Hop til indhold

August billeder


Flora
 Share

Recommended Posts

  • Svar 111
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Lidt fra idag.

Smukt par.

 

Luna og Claus sidst på turen i går

 

[ATTACH=CONFIG]120670[/ATTACH]

 

I dag har Luna og jeg renset indkørsel for ukrudt. Luna leder og fordeler arbejdet

[ATTACH=CONFIG]120671[/ATTACH]

En lille pause efter havearbejde

[ATTACH=CONFIG]120672[/ATTACH]

Hun ser ud til at hygge sig.

 

Vi har været en tur ved fårene i dag :klap:

 

Eeeelsker simpelthen at arbejde på får med Dinglen - Selvom han stadig er en lidt for initiativrig herre, så sker der hele tiden fremskridt og det stikker alt andet, at se sin hund arbejde med noget den elsker SÅ meget :lun:

 

 

 

[ATTACH=CONFIG]120715[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]120716[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]120717[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]120718[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]120719[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]120720[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]120721[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]120722[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]120723[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]120724[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]120725[/ATTACH]

Dejlige billeder, elsker billeder af hunde som arbejder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæt hvem der har fået sig en ny sofa i dag!

 

eBjFGI6.jpg

 

Den er go'

 

F1b8wJH.jpg

 

Det er meningen at jeg vil lægge et stræklagen over den, så hun ikke får den ødelagt så hurtigt (det er hendes 4. eller 5.), men hun har ikke flyttet sig siden den kom ind i huset.

 

Skøn gråmule. Hvor gammel er hun nu?

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange hunde, meget mad.

En lastbil med kran svinger et læs hundefoder ned i indkørslen.

Hundene må have troet at det foder kom fra himlen.

 

 

 

 

 

Gamle Blistay var syg igen, det er en infektion i bugspytkirtlen. Han er på antibiotika, og har det fint igen. Men han skal skånes, og må ike gå lange ture.

Hvis infektionen kommer tilbage efter antibiotika kuren kan det være kræft. Hvis det er det, får han fred, for hans gamle krop er i forvejen ikke ret meget bevendt.

 

Men indtil videre nyder den gamle dreng livet så længe det går, her på besøg hos Kattemor.

814_1969.jpg

 

Hvor er han da skøn, elsker gamle hunde. :x: for det ikke er kræft.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Hf

har ikke været har inde i noget tid , og har Lyst til at dele med jer , at min dreng er blevet teenager med stort :hundifart: prøver grænser af til den helt store guldmedalje :skraek: selv om jeg tit hiver mig selv i håret ,

så elsker jeg ham , her fra og til månen , og tilbage igen :hjerte::hjerte:

Og to min efter , kan jeg ikke være sur længere , for der har han allerede fået mig til at smile eller grine,

af alle hans sjove på fund :lol:

Og smider kortet, de våde hunde øjne kort:engel: Er mor her jo helt solgt :lun:Tror der er andre der kan genkende det :-D

Nye billeder af Simba , mit et og alt :hjerte: Det kan , og vil jeg, ikke benægte :lun:

 

:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Mine smukke hunde-drenge som er med på ferie i sommerhus - de nyder det men hold op de er trætte ;-)

Vi har været en tur i hundeskoven i dag det var et hit, her er lige et par billeder fra terrassen taget for ½ times tid siden ;-)

 

 

 

 

DSC00028.jpg

DSC00019.jpg

DSC00031.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine smukke hunde-drenge som er med på ferie i sommerhus - de nyder det men hold op de er trætte ;-)

Vi har været en tur i hundeskoven i dag det var et hit, her er lige et par billeder fra terrassen taget for ½ times tid siden ;-)

 

 

 

 

[ATTACH=CONFIG]120895[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]120894[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]120896[/ATTACH]

 

Åhh så fine. Min første sorte hundelabberdreng havde også sådan en samling på ved næsen, synes det ser så sødt ud.

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæt hvem der har fået sig en ny sofa i dag!

 

eBjFGI6.jpg

 

Den er go'

 

F1b8wJH.jpg

 

Det er meningen at jeg vil lægge et stræklagen over den, så hun ikke får den ødelagt så hurtigt (det er hendes 4. eller 5.), men hun har ikke flyttet sig siden den kom ind i huset.

 

Nårh, der er jo skønne Vinnie! :lun: Hvor længe blev hun liggende? :lol: Den ser godt nok meget godkendt ud den sofa :mrgreen:

 

Dorte: dejlige billeder af de smukke drenge! De har bare sådan nogle søøøøde udtryk! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...