Hop til indhold

Januarbilleder 2014


KarinaO
 Share

Recommended Posts

ja :stupid: mærkeligt de gør det, når bliver lagt ind. og nogen gange ikke :vedikke: ved ikke om det fordi det fra mobilen jeg går på nettet. og ligger billeder fra mobilen . men set det også sker for andre, men om det fra mobil eller com gad jeg godt og vide:)
Ja, det er vist rigtig nok at der kan være problemer med mobilen :-)
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 158
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

[ATTACH=CONFIG]116026[/ATTACH] Mor har du ikke hvilet længe nok? Sådan vækker Luna os gerne nat og dag og det fjæs der kan man da kun blive glad af at se på

[ATTACH=CONFIG]116027[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]116028[/ATTACH] Der blev skudt duer i weekenden og Luna fik lov at øve og hun er bare SÅ god til det. Helt fantastisk. Første gang hun har due i munden. Dyyyygtiiiiggg

[ATTACH=CONFIG]116029[/ATTACH]Knægten kom skrald grinene forleden, selv en jagthund kan blive træt og han forevigede det.

Søde hundepige :lun:
Link til indlæg
Del på andre sites

ja :stupid: mærkeligt de gør det, når bliver lagt ind. og nogen gange ikke :vedikke: ved ikke om det fordi det fra mobilen jeg går på nettet. og ligger billeder fra mobilen . men set det også sker for andre, men om det fra mobil eller com gad jeg godt og vide:)

 

Som tidligere skrevet, skal du tage billeder med iPhone liggende, så lydstyrkeknapperne vender nedad mod jorden. Altså så toppen af iPhone vender til venstre.

Link til indlæg
Del på andre sites

https://www.facebook.com/photo.php?v=10151955508507672&comment_id=30475639&offset=0&total_comments=1&notif_t=video_comment

 

Luna ELSKER sne, som I kan se (ironi kan forekomme.....) :lol:

 

Denne video er fra i mandags, og vi har fået mere sne, hun er stadig ikke imponeret:mrgreen: Slet ikke, når man får det i hovedet på gåturen:fornaermet:

 

IIIIIIIIIIIIIH, hvorfor kan jeg ikke finde ud af, at lægge videoer fra face herind?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...