Hop til indhold

Ny hvalp i huset


Ninjamor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 128
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tirsdag er fint, så kan du lige køre mig til psykolog, ikk? :5up: men hvalpen kommer altså først onsdag :sjov:

Nå for søren ja. Jeg er bare ikke vant til at du er så hurtigt ude... :slem: Efter torsdag har jeg 5 fridage, men tror nok jeg har en trimetid om tirsdagen. Og så en mor der husker dårligt, hvilket hurtigt kan give lidt hovsa-planer, men ellers skulle vi vel nok kunne finde et par timer hvor vi begge har tid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Stort tillykke med beslutningen:) Må man spørge hvordan du har fundet frem til at det skal være netop denne hund? Hvor kommer hun fra, kennel/familie? -Tillykke til vovse også, hun er heldig at hun får dig som ejer:)

 

Tak skal du have :-)

 

Jamen det er et af de der tilfælde hvor de rette omstændigheder er til stede og alt klapper.

Hun er halvbror til Liam Fæhvalp som jeg havde i foråret og kommer samme sted fra.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tirsdag er fint, så kan du lige køre mig til psykolog, ikk? :5up: men hvalpen kommer altså først onsdag :sjov:

 

Det er klasse! :sjov:

 

Seriøst, jeg er så glad for at du skal have hvalp. Både for din og for hvalpens skyld. :5up:

 

Ninjamor uden hund virker bare forkert! Men jeg ved tabet af Pelle var hårdt, og at der også er praktiske ting der gør det svært. Så meget større grund til at juble over at det kan lykkes! Win/win for hvalp og Ninjamor. :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stort tillykke :banan:

 

Tak skal du have :-)

 

Jamen det er et af de der tilfælde hvor de rette omstændigheder er til stede og alt klapper.

Hun er halvbror til Liam Fæhvalp som jeg havde i foråret og kommer samme sted fra.

 

Hehehe.... jah, det er list sjovt ikke? For mynte er jo en krydderurt og som sådan vist ikke hverken han eller hunkøn, men jeg ville også forvente, at en Mynte var en tæve

 

Det havde også undret mig, fordi hun var en bror. Så jeg tænkte 50/50 :lol:

 

Men Mynte bliver brugt som pigenavn til pigebørn, så det er nok derfor tanken farer til hunkøn.

 

Generelt er krydderurtenavnene vel hunkøn :hmm: Og krydderierne - indenfor mennesker i hvert tilfælde

Link til indlæg
Del på andre sites

altså du får din hvalp og har så lige kæmpe overskud til at passe ekstra hvalp samtidigt??

 

damn du er vild!!!

 

Nej nej, slet ikke, jeg er ved at gøre tyndt i bukserne bare ved tanken! Men her er altså tale om en så ekstrem nødsituation at jeg ikke kan/vil afvise den ekstra hvalp, men jeg må sige, at det er en helt anden situation at skulle forholde sig til og ting bliver noget mere besværlige med to hvalpe og kun en person til at dele sol og vind lige.

Hvis I ikke hører fra mig de næste uger er det fordi jeg ligger vandret enten i luften eller er på vågeblus på sofaen :-D

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...