Hop til indhold

Februarbilleder


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 180
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Suki charmerer sig stille og roligt tættere på Eris's ben :engel:

Hun skal liiige lidt tættere på og prøve Eris's grænser af :lol: Eris viser farlige tænder! :scared:

Kan hunde godt spille dumme? :lol:

havde ovre set denne video, for Søren hvor de herlige begge to :lol: og når det ben det handler om , og beskytte må man gerne vise sit gebis lidt he he suki er lige til jeg kunne kramme og kysse hende :hjerte: når hun er så charmerende :lun: Du har virkelig de sødeste hunde, hold da op :lun: hvor gamle er de? og skønt de har hinanden .

Link til indlæg
Del på andre sites

havde ovre set denne video, for Søren hvor de herlige begge to :lol: og når det ben det handler om , og beskytte må man gerne vise sit gebis lidt he he suki er lige til jeg kunne kramme og kysse hende :hjerte: når hun er så charmerende :lun: Du har virkelig de sødeste hunde, hold da op :lun: hvor gamle er de? og skønt de har hinanden .

Tak Gina :lun:

Eris er 3,5 år og Suki er 10 måneder :mrgreen:

 

Tossehundens nye favorit-disciplin: terræn-agility med et kvart træ i munden:lol:

 

Hvor er hun sød :lun:

 

Vi har været ved stranden i dag.. Alma ser ikke så imponeret ud. :genert:

 

[ATTACH=CONFIG]116692[/ATTACH]

Smuk smuk :hjerte:

:lol: Se Zazus hale :lun:

Nuurh, ja det ser vildt kært ud :lun:

 

 

Er der ikke nogen herinde der kan svare på hvordan man lægger billede ind direkte fra mobilen

 

Jeg bruger mest mobilen til at være på i det hele taget og tager kun billeder med den, så der ville komme en million i denne tråd, hvis jeg vidste hvordan:-D

Scroll ned i bunden og tryk på "fuld side".

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...