Hop til indhold

Oktobers billedtråd


Sitto
 Share

Recommended Posts

Lidt mobilbilleder fra Oktober (:

 

20140914_224657.jpg

 

Det der med at ligge i sengen kan man lige klare:

IMG_20141002_084937.jpg

 

Hans første rå ben. Det skulle lige snuses til, undersøges, og gøs lidt af i en halv time:

20141002_222603.jpg

 

Men langt om længe - haps:

20141002_223652.jpg

 

20141004_170238.jpg

 

Huan, hvordan ser en kineser ud?

20141004_170041.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 145
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Fik besøg af en af hvalpene fra sidste kuld, han havde svært ved, at stå stille til et billede, men nøj han var fin, så jeg lavede en aftale om, at jeg kunne få lov at udstille ham, når det passede ind i alles planer, det glæder jeg mig til.

IMG_5985 (Large).jpg

Jeg må også hellere præsentere det nye familiemedlem, lille Luna som jeg hentede i nærheden af Stockholm i onsdags.

IMG_5877 (Large).jpg

IMG_5966 (Large).jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bella påstår hårdnakket at hun hader søster. Men se dem lige:hjerte:

 

[ATTACH=CONFIG]122165[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]122166[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]122167[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]122168[/ATTACH]

 

Cassi har også længe givet udtryk for at Calle bare er en pestilens hun er nødt til at tolerere nu hvor jeg tvinger hende til at bo i samme hus med DEN... Nøj, hvor hun er glad for ham nu... De er dog ikke nået dertil hvor de sover i arm, men de kan da sagtens være oven på mig uden problemer.

 

Og det er bare dobbelt glæde at have to hunde, for så får man dagligt et smil på læben når man ser hvordan de hygger sammen.

 

Og hvor ser det ud som om Belle hygger med lillesøster :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Cassi har også længe givet udtryk for at Calle bare er en pestilens hun er nødt til at tolerere nu hvor jeg tvinger hende til at bo i samme hus med DEN... Nøj, hvor hun er glad for ham nu... De er dog ikke nået dertil hvor de sover i arm, men de kan da sagtens være oven på mig uden problemer.

Og det er bare dobbelt glæde at have to hunde, for så får man dagligt et smil på læben når man ser hvordan de hygger sammen.

 

Og hvor ser det ud som om Belle hygger med lillesøster :hjerte:

 

Præcis:hjerte:

 

Det lyder til at vores prinsesser er ret ens (og hemmeligt elsker deres små søskende):lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Walther tror jeg også er meget top hemmeligt forelsket i Zeus men det er kun når ingen ser det - ellers hader han ham ;-) men det hænder som på billedet at de ligger tæt og det er bare det sødeste ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Oluf på opdagelse

 

Han føler sig efterhånden helt hjemme i kassen

Acs813U.jpg

 

Vi tog ud til mit barndomshjem, en tur på 12 km (hver vej selvf.). Det er ikke fordi det er hårdt eller tager lang tid - jeg er bare så bange for at punktere når jeg er længst væk hjemmefra, derfor er vi der ikke så tit :genert:

Jeg ved ikke om I kender det, eller kun er mig der har det sådan, men ting fra min barndom må helst ikke forandre sig. Men desværre - der er kun det halve af klinten tilbage, og 10 gange flere sommerhuse :evil:

XC1Ccg6.jpg

 

Heldigvis er Oluf ligeglad

egCw6rk.jpg

 

Bare der er store sten at kravle op på

aUJjj06.jpg

 

Jeg fandt 4 søpindsvin, en håndfuld vættelys, et pænt stort stykke lyserødt silkespat, og diverse andet spændende, så det var en god strandtur :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...