Hop til indhold

Jeg skal have belgier-baby <3


Nollike
 Share

Recommended Posts

  • Svar 169
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

jamen hvad så med asda, føtex, brugsen og sainsbury's? :lol:

 

Ja hvorfor ikk? :vedikke:

 

Hvis det er navne man kan lide, så skal man da bruge dem. Jeg er måske snerpet nok til at jeg ville synes Dagli' Brugsen var et lidt mærkeligt navn til en menneske baby :lol: Men altså, man kan kalde sine dyr (og babyer) lige det man vil.

 

Jeg kunne da finde på at kalde min hund både Tesco og Texaco og Shell og Tesla og Poptart osv

 

Det er jo ikke et stødende navn så jeg kan slet ikke se hvorfor det ikke skulle være okay?

 

Der er da også Iso herinde. Det er da mega cool:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nok bare fordi jeg handler i Tesco, og synes det er sådan lidt et trælst sted nogengange :lol:

 

Nåja, det giver jo god mening. Det nok sådan jeg har det med Bilka. (Og visse menneskenavne. De bare ødelagt forevigt).Men. Jeg har aldrig været i en Tesco så det problem er jeg helt uden :mrgreen:

 

Tesco er det sødeste hundenavn jeg længe har fundet på :lun::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg under dig virkelig at få den forbandede belgier jeg har hørt dig ævle om i alle de år jeg har kendt dig. Det kom til at lyde grimt, men jeg griner mens jeg skriver dette, for iiiih du milde hvor har den dog fyldt meget i dine tanker.

 

Futte nåede jeg desværre ikke at kende, men det lyder til (og jeg håber det virkeligt for dig) at du vil komme til at føle det, som når man kommer hjem efter en fest i fint tøj og høje hæle, og tager slumretøjet og sutsko på. Den dér følelse af det velkendte og at være sig selv, fik jeg da jeg blev overtalt til at følge mit hjerte og købe en flatcoat igen og jeg håber og tror på at det bliver sådan for dig også med din nye belgier.

 

Jeg synes han skal hedde et eller andet der ikke er for komisk (en belgier synes jeg ser lidt vigtig ud). Xander (kort for Alexander), Alvin, Aziz (stærk, respekteret, elsket på arabisk) d'Arcy, Timon, Bastian,.. men jeg ved vi ikke har helt samme smag. :lol: Uanset hvad han kommer til at hedde, så tillykke med ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med den nye Futtehund :lun:

 

Jeg kunne også godt tænke mig en belgier igen, men ikke foreløbig. Lige nu nyder jeg bare at have hunde der ikke skal have medicin hver dag.

 

Ja det kan jeg godt forstå :genert:

 

Tillykke med fundet - utrolig at det skal tage 8 år, men godt du fandt den rette. Fibbe hvis navnet skal holdes i stil med det tidligere, men jeg synes nu et pænt navn er det mindste man kan give sin hund, så Hercule ville passe til en hanhund :-)

 

Altså det er jo selvfølgelig ikke 8 års intens søgning, men periodevis og en "holden øje" :-D

 

Hercule ligger lidt svært i munden synes jeg? :oops:

 

Skal navnet starte på noget bestemt? :-D

 

Næh :-D

 

Nej, desværre... :( Jeg tror, det er fordi der er en, der skal have hvalp om et års tid og jeg har så fået bildt mig ind, at det skulle du også :lol: Så jeg blev lidt overrasket, da du lige pludselig skulle have hvalp om 14 dage :mrgreen:

 

Æv, det kunne ellers have været vildt hyggeligt :lun:

 

Uuuuh så fin og lille (lidt endnu :mrgreen: ) og nuttet :lun:

 

Stemmer for Ingolf. Eller Tesco. Eller Viggo. Og så Lord foran. Det kan kun blive godt :mrgreen:

 

Lord Viggo ligefrem? :lol:

 

Jeg under dig det virkelig, du har bare ventet SÅ længe på at tiden var den rette og kuldet var der. Tager virkelig hatten af for din tålmodighed!

 

Og så selvfølgelig KÆMPE tillykke! :banan:

 

Jeg er faktisk ikke særlig tålmodig, i dette tilfælde havde jeg vist nærmest bare opgivet... :genert: Og så kunne jeg alligevel ikke lade være med at kigge :lol: Jeg har haft opdrætteren i søgelyset i et stykke tid, fordi flere jeg har talt med har hunde fra hende og de har gode temperamenter og jeg er i en gruppe på facebook for belgiere og der er også flere med hunde fra hende og de har også beskrevet godt temperament, bl.a. en som var blevet mentaltestet og den blev beskrevet noget i stil med at den ikke var til at slå ud af kurs :hjerte: Jeg havde siddet og savlet lidt på nettet over det kuld hun har og da der så kom udstilling i Roskilde, måtte jeg lige introducere Heino til racen (han er stadig ikke voldsomt imponeret, han synes at hunde der ikke kan bruges til jagt er unyttige :lol:) og så ville tilfældet at Rebekka (opdrætter) lige var der den dag og hun havde far-Futte med og så var jeg solgt :hjerte::hjerte::hjerte: Det blev et langt døgn for Heino hvor jeg plagede det bedste jeg har lært :slem: og til sidst gav han efter :lun:

 

Jahhhhh:klap:

 

Tillykke med ligeomsnart-hvalpen:lun: Jeg har en på hold, Zorro, som bare er verdens mest kærlige hund! Som i at han får egentlig aldrig lavet så meget, han finder bare et menneske at læne sig op ad, og forventer at blive nonstop-nusset i en time:hjerte:

 

Ååårh mand, en groenendael??? :klap: Det er sådan jeg håber at min bliver, sådan er hans far :lun:

Det er jo et z-kuld, så Zorro er faktisk en mulighed som stamtavlenavn (de er sendt ind, så vi kan ikke finde noget selv), men vi har "sat os" på Zaro og overvejer at kalde ham det (han får alligevel 400 kælenavne, så det bliver nok ikke brugt så længe... :lol:)

 

Tillykke med jeres kommende vidunder :lun::lun::lun: Altså i min verden er der kun et rigtigt navn til en hanhund :engel: og det er Lillebror :lun::lun::lun::lun:

 

Hihi, Heino kalder ham for Junior p.t. :lol:

 

Jeg synes han skal hedde Albert.

 

Vi har nemlig et supermarked der hedder Albertsons. :mrgreen:

 

Vi har overvejet Albert Einstein, men det er jo egentlig kun sjovt hvis han bliver kryptorchid :genert::mrgreen:

 

 

Jeg under dig virkelig at få den forbandede belgier jeg har hørt dig ævle om i alle de år jeg har kendt dig. Det kom til at lyde grimt, men jeg griner mens jeg skriver dette, for iiiih du milde hvor har den dog fyldt meget i dine tanker.

 

Futte nåede jeg desværre ikke at kende, men det lyder til (og jeg håber det virkeligt for dig) at du vil komme til at føle det, som når man kommer hjem efter en fest i fint tøj og høje hæle, og tager slumretøjet og sutsko på. Den dér følelse af det velkendte og at være sig selv, fik jeg da jeg blev overtalt til at følge mit hjerte og købe en flatcoat igen og jeg håber og tror på at det bliver sådan for dig også med din nye belgier.

 

Jeg synes han skal hedde et eller andet der ikke er for komisk (en belgier synes jeg ser lidt vigtig ud). Xander (kort for Alexander), Alvin, Aziz (stærk, respekteret, elsket på arabisk) d'Arcy, Timon, Bastian,.. men jeg ved vi ikke har helt samme smag. :lol: Uanset hvad han kommer til at hedde, så tillykke med ham.

 

Ikke grimt, jeg ved hvad du mener :kys:Jeg har snakket og tænkt vildt meget faktisk! :oops: Men det er jo så også derfor at jeg har været nødt til at gøre mit forarbejde ordentligt, for det er en tung arv at løfte :lun: Jeg håber at det bliver som du beskriver med slumretøjet, det er faktisk en ret sød sammenligning :hjerte: Og jeg tror at du får ret, bare det at være sammen med far-Futte giver lidt den følelse :lun:

 

 

Glædelig hvalp!

 

Smuksakker og din er den frække i midten med det blå/turkise bånd. Han hedder Frederik :-D

Så er den ged barberet.

Videre....

 

Haha, det kan godt være at du får ret (måske ikke lige i det med Frederik dog :cool:), opdrætter hælder til at vi skal have den lysegrønne eller den turkise :lun: Umiddelbart hælder jeg selv mest til den lysegrønne, men det er nok bare fordi han blev ved med at vende tilbage og kravle rundt på os mens vi var der og så har han det bredeste hoved og nogle kraftige ben, så vi tænker at han bliver en stor dreng og jeg kan jo ikke få dem store nok :mrgreen: Standarder betyder ikke så meget for mig :cool: Den turkise sov mens de andre var vågne og vågnede da de andre faldt i søvn, så ham fik jeg ikke lagt helt så meget mærke til (på trods af at vi var der i 3 timer :shock: tiden iler når man er i godt selskab :mrgreen:), men nu ser vi hvad hvalpetesten siger på søndag, vi tager ham som hun anbefaler, hun er en "gammel rotte i faget" og lader til at have ret godt styr på tingene, så det er jeg helt tryg ved :5up: Hun har fra starten sagt at det var turkis, lilla og lysegrøn som ville passe til os, men som sagt, vi ser hvad testen siger :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

søøøøøød! byder på mine standardnavne, som jeg bliver ved med at foreslå, til en eller anden en dag springer på (synes selv, at de er helt geniale!): snuden, fantomet eller høvding (det sidste vil jeg dog foretrække til tæve - kaldte faktisk petrines sidste nye hvalp det ret længe, men hun blev ligesom aldrig rigtigt overbevist). nå, men du tager bare for dig :mrgreen: og tillykke, han er mega nuttet og jeg håber, at vi får lov at møde ham!

 

Du glemte Fehår! :mrgreen:

 

Tillykke, Nollike, jeg håber, at du får drømmehvalpen, der kan leve op til Futtes minde :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

 

 

Hercule ligger lidt svært i munden synes jeg? :oops:

 

 

Nu er det jo dig der har valgt en Belgier - og jeg mener jeg undlod den svære del af navnet:

 

"Hercule Poirot"

 

Men det ville altså passe ret godt og så svært er det da ikke - og man er nødt til at tale dannet til en hund der hedder Hercule

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja hvorfor ikk? :vedikke:

 

Hvis det er navne man kan lide, så skal man da bruge dem. Jeg er måske snerpet nok til at jeg ville synes Dagli' Brugsen var et lidt mærkeligt navn til en menneske baby :lol: Men altså, man kan kalde sine dyr (og babyer) lige det man vil.

 

Jeg kunne da finde på at kalde min hund både Tesco og Texaco og Shell og Tesla og Poptart osv

 

Det er jo ikke et stødende navn så jeg kan slet ikke se hvorfor det ikke skulle være okay?

 

Der er da også Iso herinde. Det er da mega cool:mrgreen:

 

:klap:

 

Jeg under dig virkelig at få den forbandede belgier jeg har hørt dig ævle om i alle de år jeg har kendt dig. Det kom til at lyde grimt, men jeg griner mens jeg skriver dette, for iiiih du milde hvor har den dog fyldt meget i dine tanker.

 

Futte nåede jeg desværre ikke at kende, men det lyder til (og jeg håber det virkeligt for dig) at du vil komme til at føle det, som når man kommer hjem efter en fest i fint tøj og høje hæle, og tager slumretøjet og sutsko på. Den dér følelse af det velkendte og at være sig selv, fik jeg da jeg blev overtalt til at følge mit hjerte og købe en flatcoat igen og jeg håber og tror på at det bliver sådan for dig også med din nye belgier.

 

Jeg synes han skal hedde et eller andet der ikke er for komisk (en belgier synes jeg ser lidt vigtig ud). Xander (kort for Alexander), Alvin, Aziz (stærk, respekteret, elsket på arabisk) d'Arcy, Timon, Bastian,.. men jeg ved vi ikke har helt samme smag. :lol: Uanset hvad han kommer til at hedde, så tillykke med ham.

 

Alvin:lun:

 

 

Ååårh mand, en groenendael??? :klap: Det er sådan jeg håber at min bliver, sådan er hans far :lun:

Det er jo et z-kuld, så Zorro er faktisk en mulighed som stamtavlenavn (de er sendt ind, så vi kan ikke finde noget selv), men vi har "sat os" på Zaro og overvejer at kalde ham det (han får alligevel 400 kælenavne, så det bliver nok ikke brugt så længe... :lol:)

 

 

Ja, en groendael. Og han er SÅ smuk!! Og kærligheden selv:hjerte:

 

Lord Alfred

 

Eller Prins Albert:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...