Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

pivpiv

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af pivpiv

  1. topic svarede på pivpiv's PBC i Foder
    Nå okay. Jeg elsker at lære en masse mere. En skønne dag bliver jeg vildt klog på det der foder. Altså nu var det Eukanuba jeg kunne prøve og det virkede, så nu holder vi os til det for at holde hende HELT frisk og få arbejdet en masse med hende. Tør slet ikke prøve noget andet endnu. Jeg må indrømme at jeg slet ikke har set på hvad der er i det her foder. Jeg har bare nydt at have en frisk hund og sikke frisk hun er. Jeg elsker duften af wolfsblut he he he det dufter darjligt og mine piger kan danse når vi har det. Uha de er glade for det. Vores reagerede jo på at olivers ændrede deres foder og det var bare så voldsomt. Så det overraskede mig at der skete mirakler så snart hun fik noget andet. Hun prøvede olivers, nutriam og wolfsblut og fælles nævneren må være at det var kornfrit - så vi gætter på det var korn hun savnede.
  2. topic svarede på pivpiv's PBC i Foder
    Hvad kan forklaringen så være på at Luna ikke kan tåle mad uden korn. Hun bliver rigtig syg af det. Altså når nu korn er sådan noget bras?
  3. punkt et og to gik skide godt. Derefter havde jeg en hund der undrede sig over the på gulvet og savlede i håb om at få kiks:fornaermet: meeen vi øver og det skal nok blive skægt.
  4. Tonks normalt elsker jeg dit tøj, men den der jakke er sgutte lige mig. Den ligner naboens morgenkåbe for 25 år siden:drille:
  5. spjæt, du er da godt nok unik
  6. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Råd & Tips
    Ja han elsker hans mundkurv og kommer frivilligt og får den på. Men pt bliver han passet da hun ikke kan have ham hos sig lige nu. Men mundkurven er helt klart en succes
  7. Jeg er Så glad for at jeg kan bruge dig som eksempel*GG* Jeg har tænkt mig snart at gøre det igen...... jeg skal jo finde julegave til pigerne
  8. Ha ha ha jeg bruger tit dig som undskyldning overfor manden*GG* Jamen Annes piger har og Anne køber og Anne siger og det virker hver gang, specielt siden du sendte billede af din regning. Nu kvidrer han bare " du køber bare skat" ha ha ha ha
  9. Anne du må være rig!!!!! Mine piger ville gerne bo hos dig og have SÅ meget guf!!! Jeg er imponeret over det der gevir bare ædes, det er SÅ hårdt. Det skal mine piger så ikke lære, så æder de bare hjortene på væggen*GG*
  10. joooooo men soldaterne er flere gange set kravle over mine forældres marker og der gik får, heste, hunde og katte - såååå tvivler på de kunne mave sig udenom, men har tit moret mig over dem (specielt da hele delingen mødte det elektriske hegn
  11. Anne jeg er i samme båd som dig. Når vi går i øvelses terrænet så samler vi heller ikke op (og nej det er ikke der soldaterne kravler) og ja på stranden lod vi posen stå, for der er da INGEN skraldespande på stranden, overhovedet! Skider de nede på marken samler vi heller ikke op og ej heller i skoven
  12. et emne tilføjede pivpiv i Foder
    Nu spørger jeg jer fodernørder Hvad syntes i om foderet kromix? Jeg har ikke så meget forstand på det hele endnu, men det er et mærke jeg ikke har hørt om før og blev nysgerrig.
  13. topic svarede på pivpiv's potil i Adfærd
    Tiden læger alle sår og det er så sandt. Min mor mistede jo hendes hund og hende og sassy var vokset op sammen. Sassy og Luna så ikke Bitti død, men de var med nede ved hende lige til det sidste og jeg tror de har vidst MEGET længere end os at hun var syg. Når vi tænker tilbage var der altså et eller andet. Men de første gange ledte de meget og luna ventede ved døren. Sassy undgik helt hendes ting, selv vandskålen. Men nu går begge lige en omgang i huset, som om de lige vil sikre sig om hun er tilbage og så derefter putter de sig. Begge bruger gerne vandskålen og når den lille hvalp flytter ind får den hendes tæpper og det tror jeg ikke de vil reagere på. Sassy og mors hund var sammen fra de var 7mdr til bitti blev 10½ år og de var virkelig bedste venner. Jeg ville tage flipsen med derud mange gange, så det bliver normalt for ham. Så han finder ud af at det er okay. Kram
  14. iiihhh anne det ser bare fedt ud. Det gad jeg godt prøve med vores piger, er det dyrt??
  15. aaaarrrgggg de har den ikke i min størrelse:megaked: så må jeg bare lede videre i morgen.
  16. Ej det havde jeg slet ikke set! Puhaaa det kan godt ende med at blive dyrt:slem:
  17. Jeg gør ikke, men ok vi går heller ikke sådanne steder. MEN jeg syntes det er ok at en nabo vælger at smide i vores skraldepose i stedet for at gå med poop posen. Det betyder jo intet men den er ikke hyggelig at gå med (eller jo om vinteren kan den da varme ) Så jeg syntes det er ok at smide det i den skraldespand man møder (nok bare ikke i en skakt i en opgang) og helt ærligt, hellere en pose i skraldespanden end en lort under skoen. MEN jeg er så en af dem der helst ikke går steder hvor der skal samles op for jeg er helt ærligt ved at knække mig Det er pisse trælst, men øj mand selv en tom mave vender totalt og jeg er så flov over det og træt af det.
  18. eeejjj tonks du er ond!! Jeg faldt jo over noget fint derinde og jeg er bare typen der ikke passer ret meget og endnu mindre ser pænt ud på mig Gad godt at man kunne fatte at klæde sig pænt, men har bare ikke det der modegen. http://www.zalando.dk/naketano-jerseykjoler-bla-2na21c00y-512.html elsker den her helt vildt. Men kan ikke vurdere om den er skåret under brystet og jeg har sådan en "mor mave" afslappet + 5-10 kg for meget og så ved jeg bare ikke om den er pæn på mig. Men nu er jeg jo vild fristet til at netshoppe som en gal.
  19. retrievere elsker puder. Vores har sack its og back on track (hvem sagde luksus dyr) og de elsker dem. Som tæppe i gangen har de et billigt lammeskind fra ikea og det elsker de begge. Vi har to hunde og 7 sovesteder fordelt i huset*GG* Her er yngste hund med selskab af øglebarnet
  20. Jeg ved det ikke, for jeg ved ikke om jeg er en god hundeejer. I nogle øjne er jeg, i andre øjne er jeg for meget og i tredje øjne er jeg for lidt. Jeg ved at jeg elsker mine hunde og forkæler dem med nus og mad og de bliver brugt. Men samtidigt kan jeg fortryde noget jeg gjorde med den gamle og ikke gør med Luna eller omvendt. Så i bund og grund ved jeg det ikke.
  21. Vi har Luna, en tæve på 1½ år og hun er meget forsigtig og gerne underdanig med alle hunde (hellere overgive sig end at få ørene i klemme). Hvis lige vi får overblik så kan vi sagtens mødes til en gåtur engang
  22. Jeg er lige faldet totalt i shoppe fælden og købt et tæppe/madras fra BoT til Sassy. Så jeg igen kan få mit tæppe at sove med. Sassy søger at putte på ALT bot, så det må gøre noget der mærker rart
  23. dug friske fra haven
  24. topic svarede på pivpiv's Amocca i Hvalpe
    ej for pokker hvor er de bare kønne!!!
  25. Sonja jeg sidder med kæben på brystet og tænker WAUWWW Hvor ser det altså bare mega meget fedt ud

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.