Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Jeg havde helt sikkert også argumenteret for, at jeg ville bruge selen for at undgå at han fik de ryk i halsen, som han ellers ville få i halsbåndet. Ved du hvad deres begrundelse er for at du ikke bør bruge sele?
  2. Hvor og hvornår er det stævne?
  3. Jeg siger også venstre!
  4. Det tror jeg også der gør. Så vidt jeg husker, er der i hvert fald en del flere schæfere kenneler hos DKK end der er labrador kenneler - så man må jo gå ud fra, at der så også bliver avlet flere schæfere.
  5. Vil jeg lige gøre i morgen
  6. Haha... Den GD er ikke super begejstret for den fikse ide Men teksterne er sjove :klap: Og Bocelli kan da bare sove alle steder
  7. Tillykke til Bubber Og så er jeg da fuldstændig vild med Siris lille hvide uldtot :hjerte:
  8. topic svarede på Therese's Aslan i Debat
    Derfor kan de da godt være sure
  9. Har lige læst det... Det er godt nok trist lilleræv
  10. Men hvad er der sket?? :ae:
  11. Hvor er de gode Hvem af dem er Nala?
  12. Tror det er der vi ender med, ja
  13. Hej og velkommen til
  14. Nej, ikke endnu :blink:
  15. Hey tak Men så er det vel bare BARF i tørfoder form? Det har de jo ligesom ikke fundet på... Nå what ever, hvis bare foderet er godt
  16. Nogen der ved hvad BOF princippet er Det står flere gange på deres hjemmeside, men jeg kan ikke finde noget om hvad det går ud på?
  17. Tror vi skal prøve contour til den første, det ser ret godt ud... Og så skulle det jo være godt, når han nu er lidt tyk Måske skal han også have et par okseører oveni, bare fordi :banan:
  18. en besked i et emne svarede på Therese i Foder
    Vi har samme problem herhjemme med at Bobo bliver sulten, hvis han ikke får nok at spise, men så heller ikke taber sig, når han får den mængde, der gør ham mæt. Så tror helt klart vi vil prøve at blande hans nuværende foder med det Royal Canin produkt for neutraliserede hunde. Og så er det da en super ide at blande nogle grøntsager i foderet :5up:
  19. topic svarede på Therese's Louisen i Debat
    Ja måske... Det kan sgu godt være folk skal rammes på deres penge for at tage det alvorligt :hmm:
  20. topic svarede på Therese's Louisen i Debat
    På PAU bliver man jo ansat af kommunen, som du ved, og i min klasse kom der nogle gange elever fra en anden kommune end Randers. Vi fik så en time, hvor de kom ud og fortalte lidt og svarede på spørgsmål og der sagde ham fra den anden kommune, at man ikke fik oplyst det maksimale fravær man måtte have, fordi så blev folk bare væk, indtil de nåede den fraværsprocent. Synes egentlig han var lidt åndssvag dengang, men i virkeligheden kunne han jo sagtens bare have oplevet en hel masse, der gik lige til grænsen og så forstår jeg ham måske lidt bedre Og ellers er vi nok nogenlunde enige. Man skal selvfølgelig ikke droppe ud bare fordi man kan og så starte på noget andet to måneder senere, som man så også dropper ud af. Omvendt er det nok også svært, hvis man ikke ved hvad man vil og derfor starter på nogle forskellige uddannelser, som man så finder ud af ikke er noget for en alligevel. Eller det kan være svært af andre grunde. Min veninde har f.eks. været tilmeldt et tilbud eller sådan noget, som hun aldrig nogensinde gennemførte, fordi det var for svært. Der blev stillet cirka de samme krav, som hvis hun var under uddannelse. Mødepligt 25 timer om ugen og så skulle hun deltage aktivt, når hun var der og sådan noget. Det var for at se hvor meget hun kunne holde til - ikke revalidering, tror de kaldte det noget andet. Men det er også ligemeget, pointen er bare, at det jo er super svært at lave regler om, fordi det jo ikke er alle, der bare dropper ud fordi de ikke gider eller sådan noget.
  21. en besked i et emne svarede på Therese i Hunde m/Stamtavle
    Nå ligemeget... Jeg har set svaret på facebook... Michael har ret, det er fordi racerne ikke er blevet godkendt i bestyrelsen... Det man kan så mene om hvad man vil, men det er i hvert fald sådan det er åbenbart...
  22. en besked i et emne svarede på Therese i Hunde m/Stamtavle
    Hmm... Jeg er ikke med... Jeg siger ikke DRU nødvendigvis er dårligere altid, men jeg forstår ikke hvorfor man så godkender en race til avl, hvis man ikke kender til sygdommene i racen
  23. en besked i et emne svarede på Therese i Hunde m/Stamtavle
    Når jeg kigger på DRU's hjemmeside, ser det ud til, at de kun har avlsrestriktioner for 13 racer, selvom de har 39 registrerede racer. Er der mon et eller andet jeg misser, for det kan da ikke være for racens bedste, hvis der ikke er opstillet nogle retningslinjer for avlen? Er der nogen af jer fra DRU, der ved hvorfor?
  24. topic svarede på Therese's Louisen i Debat
    Tsk... Hunden, Janni... Ikke maden

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.