Hop til indhold

Man ved man er hundemenneske, når


Siri
 Share

Recommended Posts

Når man spørger sin far om han ikke har lyst til at holde jul hos os, fordi man ikke har holdt jul med ham de sidste 10 år, men de melder afbud fordi de får lille ny hvalp hjem her engang i november, og derfor gerne vil være hjemme ved den. Og man synes at det naturligvis er HELT ok! :-D

 

(Deres nuværende hund er alt (!) for voldsom til vores små, derfor kan de ikke bare tage hundene med..)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 210
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Når man græder en hel dag (næsten) fordi kæreste er kommet til at smide hundens mælketænder ud..

Når man sidder og pisse fryser ude i opgangen og venter, når man er i gang med at lære hunden at være alene...

Når man er holdt op med at synes det er pinligt at møde naboer i opgangen, når man sidder og lære hunden alene træning.. (Tror de allerede har stemplet mig som tosset)

Link til indlæg
Del på andre sites

Når man render rundt med sin fucking iphone med sin lommelygte app i den ene hånd, og lortepose i den anden hånd, og leder efter hundelort man skal samle op kl. 21.30 om aftenen.

Og hunden sidder selvfølgelig og glor utålmodigt i stedet for lige at finde den -.-

:damn:Præcis, og skide under en lygtepæl... Nær, nej, det ville være for let.

Link til indlæg
Del på andre sites

Når man begynder at fryse fordi hunden hopper ned og det så først er i det øjeblik at man lægger mærke til at man har haft nogle og 20 kilo hund liggende oven på sig i den sidste time..

 

Når man sender manden alene afsted til 50 års fødselsdag fordi man ikke synes at det yngste skud på stammen er helt stabil nok i det der alene hjemme noget endnu :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Hiver lige denne her tråd frem igen for det kunne jo være at der er andre end mig, der har nye tilføjelser.

 

Et par stykker herfra.

 

Når man er ved at fortælle lidt om nogle ting, der står i ens slægtsbog og folk bliver ved med at fnise.... indtil én sagde: "du bliver med at sige "min stambog.""

 

Når man hører sig selv sige: "Jeg må hellere få omplaceret de planter" (de skulle nu egentlig bare ompottes).

Link til indlæg
Del på andre sites

Når man, for husfredens skyld, lader nogen æde hhv. oksekraftben og tørret okseøre. I sofaen!!!

 

Når man snakker slankekur med en kollega og udbryder "du spiser lige så mange kalorier om dagen som min hund":oops:

 

Når kollegerne har lært at spørge medfølende, når man forklarer om hundens opkast om morgenen.....

 

Når man finder en pruttepose og en håndfuld kiks i den pæne vinterjakke, som har været lagt væk i et halvt år!

 

Når man ejer ET par pæne sko, og et helt horribelt antal mudrede sko/støvler, med/uden for, med/uden skaft:genert:

 

Når man køber en portion nuggets på McD til hundene. Eller køber ekstra mange jordbærskumsvampe i bland selv slikket, for det er de eneste Bella kan lide:hjerte:

 

Når man kun køber ens, neutrale, sorte strømper, for så gør det ikke så meget at hunden stikker af med en i ny og næ.

 

 

 

Edit: Når man roser nogen for flot at have begravet et gennemtygget okseøre. I sofaen!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...