Hop til indhold

November-billeder


Trei
 Share

Recommended Posts

  • Svar 98
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Caught at the scene of the crime

 

IMG_0177.jpg

 

Rip Hr. And (Simpelthen så typisk, dårligt nok en uge siden jeg proklamerede den havde holdt fra han var hvalp :lol: møghund)

 

 

IMG_0117.jpg

Og babyerne har fået en unicorn bamse! De super begejstrede, næsten ligeså meget som mig :engel:

 

IMG_9828.jpg

 

God gåtur. Super stygt sløret billede men han ser så sød ud så det skal med alligevel :lun:

 

IMG_0095.jpg

 

Hr. Direktør Bossmand Echawa "mor, jeg er vældig skuffet over mængden af godbider, jeg forventer øjeblikkelig forbedring! :fyfy: "

 

"Pls? :engel:"

IMG_9823.jpg

IMG_0094.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

2014-10-01 13.22.01.jpg

Først at par billeder af Lily-pie, min smukke hundepige <3 (Nogle af billederne er væltet - mærkeligt, de vender rigtigt på computeren). Billederne er godt nok fra slut september, men synes bare hun er såååå dejlig!

2014-11-17 15.05.07.jpg

Futte er er værre putte-hund, og han er faktisk ligeglad om det er mennesker eller Arne han putter med... :-D

2014-11-15 15.08.58.jpg

Og Arne... :hjerte: Mads synes at jeg er tarvelig når jeg laver en tot på ham. Jeg synes bare han er nuuuttet med det!

2014-10-14 19.49.29.jpg

2014-10-23 14.41.27.jpg

2014-11-18 05.59.40.jpg

2014-11-18 06.00.10.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

image.jpg

 

“When you’re down and troubled

And you need some loving care

And nothin’, nothin’ is goin’ right

Close your eyes and think of me

And soon I will be there

To brighten up even your darkest night

You just call out my name

And you know wherever I am

I’ll come runnin’ to see you again

Winter, spring, summer or fall

All you have to do is call

And I’ll be there

You’ve got a friend in me”

Link til indlæg
Del på andre sites

Lemon er virkelig smuk, men... Hvor er billederne af Tyson :vedikke:

 

Jeg har en aftale med Svetlana om at få taget billeder af Lemon en gang om måneden, her mens hun vokser. Der sker jo vildt meget, og når hun først er voksen, vil jeg være så glad for at have alle de gode billeder, fra da hun var voksen og unghund. :-) Tyson har jeg rigtig mange billeder af og har også ved flere lejligheder fået taget professionelle billeder af ham - bl.a. har Buddha tager nogle super fede af ham, som hænger på væggen derhjemme. Men han ligner jo sig selv, så jeg behøver ikke at få dokumenteret hans udvikling fra måned til måned. ;-)

 

Sonja, hvor er hun bare smuk.... Hvordan går det med hende og Tyson? :-D

 

Det går super super godt, de er blevet en rigtig sammenstødet lille minimælk, tyson tolererer virkelig meget fra hende, som han ikke ville tolerere fra andre hunde (selvom han selvfølgelig også siger til, når han synes, at hun er for irriterende), og de er begyndt at lege sammen nogle gange på turene. Tror de hygger sig rigtig godt sammen :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det går super super godt, de er blevet en rigtig sammenstødet lille minimælk, tyson tolererer virkelig meget fra hende, som han ikke ville tolerere fra andre hunde (selvom han selvfølgelig også siger til, når han synes, at hun er for irriterende), og de er begyndt at lege sammen nogle gange på turene. Tror de hygger sig rigtig godt sammen :5up:

 

Fedt at det bare går så godt. Specielt når det var en af de ting du var lidt bekymret for... :-D

 

Og så må jeg lige høre.. Minimælk?? :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en aftale med Svetlana om at få taget billeder af Lemon en gang om måneden, her mens hun vokser. Der sker jo vildt meget, og når hun først er voksen, vil jeg være så glad for at have alle de gode billeder, fra da hun var voksen og unghund. :-) Tyson har jeg rigtig mange billeder af og har også ved flere lejligheder fået taget professionelle billeder af ham - bl.a. har Buddha tager nogle super fede af ham, som hænger på væggen derhjemme. Men han ligner jo sig selv, så jeg behøver ikke at få dokumenteret hans udvikling fra måned til måned. ;-)

 

 

 

Det går super super godt, de er blevet en rigtig sammenstødet lille minimælk, tyson tolererer virkelig meget fra hende, som han ikke ville tolerere fra andre hunde (selvom han selvfølgelig også siger til, når han synes, at hun er for irriterende), og de er begyndt at lege sammen nogle gange på turene. Tror de hygger sig rigtig godt sammen :5up:

Nå ja, på den måde :-) Men vi er jo nogle, der stadig gerne vil se billeder af Tyson :engel:
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...