Hop til indhold

Maj måneds billedetråd


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

Så har vi været til hundesvømning. Det har vi aldrig prøvet før, og jeg skal da hilse fra Sinus og sige, at det behøver vi heller ikke mere... :skraek:

Nope, ikke nogen sjov oplevelse - så hellere en tur til stranden, hvor man selv bestemmer om man vil være våd på maven.

 

Hundesvømning 010_1.jpg

 

Men han kan da svømme når han blir presset lidt :5up: Er dog sikker på det ikke blir aktuelt igen ....

 

Hundesvømning 012_1.jpg

Hundesvømning 006_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 138
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Lidt blandede maj billeder

johna har gemt et kødben i hver kurv og skal ikke riskiere nogen tager dem!

image.jpg

Johna og Karla på tur med Viktor og Ludvig i morges

image.jpg

Karla og mor på tur en dejlig sommeraften

image.jpg

WIlle på alenetur med mor. Vi var ude at ruske krat!

image.jpg

Pigerne hygger i haven

image.jpg

Alle på fællestur med Viktor og Ludvig

image.jpg

Fællestur alle tre

image.jpg

Pippi langstrømpe

image.jpg

Wille er nu kendis. Brugt som hund hos Sportmans Pride foder.

image.jpg

Træt Wilma

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg stod op kl 3:30 i nat, og kørte til stranden :hjerte:

 

hundene nød det! Og det gjorde jeg også, det skar i hjertet da jeg pludselig kunne mærke hvor meget jeg savner at bo nær vandet.

 

 

 

Skønne billeder!

Jeg forstår dig. Jeg voksede op så tæt på stranden, at jeg kunne høre bølgeslaget om aftenen når jeg lå i min seng. Det var trygt og dejligt, og jeg har savnet det lige siden.

Nu bor jeg 5 minutters kørsel fra nærmeste strand, men overvejer pt. at flytte tættere på mit nye job på Midtfyn. Tror bare ikke jeg kan bo et sted helt uden vand :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skønne billeder!

Jeg forstår dig. Jeg voksede op så tæt på stranden, at jeg kunne høre bølgeslaget om aftenen når jeg lå i min seng. Det var trygt og dejligt, og jeg har savnet det lige siden.

Nu bor jeg 5 minutters kørsel fra nærmeste strand, men overvejer pt. at flytte tættere på mit nye job på Midtfyn. Tror bare ikke jeg kan bo et sted helt uden vand :vedikke:

jeg sidder lige nu, og kigger på lejeboliger i det område jeg var i den anden dag... lidt skørt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kom hun hjem lille Rosa, tog køreturen med ophøjet ro, gik lige ind som om at hun ejede hele huset fandt et ben, vandrede rundt med det og lagde sig til at gnave, var cool da de andre hunde og kattene skulle sige hej, jeg kan mærke at det bliver godt :)

[ATTACH=CONFIG]132863[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]132864[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]132865[/ATTACH]

 

Hold op hun er dejlig! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lun:

Så kom hun hjem lille Rosa, tog køreturen med ophøjet ro, gik lige ind som om at hun ejede hele huset fandt et ben, vandrede rundt med det og lagde sig til at gnave, var cool da de andre hunde og kattene skulle sige hej, jeg kan mærke at det bliver godt :)

[ATTACH=CONFIG]132863[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]132864[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]132865[/ATTACH]

 

Så nuttet:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...