Hop til indhold

OBS Kennel Vesterborg

Gæst Sommerfugl
 Share

Recommended Posts

Gæst Sommerfugl

Jeg har via andet forum erfaret at den omtalte kennel Vesterborg fra DDH har skiftet kennelnavn til Amazing, på den måde kan ejeren pludselig sælge hvalpe igen, da kommende købere ikke aner hvem de køber af!!!! Så se jer for og del gerne informationen videre :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Kennel Vesterborg er desværre en hvalpefabrik af de værre, så vidt jeg er informeret... Så det er såmænd ganske fin info at vide, at de har skiftet navn... Men derudover, så har Ascha da ret i, at det altid er lidt ufint i kanten at starte sin"forum karriere" ud med en sviner af nogle andre...

Link til indlæg
Del på andre sites

der er ingen der holder hånden over nogen. Latterlig beskyldning at komme med.

Det eneste der ønskes er at beskyldninger og lignende bakkes op af noget konkret, og så ville det da være rart om den slags kom fra en person, og ikke én eller anden tilfældig, nyoprettet, anonym bruger, som sidder bag skærmen et ukendt sted.

Link til indlæg
Del på andre sites

tja. Kennel vesterborgs hjemmeside eksisterer ikke mere, ejheller billeder af stedet. Tilbage er vage beskrivelser på andre sider fundet via google, som iøvrigt varierer meget, lige fra den ene yderlighed til den anden, det meste af det er allerede et par år gammelt.

Jeg kender ikke kennelen udover dét.

Hvis man gider google kennel Vesterborg så ser man hvad det er for sted icon_wink.gif

Hvis man gider oprette en ny, og anonym bruger, blot for at fortælle at vesterborg har skiftet navn, og at det åbenbart er forfærdeligt, så gider man også komme med noget konkret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sommerfugl

åhh tro mig, den kennel er lige så slem som den altid har været og mener det er vigtig viden for nye købere. Men hvis det ikke er interessant for dig så kan du jo være ligeglad :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

åhh tro mig, den kennel er lige så slem som den altid har været og mener det er vigtig viden for nye købere. Men hvis det ikke er interessant for dig så kan du jo være ligeglad :-)

Men for os som ikke lige ved hvad Kennel Vesterborg har gjort/gør/sælger osv kunne du så ikke lige indvige os i sagerne med noget konkret??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Men for os som ikke lige ved hvad Kennel Vesterborg har gjort/gør/sælger osv kunne du så ikke lige indvige os i sagerne med noget konkret??
Den kennel er jævnligt oppe og vende herinde... blvier smidt ud alle steder og konstant er der problmer med sundheden hos hundene :evil: Je tænker hvis du gider læse om den, er det bare at søge på vesterborg eller kennel vesterborg herinde
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sommerfugl

Det ville tage alt for lang tid at skrive alt om den kennel, det hele ligger på nettet på diverse forums. Seneste snavs avler har lavet (ifølge facebook) er at parre en hanhvalp ud og lave tavleløst avl og avler sidder altså som formand i en klub der hører under DDH :-/

Link til indlæg
Del på andre sites

..... og du er en konkurrent til denne kennel?.

Ej, jeg bliver bare altid lidt skeptisk når en helt ny bruger dumper ind og vil smudse andre til.

man kan da for det mindste have nosser nok til at stå frem med hvem man selv ér.

Det kræver selvfølgelig også at man har noget konkret at komme med, istedet for en oplysning der er hentet på et andet forum, fra en tråd der nu er slettet.

Men ja ja da.

Furbie-tid

Sikke dog en fin modtagelse i giver:shock:

Hvis advarsler på lignende fora ikke tæller, hvor kunne man så forestille sig ay sådan noget information kunne hentes? Når det er så længe siden hun er smidt ud af DKK, er det vel noget der skal kigges efter i arkiverne. Og de andre klubber hun har været med i, reklamerer næppe med hendes karriere.

Men tak for info, Sommerfugl. Det kan forhåbentlig hjælpe til at stoppe bare en enkelt fra at støtte hendes fabrik.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes, det er fint at advare. Ud fra hvad jeg kan læse rundt omkring, er der en del, der har oplevet problemer med den kennel - så der må jo næsten være noget om snakken.

Dog synes jeg det kunne være rart med et link til en hjemmeside eller sådan noget, så man ved, hvad man skal advare andre imod. Min google søgning giver i hvert fald ikke noget :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

til ts:

er det et svar til mig? hvis ja så synes jeg ikke det besvarer mit spørgsmål.

det ville da være rart at få noget konkret at vide om hvilken hjemmeside det er - jeg fandt adskillige med "amazing" i navnet.

jeg har nu søgt om Vesterborg og kan se at det er noget skrammel, men jeg synes ikke at ts forklarer særlig tydeligt hvad der er galt med "amazing" - der er nogle hentydninger men det er måske for indviede?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ville tage alt for lang tid at skrive alt om den kennel, det hele ligger på nettet på diverse forums. Seneste snavs avler har lavet (ifølge facebook) er at parre en hanhvalp ud og lave tavleløst avl og avler sidder altså som formand i en klub der hører under DDH :-/

hvilken race drejer det sig om?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sommerfugl

Den danske hundeforening, her kan opdrætter findes (Amazing) under (pomeranian, chihuahua, engelsk staffordshire bull terrier, fransk bulldog), hjemmesiden er lukket så man ikke kan følge med i hvor mange kuld der laves på de stakkels tæver. Der sælges hvalpe fra facebook i stedet under det nye kennelnavn :-(

Link til indlæg
Del på andre sites