Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. topic svarede på Therese's Foo i Hvalpe
    Ja, man har et standpunkt til man tager et nyt
  2. topic svarede på Therese's Foo i Hvalpe
    Men tror du ikke, at udseendet blegner lidt, når du kommer til at holde af hunden og den bliver en virkelig god følgesvend for dig i hverdagen, fordi hunden passer til det, du kan tilbyde? Jeg synes f.eks. ikke en labrador er specielt køn helt generet - der er mange hunde, som jeg finder meget smukkere. Men alligevel synes jeg min labrador er noget nær det dejligste jeg har set, fordi jeg er kommet til at holde af ham. Hvis han nu havde været en husky (for at tage en hund, som jeg synes er vildt smuk, men en alt for stor mundfuld for mig) så ville jeg måske nok synes, at hunden var rigtig smuk at kigge på og jeg ville sikkert også komme til at holde af den, men det ville bare aldrig blive det samme, fordi vi ikke ville passe så godt sammen. Altså, det jeg prøver at sige er, at man godt kan få en hund, som man ikke lige synes er verdens smukkeste, men som man alligevel ender med at blive virkelig glad for, fordi man bare passer sammen i hverdagen. Nogle gange kan man desværre ikke få det hele og her er udseendet nok det letteste sted at gå på kompromis.
  3. topic svarede på Therese's Foo i Hvalpe
    Hvad tænker du om chodsky pes, som vist blev foreslået sidst?
  4. topic svarede på Therese's Soph i Debat
    Det er også helt okay, at du ikke vil det Som jeg skrev, foreslog jeg racen, fordi jeg havde læst, at den var moderat gøende. At andre har oplevet noget andet, er selvfølgelig fint at nævne, så TS kan være opmærksom på det, men jeg foreslog racen for at hjælpe og give et alternativ til de racer, som hun allerede selv havde overvejet. Det synes jeg ikke vi behøver koge mere suppe på - nu er det nævnt og så kan TS jo selv tage stilling til det
  5. I øvrigt tror jeg, at jeg hugger et par af jer andres kælenavne. Bobo Bæmund og Delledyr virker f.eks. meget passende
  6. Boppe, Boppen, Bobs, Bobsen, tyksak, basse og bassemand - han reagerer på det hele undtagen tyksak :blink:
  7. Det tror jeg slet ikke vil være et problem. Jeg tror sagtens, den vil kunne trives, selvom den ikke kommer med på jagt, bare den får lov til at blive brugt til noget og her ligger næsearbejde jo lige for
  8. topic svarede på Therese's Soph i Debat
    Men det lyder da heller ikke som normalen, gør det? Altså, jeg siger ikke, at japansk spids reelt ER et godt bud (som jeg skriver, kunne det måske bare være et bud) men det er vel ikke normalt at selv vagtsomme alarmhunde skal stå og gø konstant?
  9. topic svarede på Therese's Soph i Debat
    Okay
  10. topic svarede på Therese's Soph i Debat
    Tja, det er forskelligt hvad de forskellige beskrivelser fortæller. Nogle skriver, at racen er moderat gøende og andre skriver, at det er en fremragende vagthund. Jeg har valgt at nævne den som en mulighed - så kan Sophie jo selv undersøge og vurdere, hvad hun synes. Men man er selvfølgelig altid velkommen til at komme med andre bud, hvis man synes mit er helt hen i vejret
  11. Det må klart være det, der er gået galt her Jeg er i virkeligheden jomfru indeni
  12. topic svarede på Therese's Soph i Debat
    Japansk spids kunne måske også være et bud?
  13. Han er godt nok en sød lille en
  14. Så vi kan vist godt konkludere, at det er en dårlig ide at vælge race ud fra ens stjernetegn
  15. topic svarede på Therese's Soph i Debat
    Det lyder umiddelbart som om begge racer kunne passe fint - jeg ved dog ikke, om Boston Terrierne har tendens til egetkønsaggressivitet :hmm: Flot at du har gjort dig så mange tanker allerede i øvrigt :5up:
  16. Jeg burde få en Border Collie eller en Greyhound. Det er godt nok to meget forskellige racer og jeg er ikke sikker på nogen af dem passer specielt godt til mig Ærgerligt jeg ikke er tvilling, så jeg kan få de retrievere jeg godt kan lide :blink:
  17. Haha okay, så har Sanne bare været god til at finde billeder, som snyder
  18. Virkelig flotte billeder og ja, lækre hunde begge to. Jeg kan godt forstå, hvis Wilma blev lidt forelsket :blink:
  19. Jeg kan godt forstå, at det kan være træls at høre, men der er nu noget om snakken. Der er mange, som kommer til at overskride deres hundes grænser og jeg tror, det er endnu lettere at komme til, når hunden er lille, fordi der ikke altid skal så meget til, før hunden synes det er for meget. En god tommelfingerregel ville nok være, at hvis man ikke ville kunne gøre det med en stor hund, bør man heller ikke gøre det med en lille hund, f.eks. at løfte den.
  20. Lige det her indlæg får mig til at tænke på om han er blevet flyttet ved at I simpelthen har løftet ham eller lignende? Nogle hunde synes nemlig det kan være ret grænseoverskridende at blive flyttet på, så måske er hans knurren mere et forsøg på at undgå at blive flyttet end fordi han har ejerfornemmelser over sengen? Det kan også være han bare er en ganske almindelig unghund, som prøver grænser af, men eksemplet med sækkestolen synes jeg godt kunne lyde som en hund, der virkelig ikke gider flyttes, så jeg ville lige nævne det Og ja, i en situation hvor han i forvejen er lidt oppe at køre og er bange som i tilfældet med tordenvejret, så ville jeg nok bare lade ham være, hvis det er muligt. Alternativt kalde ham ned og sidde med ham et andet sted. Han er jo bange og jeg tror det er en rigtig dårlig situation at begynde at hive hunden ned, fordi det bare øger presset hunden allerede er under.
  21. Hey, tillykke
  22. Tillykke med de fine små Dejligt at det hele endte godt trods alt :5up:
  23. topic svarede på Therese's Camilse i Træning
    Jo måske, jeg ved ikke helt hvor Luciente træner henne?
  24. topic svarede på Therese's Camilse i Træning
    Jeg gad godt, hvis det engang bliver udbudt på en træningsplads heromkring - ser virkelig sjovt ud :5up:
  25. Jeg kommer altid sådan til at grine over Oluf, han er simpelthen skøn :hjerte:

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.