Alt der er opslået af Therese
- træning i politihundeforening
- "alternative" agilityhunde..?
- Moderacer indenfor hundesport.
- Moderacer indenfor hundesport.
- "alternative" agilityhunde..?
- "alternative" agilityhunde..?
-
Billedtråd, januar 2013
Tillykke til Bubber Og så er jeg da fuldstændig vild med Siris lille hvide uldtot :hjerte:
- Den sundeste race?
- Den sundeste race?
-
Årets pletskud
Har lige læst det... Det er godt nok trist lilleræv
-
Årets pletskud
Men hvad er der sket?? :ae:
-
cavalier i sne.
Hvor er de gode Hvem af dem er Nala?
- Mmmm... Nej, ikke Marabou
- Præsentation af Molly og Patrick
- Mmmm... Nej, ikke Marabou
- Mmmm... Nej, ikke Marabou
- Mmmm... Nej, ikke Marabou
- Mmmm... Nej, ikke Marabou
-
fedtfattigt foder.
Vi har samme problem herhjemme med at Bobo bliver sulten, hvis han ikke får nok at spise, men så heller ikke taber sig, når han får den mængde, der gør ham mæt. Så tror helt klart vi vil prøve at blande hans nuværende foder med det Royal Canin produkt for neutraliserede hunde. Og så er det da en super ide at blande nogle grøntsager i foderet :5up:
-
De dumme spørgsmål
Ja måske... Det kan sgu godt være folk skal rammes på deres penge for at tage det alvorligt :hmm:
-
De dumme spørgsmål
På PAU bliver man jo ansat af kommunen, som du ved, og i min klasse kom der nogle gange elever fra en anden kommune end Randers. Vi fik så en time, hvor de kom ud og fortalte lidt og svarede på spørgsmål og der sagde ham fra den anden kommune, at man ikke fik oplyst det maksimale fravær man måtte have, fordi så blev folk bare væk, indtil de nåede den fraværsprocent. Synes egentlig han var lidt åndssvag dengang, men i virkeligheden kunne han jo sagtens bare have oplevet en hel masse, der gik lige til grænsen og så forstår jeg ham måske lidt bedre Og ellers er vi nok nogenlunde enige. Man skal selvfølgelig ikke droppe ud bare fordi man kan og så starte på noget andet to måneder senere, som man så også dropper ud af. Omvendt er det nok også svært, hvis man ikke ved hvad man vil og derfor starter på nogle forskellige uddannelser, som man så finder ud af ikke er noget for en alligevel. Eller det kan være svært af andre grunde. Min veninde har f.eks. været tilmeldt et tilbud eller sådan noget, som hun aldrig nogensinde gennemførte, fordi det var for svært. Der blev stillet cirka de samme krav, som hvis hun var under uddannelse. Mødepligt 25 timer om ugen og så skulle hun deltage aktivt, når hun var der og sådan noget. Det var for at se hvor meget hun kunne holde til - ikke revalidering, tror de kaldte det noget andet. Men det er også ligemeget, pointen er bare, at det jo er super svært at lave regler om, fordi det jo ikke er alle, der bare dropper ud fordi de ikke gider eller sådan noget.
-
DKK vs DRU
Nå ligemeget... Jeg har set svaret på facebook... Michael har ret, det er fordi racerne ikke er blevet godkendt i bestyrelsen... Det man kan så mene om hvad man vil, men det er i hvert fald sådan det er åbenbart...
-
DKK vs DRU
Hmm... Jeg er ikke med... Jeg siger ikke DRU nødvendigvis er dårligere altid, men jeg forstår ikke hvorfor man så godkender en race til avl, hvis man ikke kender til sygdommene i racen
-
DKK vs DRU
Når jeg kigger på DRU's hjemmeside, ser det ud til, at de kun har avlsrestriktioner for 13 racer, selvom de har 39 registrerede racer. Er der mon et eller andet jeg misser, for det kan da ikke være for racens bedste, hvis der ikke er opstillet nogle retningslinjer for avlen? Er der nogen af jer fra DRU, der ved hvorfor?
-
De dumme spørgsmål
Tsk... Hunden, Janni... Ikke maden