Hop til indhold

En hyldest til Chase


Doberfan
 Share

Recommended Posts

I er fantastiske, er I. Og det var Terri helt enig i, hun er vildt taknemmelig for det kæmpe flotte beløb.

 

Skal vist snart have IV væske tilført for at erstatte det vand der er løbet ud af øjnene i denne uge!!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 87
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det er svært at du, Sanne, er helt derovre. Man kan ikke komme forbi til en krammer, som Buddha skrev i den mail hun sendte rundt. Jeg har tudet flere gange over Chase og gør det også nu. For mig symboliserer buketten et kæmpe kram, en god snak og en kop kaffe!

Jeres kærlighed til Chase, kan INGEN være i tvivl om...- og det smitter! :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har så svært ved at skrive i de her tråde og kommer som regel lidt sent på banen - For skal altid bruge lidt tid til at samle mig, fordi jeg helt ærligt bliver så påvirket at det gør helt ondt at skulle skrive jeg føler med jer og er så ked af i fik så kort tid med fantastiske Chase :ae:

 

Men er så glad for at se billederne af ham og se det store indtryk han har gjort på så mange mennesker.

Hvor var det bare heldigt han endte hos jer og fik nogle fantastiske år sammen med jer.

 

Kæmpe kram til dig og manden!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg hentede hans aske i dag. Det gav lige et hak mere til, at det er virkeligt. :cry:

 

I morgen skal jeg købe et par billedrammer og arrangere hans mindehylde på ærespladsen ved siden af Sadie.

 

Kigger på blomsterne mange gange hver dag, og bliver rørt hver gang over at han har rørt så mange mennesker så langt væk, som aldrig har mødt ham. Og jeg har kun mødt ca. halvdelen af jer der bidrog.

 

Som Terri sagde: You have some really awesome friends!! :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Terri har besluttet, at jeres penge kommer til at gå til Zeno:

 

1911172_10202473240210608_1327164833_o.jpg

 

 

Han kom ind samme dag, som Chase blev syg, og Terri er overbevist om, at han skal være min næste hund... Først skal han behandles for involdsorm og derefter hjerteorm. Der kommer jeres donation til at falde et tørt sted. :hjerte:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Terri har besluttet, at jeres penge kommer til at gå til Zeno:

 

[ATTACH=CONFIG]117313[/ATTACH]

 

 

Han kom ind samme dag, som Chase blev syg, og Terri er overbevist om, at han skal være min næste hund... Først skal han behandles for involdsorm og derefter hjerteorm. Der kommer jeres donation til at falde et tørt sted. :hjerte:

 

Åh hvor er han fin :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Terri har besluttet, at jeres penge kommer til at gå til Zeno:

 

[ATTACH=CONFIG]117313[/ATTACH]

 

 

Han kom ind samme dag, som Chase blev syg, og Terri er overbevist om, at han skal være min næste hund... Først skal han behandles for involdsorm og derefter hjerteorm. Der kommer jeres donation til at falde et tørt sted. :hjerte:

Han ser også rigtig dejlig ud :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Terri har besluttet, at jeres penge kommer til at gå til Zeno:

 

[ATTACH=CONFIG]117313[/ATTACH]

 

 

Han kom ind samme dag, som Chase blev syg, og Terri er overbevist om, at han skal være min næste hund... Først skal han behandles for involdsorm og derefter hjerteorm. Der kommer jeres donation til at falde et tørt sted. :hjerte:

 

 

Perfekt hvis pengene går til din næste hund...... eller bare perfekt de går til en trængende hund hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Terri har besluttet, at jeres penge kommer til at gå til Zeno:

 

[ATTACH=CONFIG]117313[/ATTACH]

 

 

Han kom ind samme dag, som Chase blev syg, og Terri er overbevist om, at han skal være min næste hund... Først skal han behandles for involdsorm og derefter hjerteorm. Der kommer jeres donation til at falde et tørt sted. :hjerte:

 

Smuk :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Sender lige et mega kram til Jer, smukke ord fra dig Buddha.

 

Sidder igen med tårer i øjnene - ej altså hvad sådan en hund kan gøre :hjerte:

 

og Zeno sikke en lækker dober :lun:

 

Fantastisk rescue hjemmeside i har ;-)

 

Meget flot hvileplads Chase har fået sig :hjerte:

 

:bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har det OK, Buddha. Jeg tror vi begyndte at forberede os dengang han fik hjertediagnosen. At det så var noget andet der skete, kom jo som lidt af et chok. Men vi vidste vi skulle miste ham, troede bare vi havde lidt mere tid. Men i den sidste ende, er det måske heldigt nok (mest for ham) at det gik så hurtigt, og at han ikke skulle gå og blive svagere og svagere over en lang periode, og ikke kunne de ting han så gerne ville.

 

Han var helt normal tirsdag morgen og blev så syg om eftermiddagen. Og så gik det hurtigt. Det er egentlig meget barmhjertigt, når det nu skulle være.

 

Men vi savner ham meget, det er klart.

Link til indlæg
Del på andre sites

Terri har besluttet, at jeres penge kommer til at gå til Zeno:

 

[ATTACH=CONFIG]117313[/ATTACH]

 

 

Han kom ind samme dag, som Chase blev syg, og Terri er overbevist om, at han skal være min næste hund... Først skal han behandles for involdsorm og derefter hjerteorm. Der kommer jeres donation til at falde et tørt sted. :hjerte:

 

Hvor er han fin, sikke nogle smukke øjne :lun: Lidt triste, men det er jeg sikker på at du er "mand" for at ændre :hjerte: :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...