Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Jeg er ikke sikker på jeg er helt med.. Er grunden til at du forlod forum at folk ikke forstår dit racevalg eller? Ikke at det rager mig, jeg undrer mig bare over hvis du forlader forum af den grund
  2. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg sidder og spekulerer lidt på hvordan hun får mælk til at "løbe til" eller hvad det hedder? Får man ikke mælk i brysterne pga. noget hormonelt, som starter når man har født?
  3. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Underligt
  4. Det er også min oplevelse.
  5. Og hundefar... Glemte at citere og så blev jeg nysgerrig et par sider senere.. Hehe... Hvem er det liiige der render rundt i din have og får Pablo til at gø? :hmm:
  6. Nå, men jeg bliver også tit spurgt om det var dejligt at bade... Også selvom det regner... For en labrador KAN jo kun være våd, hvis det er fordi den har været ude og bade :hmm:
  7. :sjov: Den sjoveste tråd nogensinde
  8. Ej, hvis man ikke engang kan se forskel på de to racer, når man opdrætter den ene af dem, så er det altså lidt skidt
  9. Haha, det er altså lidt sjovt
  10. topic svarede på Therese's Manse i Adfærd
    Så er vi to Jeg sad og tænkte på, at så måtte hendes avatarbillede være af en tidligere hund, for den var jo aaaaalt for stor til kun at være mops/gårdhundeblanding...
  11. topic svarede på Therese's Manse i Adfærd
    Jeg kan ikke, men krydser fingre
  12. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg har mødt et par stykker og jeg synes de er nogle dejlige hunde Jeg vil gerne eje en en dag, hvis loven bliver ændret, så det er lovligt igen.. Men ja, selvfølgelig skal man vide hvad man har med at gøre og at det ikke nødvendigvis bare er en pussenusse hund som elsker alle, fordi den er sød derhjemme. Angående en ændring af loven, så kunne det da være super fint, hvis det kunne lade sig gøre, at det kun var de ejere, som tog deres ansvar alvorligt, der fik lov til at have hunden. Men tror det er alt, alt for omstændigt at indføre sådan et system. Der er slet ikke ressourcer til det. Ja, så skulle det da være fordi loven blev ændret tilbage til det oprindelige, hvor det kun var hunde, der havde angrebet en anden hund, der fik påbud om mundkurv eller blev aflivet. Det kunne til gengæld være fint, hvis politiet så bare havde ressourcer til at tage en anmeldelse alvorligt :5up:
  13. topic svarede på Therese's potil i Hunde historier
    1: Mig Putte med mig, lege med mig, sove op af mig, gå tur med mig.. Jeg er Gud 2: Vand (at bade i, altså ) 3: Spor, søgelege og ting man kan løbe efter og så bære rundt på :banan: 4: Mad... Mad... Og mere mad... 5: Hundevennerne.. Faktisk burde den sættes ind efter alle de ovenstående, for det fedeste er altså at lave det sammen med nogen, synes han Men det meste af tiden tror jeg faktisk de ting trumfer hundevennerne, hvis han skulle vælge
  14. Denne her tråd burde gøres sticky og sendes til alle dem, der kommer ind og spørger om en race..."Læs denne her tråd og hvis du stadig er hooked på en bestemt race, så skal det nok gå..." :klap:
  15. Jeg tror også lidt det handler om, at dem der spørger stort set altid er ældre mennesker. Da de var børn, var det nok mest normalt med de gule og de sorte, kunne jeg forestille mig.
  16. Hvad er den blandet af? For brune labber er åbenbart ikke så almindelige endnu
  17. OT, men hvor har du købt Barney henne?
  18. Årh hvor spændende Så bliver I "bedstemødre" på samme tid
  19. Orv ja, jeg har sørme luret på den hjemmeside mange gange... Haha.. Og søsters? hjemmeside med Goldens
  20. Lige præcis. Vi havde en schæferblanding på besøg i dag og hvor de fleste ville få spat, når de "snakker" og laver lyde, så synes jeg det er helt vildt hyggeligt og sjovt, at man næsten kan føre en samtale med ham
  21. Årh jamen altså da :lun: Det er ikke noget problem med den sidste tæve, jeg skal nok hjælpe dig af med hende! :pift:
  22. en besked i et emne svarede på Therese i Sygdomme
    Nej, jeg vil ikke nødvendigvis have en løsning - jeg forlanger det i hvert fald ikke Men ja, jeg bliver da glad, når der kommer nogen med et bud på en løsning, som jeg ikke selv havde tænkt over
  23. Jeg har det fint med at folk udtaler sig kritisk om "min" race. Det er jo deres oplevelse af racen og den skal de have lov til at have. Jeg tager det i hvert fald ikke personligt på nogle måde. Og tit har folk jo også ret, oplever jeg. Ting bliver jo ikke bare grebet ud af det blå. Jeg tror man skal huske, at hvad der er negativt for andre ikke nødvendigvis er negativt for en selv - og hvis man trives med sit valg af race, kan det så ikke være ligemeget om andre tænker anderledes om det og ALDRIG ville vælge den race?
  24. en besked i et emne svarede på Therese i Sygdomme
    Det kan jeg godt, at jeg har overset det, men jeg læser ikke, at du noget sted skriver, hvad man så kunne gøre ved det stress. Så jeg bliver da lidt glad, når der kommer en ind og skriver, at jeg kan give B-vitamin tilskud, for ellers havde jeg ikke overvejet at gøre noget i den retning. Jeg ville have ladet det gå over af sig selv og så kunne hunden gå og klø sig så længe. Så derfor giver jeg udtryk for at jeg er glad for at få den mulighed - det betyder ikke, at dine ord ikke bliver læst og reflekteret over. Jeg har som sagt bare ikke set, at du har skrevet noget om mulighederne for at komme af med den kløe.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.