Hop til indhold

August billeder


Flora
 Share

Recommended Posts

  • Svar 111
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

"Kom Taiki, vi skal ud og søge et fedt spor!! ... Taiki?"

 

(Taiki tænker: "Fuck dig mor, jeg bliver her ved ventilatoren, find selv det skide kaninskind." )

 

10586682_814650331900978_1383168539_o.jpg

 

 

Close-up inkl. sovetanden, som altid er fremme når der hviles. :cool:

(Han havde 2 ører, da jeg tog hjemmefra i morges, men jeg ved ikke hvor det ene er blevet af. Måske derfor, han pludselig ikke kan høre mig? :lol::lol: )

 

10579058_814650155234329_1780723203_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange hunde, meget mad.

En lastbil med kran svinger et læs hundefoder ned i indkørslen.

Hundene må have troet at det foder kom fra himlen.

 

p1010159.jpg

 

p1010160.jpg

 

Gamle Blistay var syg igen, det er en infektion i bugspytkirtlen. Han er på antibiotika, og har det fint igen. Men han skal skånes, og må ike gå lange ture.

Hvis infektionen kommer tilbage efter antibiotika kuren kan det være kræft. Hvis det er det, får han fred, for hans gamle krop er i forvejen ikke ret meget bevendt.

 

Men indtil videre nyder den gamle dreng livet så længe det går, her på besøg hos Kattemor.

814_1969.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

2014-08-05 14.33.55.jpg2014-08-05 14.33.55.jpg

2014-08-05 14.33.55.jpg

Vi har Lilys kuldbror Arne på ferie lige nu. Og selvfølgelig gik Lily i løb 2 dage efter Arne var kommet her hjem - Og selvfølgelig er han fertil. Så han bliver byttet med mor Coco, som også er i løb lige nu her snart.

 

Arne er flyttet hjem til min svigermor, efter at have boet i en familie der mente at hunde ikke behøvede mad... Nok sagt om det, har han taget 3 kg på siden han flyttede for 1,5 måned siden er en flyt fyr med en kampvægt på 7 kilo nu :-) Arne er den forreste hund, som har "yorkie-pels". I baggrunden er Futte og Lily.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har været en tur ved fårene i dag :klap:

 

Eeeelsker simpelthen at arbejde på får med Dinglen - Selvom han stadig er en lidt for initiativrig herre, så sker der hele tiden fremskridt og det stikker alt andet, at se sin hund arbejde med noget den elsker SÅ meget :lun:

 

 

 

DSC_0589.jpg

 

DSC_0581.jpg

 

DSC_0428.jpg

 

DSC_0394.jpg

 

DSC_0498.jpg

 

DSC_0510.jpg

 

DSC_0563.jpg

 

DSC_0565.jpg

 

DSC_0568.jpg

 

DSC_0577.jpg

 

DSC_0576.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Krøllebølle
Okay, for en hund der har haft to hjerneblødninger ser han godt nok ud til at have fart på :lol:

 

 

Man kan ikke længere mærke han har haft 2 hjerneblødninger. Han fester som han plejer. Han tog knap en uge om at vænne sig til at være blind på det ene øje, nu har han fået balancen igen og man mærker ikke at han kun kan se med et øje.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Krøllebølle

Og selvom man kun kan se med et øje, så skal man stadig holde skarpt øje med fugle, der eventult skal jagtes, også selvom de er højt oppe i luften. Det kræver dog at man drejer hele kroppen for at se den ORDENLIGT !

 

[ATTACH=CONFIG]120773[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]120774[/ATTACH]

 

og når man har jagtet fugle i højt tempo en halv times tid, så skal der puttes.

 

[ATTACH=CONFIG]120775[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Hf

har ikke været har inde i noget tid , og har Lyst til at dele med jer , at min dreng er blevet teenager med stort :hundifart: prøver grænser af til den helt store guldmedalje :skraek: selv om jeg tit hiver mig selv i håret ,

så elsker jeg ham , her fra og til månen , og tilbage igen :hjerte::hjerte:

Og to min efter , kan jeg ikke være sur længere , for der har han allerede fået mig til at smile eller grine,

af alle hans sjove på fund :lol:

Og smider kortet, de våde hunde øjne kort:engel: Er mor her jo helt solgt :lun:Tror der er andre der kan genkende det :-D

Nye billeder af Simba , mit et og alt :hjerte: Det kan , og vil jeg, ikke benægte :lun:

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...