det bare og kan ikke lige hitte ud af hvad de sælger - cavalier, berner eller ?. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sommerfugl Besvaret Juni 29, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2013 åhh tro mig, den kennel er lige så slem som den altid har været og mener det er vigtig viden for nye købere. Men hvis det ikke er interessant for dig så kan du jo være ligeglad Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Juni 30, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2013 Der er mange kenneler der hedder noget med Amazing, mange af dem under dkk.... Hvilken Amazing er det vi taler om? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
mini-me Besvaret Juni 30, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2013 åhh tro mig, den kennel er lige så slem som den altid har været og mener det er vigtig viden for nye købere. Men hvis det ikke er interessant for dig så kan du jo være ligeglad Men for os som ikke lige ved hvad Kennel Vesterborg har gjort/gør/sælger osv kunne du så ikke lige indvige os i sagerne med noget konkret?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Janni privat Besvaret Juni 30, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2013 Men for os som ikke lige ved hvad Kennel Vesterborg har gjort/gør/sælger osv kunne du så ikke lige indvige os i sagerne med noget konkret??Den kennel er jævnligt oppe og vende herinde... blvier smidt ud alle steder og konstant er der problmer med sundheden hos hundene Je tænker hvis du gider læse om den, er det bare at søge på vesterborg eller kennel vesterborg herinde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sommerfugl Besvaret Juli 4, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2013 Men for os som ikke lige ved hvad Kennel Vesterborg har gjort/gør/sælger osv kunne du så ikke lige indvige os i sagerne med noget konkret?? Det ville tage alt for lang tid at skrive alt om den kennel, det hele ligger på nettet på diverse forums. Seneste snavs avler har lavet (ifølge facebook) er at parre en hanhvalp ud og lave tavleløst avl og avler sidder altså som formand i en klub der hører under DDH :-/ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juli 4, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2013 ..... og du er en konkurrent til denne kennel?. Ej, jeg bliver bare altid lidt skeptisk når en helt ny bruger dumper ind og vil smudse andre til. man kan da for det mindste have nosser nok til at stå frem med hvem man selv ér. Det kræver selvfølgelig også at man har noget konkret at komme med, istedet for en oplysning der er hentet på et andet forum, fra en tråd der nu er slettet. Men ja ja da. Furbie-tid Sikke dog en fin modtagelse i giver:shock: Hvis advarsler på lignende fora ikke tæller, hvor kunne man så forestille sig ay sådan noget information kunne hentes? Når det er så længe siden hun er smidt ud af DKK, er det vel noget der skal kigges efter i arkiverne. Og de andre klubber hun har været med i, reklamerer næppe med hendes karriere. Men tak for info, Sommerfugl. Det kan forhåbentlig hjælpe til at stoppe bare en enkelt fra at støtte hendes fabrik. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juli 4, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2013 Jeg synes, det er fint at advare. Ud fra hvad jeg kan læse rundt omkring, er der en del, der har oplevet problemer med den kennel - så der må jo næsten være noget om snakken. Dog synes jeg det kunne være rart med et link til en hjemmeside eller sådan noget, så man ved, hvad man skal advare andre imod. Min google søgning giver i hvert fald ikke noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Juli 5, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2013 åhh tro mig, den kennel er lige så slem som den altid har været og mener det er vigtig viden for nye købere. Men hvis det ikke er interessant for dig så kan du jo være ligeglad til ts: er det et svar til mig? hvis ja så synes jeg ikke det besvarer mit spørgsmål. det ville da være rart at få noget konkret at vide om hvilken hjemmeside det er - jeg fandt adskillige med "amazing" i navnet. jeg har nu søgt om Vesterborg og kan se at det er noget skrammel, men jeg synes ikke at ts forklarer særlig tydeligt hvad der er galt med "amazing" - der er nogle hentydninger men det er måske for indviede? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Juli 5, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2013 Det ville tage alt for lang tid at skrive alt om den kennel, det hele ligger på nettet på diverse forums. Seneste snavs avler har lavet (ifølge facebook) er at parre en hanhvalp ud og lave tavleløst avl og avler sidder altså som formand i en klub der hører under DDH :-/ hvilken race drejer det sig om? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sommerfugl Besvaret Juli 5, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2013 Den danske hundeforening, her kan opdrætter findes (Amazing) under (pomeranian, chihuahua, engelsk staffordshire bull terrier, fransk bulldog), hjemmesiden er lukket så man ikke kan følge med i hvor mange kuld der laves på de stakkels tæver. Der sælges hvalpe fra facebook i stedet under det nye kennelnavn :-( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sommerfugl Besvaret Juli 5, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2013 I dette tilfælde en chihuahua. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sommerfugl Besvaret Juli 5, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2013 hvilken race drejer det sig om? I dette tilfælde en chihuahua :-( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Juli 5, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2013 Sikke dog en fin modtagelse i giver:shock: I den virkelige verden ville jeg heller ikke styrte hen og give hånd til en fremmed der træder ind i et selskabslokale og råber: Bandlys Statsministeren (bare for at give et eksempel), men sådan er vi jo så forskellige. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret Juli 5, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2013 Virker som om kennelen har gjort sit for at det bliver svært at finde ud af hvem de er, smart træk. Tak for info om navneskift :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts