Hop til indhold

Presenting Dorit Flæskepølseproppen


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

  • Svar 177
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Natten er gået super! Hun vækkede mand kl. 2 og kl. 4.30. Begge gange for at tisse og pølle. Mand er instrueret i at sætte flag ved de pøller hun laver når det er mørkt:sjov: Kl. 5 besluttede hun sig for at holde fest, så der blev tumlet igennem med legetøj.

 

Hun synes haven er fed, og der er jo masser af legetøj derude:-)

 

Bella ligner en der godt kunne trænge til en lille lur, så det må hun have inden vi skal til træning kl. 11.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Dejligt at høre det er gået så fint med flytningen :D hun er jo total nuttet.

Hvorfor flag i natpøller egentlig?

Så de er hurtigere at finde den efterfølgende dag for at samle op... går jeg ud fra:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Tillykke med hende Anne :-D

Hun ser total nuttet ud:hjerte:

 

Markering af pølserne er en god ting - i sær når man har flere hunde. Jeg brugte ikke flag - men sådan nogle tynde pinde som gjorde at jeg kunne lokalisere pølsen og også vide hvem der stod bag den :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med hende Anne :-D

Hun ser total nuttet ud:hjerte:

 

Markering af pølserne er en god ting - i sær når man har flere hunde. Jeg brugte ikke flag - men sådan nogle tynde pinde som gjorde at jeg kunne lokalisere pølsen og også vide hvem der stod bag den :lol:

 

Jeg har overvejet at finde nogle blomsterpinde:-) Dem kan jeg nemlig også bruge til spor.

 

Og tak! Hun er deeeeeejlig:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
Jeg har overvejet at finde nogle blomsterpinde:-) Dem kan jeg nemlig også bruge til spor.

 

Og tak! Hun er deeeeeejlig:hjerte:

 

Jeg bruger de der grill spyd i rustfri stål, de har et øje som jeg så binder et stykke bånd i, nemt bekvemt og nemme at rengøre :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...