Gæst Isabella Skrevet Oktober 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Hej med jer. Jeg har næsten lige fået mig en chihuahua hvalp (tæve). Men er helt i vildrede med hvad hun skal hedde. Hendes personlighed: hun er en rigtig lille fin dame, som i hvertfald godt kan finde ud af at sige fra hvis der er noget der ikke lige passer hende. Hun virker i hvertfald som en rigtig lille fin prinsesse på alle måder. Derfor er jeg lidt ude i at hun skal have et lidt prinsesse navn eller bare et lidt 'fint på den' navn. Men er åben over for alle forslag. Har vedhæftet nogle billeder så i kan se hende og vurdere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Oktober 5, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2013 Hej og velkommen til. Mange prinsessenavne er jo lidt lange (Alexandra, Victoria) eller kedelige (Mary, Diana, Kate). Kender jo ikke din smag men et par forslag: Fiona Lexa (Alexandra) Maddie (Madeleine) Steffi (Stephanie) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret Oktober 5, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2013 Sippe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Oktober 5, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2013 Hyacint ...fra serien "Fint skal det være" :blink: Beauty Pearl Kahlua Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Oktober 5, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2013 Ville også foreslå Hyasinth men Tullemus var åbenbart tidligere oppe end jeg;) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Oktober 5, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2013 Det gør det iøvrigt også lige til højrebenet, når i skal ha en han - Onslow:D:D:D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Oktober 5, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2013 (rettet) Ville også foreslå Hyasinth men Tullemus var åbenbart tidligere oppe end jeg;) 2 sjæle eèn tanke :blink:.. men det var lige det første der faldt mig ind, da jeg læste beskrivelsen Det gør det iøvrigt også lige til højrebenet, når i skal ha en han - Onslow:D:D:D Hov forresten..velkommen til, Isabella ..og hvor ser hun sød ud :hjerte: Redigeret Oktober 5, 2013 af Tullemus Tilføjelse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Oktober 5, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2013 Dronning Margrethes kælenavn DAISY. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Oktober 5, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2013 Åhh hun er sød og velkommen til - FIONA - det lyder ligesom en navn til hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gittemus Besvaret Oktober 5, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2013 Velkommen til dig og Sylvia Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Oktober 5, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2013 Velkommen til. Hun er da en Diva Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louisen Besvaret Oktober 5, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2013 Leika eller Kirsten! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimJ Besvaret Oktober 6, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2013 I den lidt eksotiske ende; Sahai! Sahai er både kendt som navn på arabisk og hindi; På arabisk, og betyder noget i retning af "guddommelige dronning". På hindi betyder det "beskytter" eller "medrejsende". Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret Oktober 6, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2013 Diva donna Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Oktober 6, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2013 Dagmar, opkaldt efter dronning Dagmar. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jomiha Besvaret Oktober 6, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2013 Hun er sød! Stort tillykke. Cleo (fisken i Tom og Jerry. Hun er ret diva-agtig.) Cleopatra Isis Hera Ydunn Sirene (kvindeligt sagnvæsen fra græsk mytologi) Ariel Mulan Duchess (morkatten fra Aristocats) Maude (Ok, ikke lige et prinsesse-navn, men jeg er bare vild med det. ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Isabella Besvaret Oktober 6, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2013 Tak for alle de skønne svar og den varme velkomst. Det er nogle rigtige gode navne i alle sammen er kommet med, jeg vil tænke videre med god inspiration fra jeres forslag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts