Hop til indhold

zooplus.de


 Share

Recommended Posts

Jeg sidder og kigger på udstyr til kommende hvalp. Jeg tænker at lave en ordentlig bestilling fra zooplus.de, men måske fordi jeg er virkelig dårlig til tysk, synes jeg, det er svært at overskue, hvor det kan betale sig.

 

Jeg ved at mange herinde laver bestillinger derfra. Så hvad kan I anbefale at købe derfra?

F.eks. gode godbidder/vådfoder/gnaveting osv...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke en fløjtende fis tysk, så i starten sad jeg og søgte alt på den danske side og fandt det så på den tyske bagefter og købte der. Nu kan jeg jo så huske mange af tingene, som jeg køber igen og igen, men ved nye ting slår jeg dem først op på den danske hvis jeg skal se indhold m.m. og så smider det i den tyske kurv. Lidt dobbeltarbejde, men det kan godt betale sig for at spare pengene :5up:

 

Vi køber altid stort ind af dåsemad og diverse tyggeting. Og så ryger der altid lidt småting med også :engel: men når jeg laver bestillingen så er det fordi lageret af dåsemad og tyggeting skal fyldes op!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bestiller også altid på .de selvom jeg er ret dårlig til tysk, men er der noget jeg er i tvivl om, så tjekker jeg det på den danske side først, inden jeg så bestiller det på den tyske :-)

 

Anbefalinger synes jeg er svært, det kommer jo helt an på hvad man har bruger og hvilken størrelse hund man har, men jeg køber næsten alt hvad jeg skal bruge (og bare synes jeg og hundene mangler :engel: ) lige fra foder og godbidder til stofbure, dækner, madskåle og hundekurve, noget af det eneste jeg ikke har købt på zooplus.de er seler og halsbånd, men det er fordi at jeg har lidt af en Hurtta fetish, så det har jeg måtte finde andre steder :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har fundt de samme ting på den belgiske og tyske. Den tyske er stadigvæk billigst, men portoen bliver aldrig gratis på den tyske. Med de ting, jeg lige har fundet er det stadig tre euro billigere på den tyske med porto, og jeg mangler lige at finde ud af hvilken trimmer, jeg skal have, og om jeg kan spare lidt på den også.

Men til mindre køb er den belgiske måske billigere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har fundt de samme ting på den belgiske og tyske. Den tyske er stadigvæk billigst, men portoen bliver aldrig gratis på den tyske. Med de ting, jeg lige har fundet er det stadig tre euro billigere på den tyske med porto, og jeg mangler lige at finde ud af hvilken trimmer, jeg skal have, og om jeg kan spare lidt på den også.

Men til mindre køb er den belgiske måske billigere.

 

det var også min tanke ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...