Hop til indhold

Lille hurtig re-præsentation


KarinaG
 Share

Recommended Posts

Jeg har været aktiv-borte herinde fra i et par år, dels grundet manglende computer og dels, grundet sygdom.

 

Men nu er her en ny killer-computer på bordet og sygdom er (næsten) helt overstået, så jeg prøver igen-igen herinde :-D

 

Misja er i mellemtiden fyldt 12 år (YAY!!!), et antal år jeg har drømt om at få med hende, men næsten ikke turdet håbe på. Men her er vi, og hun har det godt. 4 år gammel i følge hende selv, men slidt på kroppen der dog hænger fint sammen endnu, på kosttilskud og gigt medicin :hjerte:

 

Et par billeder af min nu gammel-smølf, der ikke længere jager mus og er blevet pensioneret fra al træning og stævner pga. gigt i skuldre og poter. Men, som kommer ud hver dag og får hvad hun har brug for og ellers, dræber gulerødder, piv-bamser og mine fødder - som altid :banan:

 

Fra i sommer 2014:

 

20140814_134726_zpsfwevahhd (1).jpg

10365355_10203547076576105_6847476490113879709_o.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Stort velkommen tilbage, tænkte på dig for nyligt fordi misja også er en gammel pige som mine og fordi hun også er eller var glad for musejagt;-)

Dejligt misja stadig har det godt.

 

Hun pensionerede sig selv, efter at hun måtte sande det gjorde for ondt efterfølgene. Men det tog hende næsten 1 år, før hun havde "lært" det :(

 

Det var jo ikke noget jeg kunne lære hende, at lade være med at springe og stampe efter mus eller grave kæmpe dybe huller længere. Hun glemmer det nogen gange og jeg stopper hende ikke, jeg kan se at hun hurtigt selv stopper. Men hun er stadig fuldt ud lige så glad og tempofyldt derude :hundifart: og næsen i jorden konstant - så det er okay - det kan ikke være anderledes med de gigt-skuldre :vedikke::cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...