Hop til indhold

Der må være flere der lige er kommet fra HG!


Barley&Ayden
 Share

Recommended Posts

På HG løber tråde jævnligt af sporet - lige som samtaler IRL ofte gør. Vi starter med at tale om A, og pludselig debatterer vi C, D og K :-)

 

Det var rigtig svært at diskuttere metoder med HL, fordi han skrev, at han ikke var ham - og så i øvrigt skiftede holdning (til sig selv), når han havde slettet sin profil og oprettet en ny et par dage efter.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at læse en tråd, hvor han har deltaget som sig selv. Ved nogen, hvor jeg kan finde sådan én?

 

Jeg følte mig lidt sat på plads, Therese :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 382
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

På HG løber tråde jævnligt af sporet - lige som samtaler IRL ofte gør. Vi starter med at tale om A, og pludselig debatterer vi C, D og K :-)

 

Det var rigtig svært at diskuttere metoder med HL, fordi han skrev, at han ikke var ham - og så i øvrigt skiftede holdning (til sig selv), når han havde slettet sin profil og oprettet en ny et par dage efter.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at læse en tråd, hvor han har deltaget som sig selv. Ved nogen, hvor jeg kan finde sådan én?

 

Jeg følte mig lidt sat på plads, Therese :genert:

 

Her er en: http://www.hunde-forum.dk/traening/38586-hvalpetraening-i-fakse.html?highlight=prinzen

Link til indlæg
Del på andre sites

På HG løber tråde jævnligt af sporet - lige som samtaler IRL ofte gør. Vi starter med at tale om A, og pludselig debatterer vi C, D og K :-)

 

Det var rigtig svært at diskuttere metoder med HL, fordi han skrev, at han ikke var ham - og så i øvrigt skiftede holdning (til sig selv), når han havde slettet sin profil og oprettet en ny et par dage efter.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at læse en tråd, hvor han har deltaget som sig selv. Ved nogen, hvor jeg kan finde sådan én?

 

Jeg følte mig lidt sat på plads, Therese :genert:

 

I skal ikke føle jer sat på plads, det er helt sikkert ikke meningen. Se det som en hjælp til hvordan forummet bruges, på lige fod med de mere tekniske tips.

 

Som Ninjamor skriver så er I mere end velkomne at oprette en tråd om HL, læg den i "debat" så er den nem for andre at finde. Den gang HL var herinde hed han noget med "Prinzen", prøv at søge på det i søgefunktionen så kommer der sikker noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

På HG løber tråde jævnligt af sporet - lige som samtaler IRL ofte gør. Vi starter med at tale om A, og pludselig debatterer vi C, D og K :-)

 

Det var rigtig svært at diskuttere metoder med HL, fordi han skrev, at han ikke var ham - og så i øvrigt skiftede holdning (til sig selv), når han havde slettet sin profil og oprettet en ny et par dage efter.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at læse en tråd, hvor han har deltaget som sig selv. Ved nogen, hvor jeg kan finde sådan én?

 

Jeg følte mig lidt sat på plads, Therese :genert:

Jeg er ked af at høre du føler dig sat på plads - det var som sagt ikke min hensigt. Jeg tror, alle herinde har gjort noget som andre synes var lidt uheldigt. Heldigvis kan vi godt være lige gode "venner " bagefter alligevel :-D

 

Jeg kan godt se at han ikke er verdens nemmeste mand at diskutere og at han måske selv lidt giver anledning til at gør lidt grin med ham, hvis han opfører sig som I beskriver. Det er i hvert fald nok ikke noget, der øger respekten for ham ;-) Der har været en tråd herind hvor han deltog, men den kan jeg ikke finde lige nu. Jeg er på fra mobilen og er ikke så teknisk, at jeg kan linke herfra :genert:

 

Hvis andre ikke har gjort det inden, vil jeg gerne finde den senere :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er uendelig græskkatolsk omkring indvandringen fra HG, men jeg erkender at jeg overhovedet ikke orker at tygge mig igennem en tråd med "Hej, jeg kommer fra HG"x10, blandet med diskussioner i øst og vest.

 

Hvis jeres mål var at præsentere jer, så mistede I mig (og nok mange andre). Hvis målet var at diskutere HL, skulle tråden nok ligge et andet sted og have en mere sigende overskrift og hvis målet var at forvirre "fjenden" (og fjenden er HF), så lykkedes dét ret godt.

 

Velkommen alligevel. Hvis nogen gider ulejlige sig med en rigtig præsentation, så er den kærkommen. I modsat fald lærer vi jer nok at kende hen ad vejen.

Link til indlæg
Del på andre sites

På HG løber tråde jævnligt af sporet - lige som samtaler IRL ofte gør. Vi starter med at tale om A, og pludselig debatterer vi C, D og K :-)

 

Det var rigtig svært at diskuttere metoder med HL, fordi han skrev, at han ikke var ham - og så i øvrigt skiftede holdning (til sig selv), når han havde slettet sin profil og oprettet en ny et par dage efter.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at læse en tråd, hvor han har deltaget som sig selv. Ved nogen, hvor jeg kan finde sådan én?

 

Jeg følte mig lidt sat på plads, Therese :genert:

 

Jeg kan godt lide tråde som en vis tid holder sig til TS's emne. Når så der tilsyneladende ikke er så meget mere i det, må de gerne løbe af sporet og tage forskellige retninger. Jeg elsker åbne indlæg. Indlæg hvor erfarne hundeejere fortæller om deres erfaringer og hunde de har kendt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt forsinket velkommen til alle sammen :vinken:

 

Jeg håber også på en masse præsentationer, da jeg 1. er vildt nysgerrig og godt kan lide at vide hvem jeg debattere med og 2. godt kan lide at se billeder af jeres hunde :blink:

 

 

Jeg forstår mange af jer er kommet pga. HG's måde at reagere på ifht. HL.

Og i er mere end velkomne til at debattere manden og hans metoder - Vil dog også gerne have det i en anden tråd, fordi alle så kan følge med og deltage.

De færreste finder nok emnet i denne som jo har en overskrift der ikke lige indbyder til detbat om HL ;-)

 

Vi har jo også kendskab til ham herinde og har bla. debatteret med ham i denne tråd, hvor han var sig selv: http://www.hunde-forum.dk/traening/38586-hvalpetraening-i-fakse.html

Så rigtig mange af os vil gerne deltage i debatterne om hans metoder :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er skam ikke noget galt med tonen på HG, Crazydoglady :-) Det er slettefunktionen, der er ret belastende. Forestil dig fx en tråd, hvor 15 indlæg er slettet, fordi brugeren har slettet sin profil - eller udvalgte indlæg.

 

 

Ja, det kan jeg godt se er usmart. Ikke nemt at finde sammenhængen.

Men som tidligere bruger på HG, kan jeg også huske at det ofte gik for vidt i debatterne og tonen generelt var enorm "du er dum og grim"-barnlig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det kan jeg godt se er usmart. Ikke nemt at finde sammenhængen.

Men som tidligere bruger på HG, kan jeg også huske at det ofte gik for vidt i debatterne og tonen generelt var enorm "du er dum og grim"-barnlig.

Det er også sådan jeg husker det, men jeg har ikke brugt siden i nogle år, ikke debatforaet i hvert fald, så det kan sagtens have ændret sig :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, bølgerne kan også gå højt her, så det har jeg ikke noget problem med :-) Det er mere det der "du er dum, hvis du ikke synes det samme som mig" jeg synes var lidt træls :-)

 

Men sådan er det jo med internettet nogle gange og det er som sagt lang tid siden jeg har brugt HG, så et eller andet sted er det jo ligegyldigt :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er skam ikke noget galt med tonen på HG, Crazydoglady :-) Det er slettefunktionen, der er ret belastende. Forestil dig fx en tråd, hvor 15 indlæg er slettet, fordi brugeren har slettet sin profil - eller udvalgte indlæg.

 

Men tonen i en debat er jo ikke bedre end den bruger som har det laveste niveau. Jeg synes, at tonen på hg meget hurtigt bliver endda ondskabsfuld, når visse er på.

For eksempel er der en bruger, som jeg aldrig har mødt irl. som ser ud til at have som en del af sin dagsorden at hakke på mig og mit tidligere virke som adfærdsrådgiver. Vedkommende har gået så vidt som til at advare hundeejere mod at købe min bog. En tråd om udgivelsen af bogen, en tråd oprettet af en tidligere kunde hos mig, blev så hadsk og ondskabsfuld at trådstarter valgte at slette den.

Denne bruger havde dengang "hørt om min træning fra en ven" som angiveligt havde været på kursus hos mig 10 år tidligere og kunne kun advare mod mig.

På et andet forum bad denne bruger mig gennemse en træningsvideo hvor h*n trænede fri ved fod og blev kritiseret for et eller andet, jeg ikke husker nu. Jeg så videoen, sagde min mening, fik tak og efterfølgende blev jeg på hg kaldt løgner, da jeg nævne episoden.

For kort tid siden kaldte denne bruger mig for inkompetent og udelukkende teoretisk. Sidstnævnte tog jeg som en kompliment (næsten) for jeg har måtte knokle for at få teorien med, da jeg havde det praktiske i hus først, men det er surt at blive angrebet på sit levebrød bare fordi en anden har set sig ond på en og i virkeligheden intet har at komme efter.

Vedkommende bruger sætter barren meget lavt, hvad tonen angår, bliver personlig på et splitsekund og det er sådan noget dette forum ikke er vant til. Her er plads til alle som vil snakke hund også selv om de måske ikke engang kan stave til det.

Det er noget af dette, som gør hf til et rart sted at være :klap:

"

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Isabellaz

Så i virkeligheden har vi gjort nærmest alt forkert....

Forkert overskrift

Forkert kategori

Manglende præsentation

Forkert tone

Hold trådene på sporet.

 

"Men velkommen til"....

 

Det er så vores 2./3. dag.....hvis det virkelig kan vælte læsset herinde, så tror jeg dælme jeg selv og måske nogle andre hurtigt kommer til at falde igennem herinde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så i virkeligheden har vi gjort nærmest alt forkert....

Forkert overskrift

Forkert kategori

Manglende præsentation

Forkert tone

Hold trådene på sporet.

 

"Men velkommen til"....

 

Det er så vores 2./3. dag.....hvis det virkelig kan vælte læsset herinde, så tror jeg dælme jeg selv og måske nogle andre hurtigt kommer til at falde igennem herinde.

 

Tag bare en dyb indånding :blink:

 

Jeg er ligeglad med overskrift, kategori, præsentationer (jeg har mig bekendt aldrig lavet en præsentation af mig, og jeg har ikke i sinde at starte nu :mrgreen: )

 

Alle tråde stikker lidt af, men det er selvfølgelig rarest, hvis de cirkler tilbage til emnet og ikke bliver om aftensmaden eller lign.

 

Men tonen, den vil jeg gerne slå et slag for. Jeg er ikke til latterliggørelse af andre, selvom man kan være nok så uenige. Det virker en smule som om det er manden, der er blevet bolden i forhold til den omtalte hundetræner. Det kan godt virke meget "nu finder vi popcornene frem og smider gifs der kan svine den anden", og det har jeg opfattelsen af, at der er mere plads til på hg. Der er ingen grund til øgenavne mm. Det skal jo nok skinne igennem, hvordan vedkommende er helt uden brug af dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så i virkeligheden har vi gjort nærmest alt forkert....

Forkert overskrift

Forkert kategori

Manglende præsentation

Forkert tone

Hold trådene på sporet.

 

"Men velkommen til"....

 

Det er så vores 2./3. dag.....hvis det virkelig kan vælte læsset herinde, så tror jeg dælme jeg selv og måske nogle andre hurtigt kommer til at falde igennem herinde.

 

mig bekendt er der ikke nogen forkert overskrift

Der er heller ikke forkert kategori

Der er en venlig ment opfordring til yderligere præsentatin

og jeg synes ikke tonen var helt ok. Nedsættende og spydige øgenavne mv. er ikke min kop te, men måske forståelige, hvis man kender baggrunden, hvilket man jo ikke kan tage for givet at brugere på et nyt forum gør

og at holde trådene på sporet har jeg vist tidligere givet en nuanceret holdning ti

 

og ja, velkommen til. Erfarne og vidende hunde folk kan altid bidrage til god og konstruktiv debat, om man kan blive klogere af. Endda selv om det ikke østrogenbalancen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så i virkeligheden har vi gjort nærmest alt forkert....

Forkert overskrift

Forkert kategori

Manglende præsentation

Forkert tone

Hold trådene på sporet.

 

"Men velkommen til"....

 

Det er så vores 2./3. dag.....hvis det virkelig kan vælte læsset herinde, så tror jeg dælme jeg selv og måske nogle andre hurtigt kommer til at falde igennem herinde.

 

 

Roooolig rolig rolig, sænk paraderne og tag en dyb indånding. Der bliver kastet 117 spørgsmål i denne tråd og så er der nogle hjælpsomme og tålmodige erfarne HF'ere der hjælper og giver gode råd.

Måske du flyver sådan op, fordi du føler dig truffen :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

"Alle tråde stikker lidt af, men det er selvfølgelig rarest, hvis de cirkler tilbage til emnet og ikke bliver om aftensmaden eller lign."

 

På HG er mange tråde endt med at handle om selleri (den onde rod) :-)

 

Jeg synes, Martine var for grov, Irene - og har det skidt med, at jeg ikke skrev det. Selv er jeg blevet kaldt magtbegærlig løgner af én. Jeg må indrømme, at jeg fik et godt grin. Løgner var jeg nemlig, fordi jeg havde læst et tal forkert på Hundeweb. Jeg beklagede min fejl, men den gik sørme ikke. Fnis.

 

PS. Det var mig, der fandt på navnet, Hundevrøvleren (på HG), og jeg mener bestemt, at der er endog rigtig godt belæg for det navn. Men hov, det er jo en helt anden snak ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det hyggeligt at læse jeres præsentationer :hjerte:

Håber at i bliver hængende :vuf:

 

Jeg er også en af dem der har kritiseret HL - er dog endnu ikke blokeret på hans side på fb endnu :shock: det er der ellers mange der er, men det kan være at det er fordi han har lovet mig en kop kaffe og en snak hvis jeg nogensinde kommer helt derover :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...