Hop til indhold

Så er det vist på tide at gøre det officielt.


Bernhardiner
 Share

Recommended Posts

Ja, de nyindkøbte skåle er sat på plads

IMG_6858.jpg

 

Foderspand og godbid/gnaveting-spand er taget frem

IMG_6861.jpg

 

Grimme Ikea tæpper er lagt på de glatte gulve :roll:

IMG_6877.jpg

 

Diverse kurve og madrasser med ultra bløde tæpper er klar til indtagelse

IMG_6862.jpg

IMG_6879.jpg

IMG_6880.jpg

 

Genbrugsbutikker er tømt for bamser og der er købt diverse andre sjove ting fra nettet. Her er et lille udvalg:oops:

IMG_6905.jpg

 

 

Der er meldt til hvalpetræning. Fundet et ringtræningshold. Godbidder er lavet, skåret og pakket i fryseren. Hvalpesikret huset. Rodalon står klar i skabet. Osv osv osv osv.

 

Og hvorfor nu det??? Joooohhh, fordi jeg for ca 1,5 uges tid siden, traf den endelige beslutning og takkede JA til, at denne lille skønhed skal hjem til mig og bo :hjerte: Jeg henter min lille pige på søndag og hendes navn er Ayla:lun: Hun er 7 uger her på billederne.

IMG_6841.jpg

IMG_6812.jpg

IMG_6830.jpg

 

 

Det har været en lang proces for mig, da jeg har haft en del at bearbejde pga Oliver, og jeg har skulle tage stilling til nogle svære spørgsmål, men Kirsten har været så uendelig sød og tålmodig og tilladt mig at tage al den tid i verdenen jeg har haft brug for, uden at jeg har følt mig presset. Ved siden af, har jeg påtvunget hende mit selskab en del gange og i maaange timer, og ikke én gang har jeg følt at jeg var til besvær.

Nu glæder jeg mig bare som et lille barn til at få min bette tøs hjem. Jeg vil elske hende herfra og til månen, vi skal have så mange dejlige og fantastiske oplevelser sammen, skønne gåture, være bedøvende ligeglad med unghundealderen, for det bliver NORMALT, hygge os til træning, jeg vil hyle af grin over hendes sjove påfund, lege med hende, putte med hende, passe på hende, ja bare NYDE at jeg har en fuldstændig normal, sund og rask vaps, for det synes jeg sgu at jeg fortjener!

 

 

 

Hmm, det er måske på tide at finde et nyt brugernavn:confused:

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Ihh, hvor spændende! Og hvor ser hun dejlig ud :lun:

Selvfølgelig blir det en rigtig dejlig hvalpe- og unghundetid du går i møde...

Tillykke med hende :-D

 

Jeg kan jo kun være enig ;-) Hun skal da nok komme til at blive lidt små-billigt til salg en gang i mellem, men jeg glæder mig faktisk til den periode lige nu, hvor tosset det end lyder. Der skal nok blive gang i den herhjemme :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej en dejlig nyhed og det har faktisk været i mine tanker både dig og de hvalpe der ;-) og du fortjener det så meget :bighug:

og hvor ser hun da godt nok sød ud og sikke et smukt navn :hjerte: glæder mig så meget til hvalpe spam :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej en dejlig nyhed og det har faktisk været i mine tanker både dig og de hvalpe der ;-) og du fortjener det så meget :bighug:

og hvor ser hun da godt nok sød ud og sikke et smukt navn :hjerte: glæder mig så meget til hvalpe spam :-)

 

Ja, jeg var jo til den udstilling og lure cursing den weekend og møde Kirsten og Cala og mange andre whippets. Har fået talt med lidt whippet ejere og har så været nede og besøge dem og mødte Ghini (hvalpenes mor), mens hun var drægtig. Og selvfølgelig en masse gange efter hvalpene var født også. Så selvom der ikke er gået så lang tid, så føler jeg at jeg har haft masser af tid til at tage en beslutning.

 

Navnet er lidt specielt for mig. Det kommer fra nogle bøger som jeg startede med at læse da jeg var ret ung. Har altid ønsket mig en tæve der hed Ayla, men siden jeg har været til han hunde, har det været op ad bakke. Ud over det, har jeg altid sagt at navnet passer til sådan en yndefuld og elegant race, det er jo ikke lige sådan nogle jeg har haft :mrgreen: Så nu skulle det være, hun kan ikke hedde andet. Pudsigt nok, så har ham der skal have den sidste tæve valgt nøjagtigt samme navn :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold k.ft, hvor er jeg glad på dine vegne! Ej, hvor er det skønt! Tillykke med det lille pus! Og så kommer der jo også liv i skrækkelige unghunde tråden igen. Jeg havde ikke læst dit indlæg før, da jeg sendte dig karma. Glæder mig til opdatering om krokodillen! :blink:

 

:bighug: tusind tak Niels.

 

Hi hi med det aktivitetsniveau hun ligger for dagen, skal jeg vist udnytte pauserne til at forbinde alle de huller hun kommer til at lave i mig, rydde op hvad end hun nu har splittet ad i atomer og så lige en powernap, hvis der er tid:mrgreen: I hører nok fra mig om et par år :-D

 

Ej, det er bare gas ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg var jo til den udstilling og lure cursing den weekend og møde Kirsten og Cala og mange andre whippets. Har fået talt med lidt whippet ejere og har så været nede og besøge dem og mødte Ghini (hvalpenes mor), mens hun var drægtig. Og selvfølgelig en masse gange efter hvalpene var født også. Så selvom der ikke er gået så lang tid, så føler jeg at jeg har haft masser af tid til at tage en beslutning.

 

Navnet er lidt specielt for mig. Det kommer fra nogle bøger som jeg startede med at læse da jeg var ret ung. Har altid ønsket mig en tæve der hed Ayla, men siden jeg har været til han hunde, har det været op ad bakke. Ud over det, har jeg altid sagt at navnet passer til sådan en yndefuld og elegant race, det er jo ikke lige sådan nogle jeg har haft :mrgreen: Så nu skulle det være, hun kan ikke hedde andet. Pudsigt nok, så har ham der skal have den sidste tæve valgt nøjagtigt samme navn :sjov:

Jeg elsker også det navn fra netop de bøger. Hun kan kun blive mega sej og frygtløs med det navn.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg elsker også det navn fra netop de bøger. Hun kan kun blive mega sej og frygtløs med det navn.

 

Lige netop :-) Men stadig mild og med et stort hjerte.

 

Så fangede jeg den. Jeg tænkte Ayla, Ayla, bøger... ? :hmm: Ayla hulebjørnens klan! Jeg har slugt dem alle råt, men det er mange år siden... Fedt navn! (Og fede bøger!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha, jamen jeg er da bare imponeret over at du kender til dem. Jeg læste den første da jeg var ret ung, og har elsket dem og læst dem mange gange. Da den sidste endelig udkom havde jeg ventet 20+ år på at få afsluttet min samling :-)

 

Imponeret? Så gammel er jeg altså heller ikke! :fornaermet: Mangler faktisk, at få læst den sidste. Det må jeg få gjort...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...