Hop til indhold

Januar måneds billedtråd


Trei
 Share

Recommended Posts

  • Svar 94
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

[ATTACH=CONFIG]130244[/ATTACH]

Min fine sne engel :lun::engel:

 

Sikke en god ide :5up: Hvor er hun kær :hjerte:

 

 

Ingen snebilleder, men det er fordi Luna hader kameraet og jeg derfor må snige mig til at tage billeder:engel: I går blev det til lidt, mens hun lå foran brændeovnen:-D[ATTACH=CONFIG]130367[/ATTACH]

 

Det er meget varmt at ligge lige foran, men ikke om hun vil flytte sig:lol:

[ATTACH=CONFIG]130368[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]130369[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]130370[/ATTACH]

 

Søde gammelpot :hjerte: Er den lyserøde mule et alderdomstræk hos hende?

 

Stakkels pelsløse kræ skulle bruge hele dagen i bilen, så havde lånt denne til at have på under sovedækkenet. Hun var IKKE fan :lol:

[ATTACH=CONFIG]130389[/ATTACH]

 

Johna på arbejde på mantrailing workshop idag.

[ATTACH=CONFIG]130394[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]130393[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]130392[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]130391[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]130390[/ATTACH]

 

Ej men Johna :ae: Vi føler med dig :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lyset er virkelig dårligt, men jeg kunne altså ikke lade være med at grine af Leah, som så gerne ville have en plads i solen, men nægter at ligge i sofaen, hvor Greta muligvis har lækket lidt. Så tager man da bare ryglænet. Og Scoop med sin elskede sok - han skal bare bære rundt på noget altid. Der må være lidt retriever gået tabt i ham!

 

 

 

IMG_1516.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sinus var til hundefrisør i går for første gang i sit liv - og han var såååå døøøøgtig :klap: Frisørdamen sagde flere gange, at han var en rigtig sød og god hund :lun:

Han havde virkelig mange filterknuder, især på baglårene, så jeg mente det var tid til at få en prof. ind over. Nøj, han er blevet lækker - ser ud som om han har tabt 3-4 kg, fordi der er fjernet så meget pels, og så er han blød som silke.

Det er ikke sidste gang har får sådan en behandling!

 

 

20-01-2016 022.jpg bemærk lige hvor fint håret flagrer i vinden...

 

 

Og så gik vi tur sammen med datterens hund. Hun vil sååå gerne vil lege med Sinus - og han gider absolut ikke. Lad mig dog være!!!

 

20-01-2016 027.jpg

20-01-2016 016.jpg

20-01-2016 021.jpg

20-01-2016 025.jpg

20-01-2016 026.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ydmygelsen lyser ud af øjnene...:blink:

Hun har accepteret det, og ude på turen virker det ikke som om hun er generet eller begrænset, men er sikker på hun tænker at jeg er skør.

 

Ha ha, fryser han (?) Meget om ørerne
Hun er ret kuldeskær og vil faktisk helst slet ikke ud, forstår slet ikke at racen er en gårdhund for de er generelt ikke meget for kulde og vådt vejr. Ørevarmeren er pga. at hun har slået hul på ørespidserne, også noget der åbenbart ligger til racen, og det vil ikke rigtig hele, så ørevarmeren er for at holde det lidt i ro når hun er aktiv.
Link til indlæg
Del på andre sites

Et desperat forsøg på at få et fælles billede af min lille flok! Luna vil bare IKKE se på mig når hun skal fotograferes, Milo ser som oftes som om han har fået tæsk lige inden og Mana er næsten altid på vej væk :mrgreen: Men er okay tilfreds med dette:

 

IMG_4914.jpg

 

Til sammenligning, sidste forsøg:

 

IMG_4870.jpg

 

Nå men fik også lidt blandede af dem enkeltvis:

Fine gamle Milo :lun:

IMG_4909.jpg

 

Smukke Mana:

 

IMG_4889.jpg

 

IMG_4906.jpg

 

 

Og til sidst Prinsesse Luna - som altså bare ikke kan nedværdige sig til det der kamera!

 

IMG_4901.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...